Millainen paikka Epilä ja Amuri on asua, Tampereella siis?
Onko hyvät koulut ja lapsilla harrastus mahdollisuuksia lähellä?
Kommentit (27)
Siltä väliltä ehdottaisin Tahmelaa. Pispalan valtatielle on kuitenkin matkaa, mutta alue on rauhallista.
Muuten on tosi hankalaa kulkea.
Hyhky on ihan kivaa aluetta ja esim. Tohloppikin.
Itse muuttaisin juuri Amuriin tai Pyynikille.
Hyhkystä seuraava alue moottoritien jälkeen on Haapalinna. Haapalinnan ja Epilän raja menee Vaakonkadussa. Epilässä on paljon omakoti- ja rivitaloasuntoja varsinkin Vaakkolammin läheisyydessä ja on viihtyisää asuinaluetta.
Onkohan tuo Soraharjunkatu rauhallinen paikka asua Epilässä? Harvoin siinä mitään myytävänä, mutta paikka olisi perheelliselle aika kivan oloinen kun Lielahti harjun toisella puolella ja töihin pääsee motaria minne vaan nopeahkosti.
Uskaltaako Epilän harjulla kävellä? Sotahistoria ja lapsena toinen lapsi pelotteli että joku mies hirttanyt itsensä sinne kävelytielle killumaan puuhun. Miten on? Entä nykyinen turvallisuus? Metsä hyvä?
olen tottunut siihen, että Epilä on moottoritien oikealla puolella ja Hyhky vasemmalla. Ja mielestäni tuo Haapalinnankylä on osa Epilää, ei varsinainen kaupunginosa. Ja itsekin siellä suunnalla olen ikäni asustellut :) Lapsiperheenä valitsisin jonkun muun kuin Amurin tai Epilän. Kummassakin on paljon läpikulkuliikennettä, mikä tuo mukanaan riskitekijöitä. Siltä väliltä ehdottaisin Tahmelaa. Pispalan valtatielle on kuitenkin matkaa, mutta alue on rauhallista.