Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terapiariippuvuus

Vierailija
25.01.2011 |

Olen riippuvainen terapeutista, ilmeisesti. Mun pitäis vaihtaa terapeuttia ja terapiamuotoa, mutta siitä ei tule mitään.

Olen pari kertaa ottanut puheeksi erityisterapian ja molemmilla kerroilla terapeutti esittää aika negatiiviset kommentit että mulle ei kuulemma

sovi tuo ajattelemani terapia!

Niin sitten jatkan tässä samassa..laskin juuri että

oon käynyt jo n. 270 kertaa siellä.

En ole muuttunut, olo on yhtä huono ja masennus on esim. aamuisin aika kauhea.

Ongelma on se että en tunnu pääsevän terapeutista eroon. Mikä siinä auttais?

Äkillinen riuhtaisu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan aika varma siitä, että nykyinen homma ei toimi. Jos vaikka lopettaisit terapiasi kahden kuukauden päästä? Ilmoittaisit siitä nyt heti. Jäljellä olevien 2 kk:n aikana sitten käsittelisitte terapeutin kanssa lopettamiseen liittyviä tunteita, pelkoja ja toiveita.

Vierailija
2/2 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan aika varma siitä, että nykyinen homma ei toimi. Jos vaikka lopettaisit terapiasi kahden kuukauden päästä? Ilmoittaisit siitä nyt heti. Jäljellä olevien 2 kk:n aikana sitten käsittelisitte terapeutin kanssa lopettamiseen liittyviä tunteita, pelkoja ja toiveita.

Viimeksi mua taas ihan raivostutti kun se ei toiminut, hiukan oli asioita pinnalla mutta ei.

Olen kuullut muista terapioista jotka sopisivat mahdollisesti mulle.

Haluaisin ne painavat asiat käsittelyyn, tunteineen kaikkineen mutta tuolla ne eivät tule!

Ja tämä henkilö "kieltää" muka ei-sopivana kaiken

erityisterapian..

Ehdotuksesi on hyvä mutta koen siinäkin samaa vaikeutta. Jään tyhjän päälle jos lopetan.

En tiedä pitäiskö olla toinen terapia jo suunnitelmissa niin olis helpompi tehdä siirtymä?

Mulla ei ole ystäviäkään juuri..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi