Apua! Hammaskiven poisto kohta edessä - kannustuksia, pliis! Pelkään
hammastoimenpiteitä yli kaiken! Miten kestän ja uskallan edes mennä?!? Pelkopotilas
Kommentit (9)
mulla se ei tuntunut missään? Vähän rapsutteli vaan. Mutta joo, ota vaikka varmuuden vuoksi jotain särkylääkettä jos pelkäät kipua. Siis eihän se nyt ole yhtään mitään verrattuna esim poraamiseen!!! Se vaan rapsuttaa ne hammaskivitöhnät pois hampaan pinnasta.
se on ihan lasten leikkiä, eikä tossa muistaakseni ole edes suu täynnä tavaroita.. raaputtavat jollain välineellä vähän hampaan pintaa... mulla taas on todella hirveessä jamassa hampaat ja sieltä pitäis poistaa joku 4 "mätää" hammasta, osa niistä vielä leikata kudoksen alta... mä pelkään niin paljon sitä et saan melkeen ahdistuskohtauksen jos sitä ajatellessa.. mä olen siirtänyt aikaa jo 2 kertaa etenpäin ja se ois ollut nyt 20.päivä mut unohdin sen :( nyt pitäis varaa uus aika ja se menee varmaan kesälle ja ois kyl oikeesti pakko mennä mut en tiedä miten mä voin...
kokonaisen. Tää on oikeasti ihan kamalaa, kun vatsaa puristaa ja hirrvittäää!!!
mutta ei se minusta nyt niin kamalasti satu.
Kerro hammaslääkärille pelostasi, ovat tottuneita siihen. Tsemppiä!
eihän se tunnu muualla kuin lompakossa. Minä käyn 3 kertaa vuodessa..
Tilasin tosin hemmottelu-kampaajan heti perään...=). Palkinnoksi kärsimyksistä. Auttaa vähän.
Tilasin tosin hemmottelu-kampaajan heti perään...=). Palkinnoksi kärsimyksistä. Auttaa vähän.
Minulta poistettiin pari viikkoa sitten, ei se nyt kivaa ollut, muttas elvisin sitttenkin.
Reiän porauskaan ei ollut mitään verrattuna hammashygienistillä käyntiin. Kyllä vihloi :( Ota siis buranaa jos ei tuntuisi niin ikävältä.