Alle 157-senttiset naiset, olisitko halunnut kasvuhormonia kasvuiässä?
olisitko halunnut kasvuhormonin avulla kasvaa pidemmäksi?
Kommentit (58)
jäin 152 mittaan. Olisin kyllä mielelläni ns normaalipituinen kuin lyhyt, mutta en oikeastaan ole erityisesti kärsinyt lyhyydestäni, onneksi farkkuja tehdään myös 30 tuuman lahkeella.
no jos mies olisi niin lyhyt niin olisi elämä vaikeampaa mutta mielestäni naiselle se ei ole paha juttu...
Millä perusteella lyhyys olisi miehelle vaikeampaa?
Miksi en olisi ollut? Olen pieni, siro nainen, ihan oman näköiseni ja oloiseni. Senttiäkään en tarvitse lisää.
koostani. Olisin kyllä halunnut olla pidempi. Nyt olen todella tyytyväinen! Mielestäni pieni on söpöä. Olen oikea kenkäfriikki ja ihanaa kun voi käyttää huikean korkeita korkoja.
Oikeasti haluaisit olla pidempi. Miksi muuten käyttäisit korkokenkiä?
Kasvuhormonista minullekin th vihjaisi, mutta onneksi jäi omaan arvoonsa. Tunnen olevani nuorekas, seksikäs, siro ja erittäin naisellinen. Välillä ärsyttää kun en yletä ylähyllylle, mutta ei siihen kuitenkaan esim. 10cm paljon auttaisi.
Inhoan tungosta ja pelkään liikkua yksin hämärissä, mutta eiköhän tuo johdu enemmän muista seikoista kuin siitä, olenko 10-15cm pidempi tai lyhyempi. All 150cm en kuitenkaan haluaisi olla, se kiinnittäisi kiusallisen paljon huomiota. Mieheni on 180cm ja neljä lastamme kasvaa kaikki normaalikäyrällä tai niiden yläpuolella. Kaikki syntyessään olivat aika pieniä, mutta kasvoivat heti kovaa vauhtia. Ja juu, mullakin on kova ääni! :).
10v sitten mua luultiin usein teiniäidiksi (nyt ikää on 36), mutta eipä tuo haitannut. Nyt on niin ihanaa kun näyttää edelleen lähes teiniltä ;). Otan siitä ilon irti! Aina mua ei ihan hoksata lasteni äidiksi, mutta musta se on vaan ihan hauskaa :P
ja miehelle lyhyys on paljon suurempi haitta kuin naisille joille se minun mielestäni ei mikään haitta edes ole vaan jopa etu. Parisuhteessa mies on se tuki ja turva ja siksi miehen on sopivaa olla se fyysisesti isompi (käy jopa helpommin jos nainen on pieni), nainen saa suosiolla olla se fyysisesti heikompi.
Työelämässä pitkällä miehellä on auktoriteettia ja liian pitkä nainen taas on Janet Reno (juu, obscure reference)-tyylinen kauhea amatsoni (siis vähäsen karrikoiden). Seksikästä se ei taida ainakaan olla vaikka makuja on tietty monia.
Naiselle ehkä ylipaino on suurempi haitta kuin miehelle mutta siihenhän voi (ainakin periaatteessa)itse suurestikin vaikuttaa.
T. 176 cm mies
Musta on aina ollut ihanaa olla pienikokoinen ja hento.
Kaikkiin juttuihin en ole omassa ulkonäössäni aina ollut tyytyväinen, mutta kokooni olen. Joskus joku on tullut säälittelemään, ja olen vaan katsonut ihan silmät ymmyrkäisinä että mitä ihmettä?!
Musta on myös seksikästä olla paljon pienikokoisempi kuin mieheni.
Mut joo, pienikokoisella miehellä voi olla hankalampaa, tosin eipä se ole näyttänyt todella monien tuntemieni miesten vientiä hillinneen, kun vaan on ollut persoonallisuus ja huumorintaju jolla kompensoida.
Mä olen 168cm ja olisin mielelläni ottanut ainakin 4cm lisää pituutta itselleni.
Äitini miespuolinen koulukaveri teki aikanaan itsarin lyhyytensä vuoksi.
Tai ei itse lyhyyden, vaan siitä johtuneiden ongelmien takia, kiusaaminen yms.
eli ratkaisu on muuttua toisenlaiseksi jos muilla ihmisillä on ongelmia sen kanssa miltä näytät?
Ja kyseenalaistakaa nyt hei vähän niitä terveydenhoitajan käsityksiä, kamoon ei se ole mikään yliopistotutkinto, ihan samaa ku jatkuva maitopropaganda, ravistelkaa nyt vähän niitä ennakkokäsityksiänne!
Musta pienet naiset ovat jotenkin söpöjä. Siis jos hoikkia tai normaalipainoisia myös.
Itse tosiaan olen pitkä ja olen tyytyväinen silti tähän. Minusta on ihanaa olla pitkä. olla näyttävän näköinen nainen. En jää niin helposti huomaamatta. Olen hoikka myös. Ja tykkään pitää korkokenkiä, en siis häpeile pituuttani. Mieheni on muutaman sentin mua pidempi, mutta jos mulla korot, olen vähän pidempi kuin hän, mutten mitenkään huomattavasti, että silmiin kovasti pistäisi.
Kai niissä aina puolensa ja puolensa on, pituudessa ja lyhyydessä. Molemmat voivat olla todella kauniita ja viehättäviä naisia. Taskuvenus vs. malli.
jättäkääs te 150-160 -senttiset muutama pitempi mies meille todella tarvitsevillekin! Tai mulle riittäis yksi. T. Juuri sinkkuuntunut N184cm :)
ehkä oikeasti joku kolhon näköinen pitkä ihminen ;)
vaikka lyhyempikin. Itseasiassa en edes koe itseäni mitenkään keskimääräistä lyhyemmäksi, vaan ennemminkin keskimittaiseksi. En sitten tiedä, johtuuko tuo siitä, että sukuni ei ole kovin pitkää, eli silmä on tottunut ei niin pitkiin ihmisiin. Aika pitkänlainen mies tosin on tarttunut matkaan... ;)
no jos mies olisi niin lyhyt niin olisi elämä vaikeampaa mutta mielestäni naiselle se ei ole paha juttu...
Olen lyhyt mies, 56v. sinkku ikäni. Olin vasta toisella kymmenellä kun rohkenin tehdä itseäni tykö söpöön tyttöseen, hän oli minua hieman pidempi vaikka ei ollu naisista siitä pidemmästä päästä. Olin vain lauantain lavatansseissa ja menin hänen tykönsä ja ehdotin kohteliaasti seuraavaa tangoa parketilla.
Kommentti oli mennä kasvamaan aikuiseksi ensin ja siihen tuli joku 175cm, eli reippaasti minua pidempi ja tuuppasi minua niin että olin kaatua ja neuvo kuului kääkän lähteä käveleen aikuisten menoista vinon hymyn saattelemana ja neito purskahti nauramaan, sydämmestä riipaisi ja kaikenlaiset tanssit ja sosiaaliset tapahtumat on jäänyt väliin, niihin on turha ängetä.
Vuosien saatossa historia toisti itseään eri versioina. Niin, millä perusteella se lyhyys on miehille vaikeampaa.
Joskus on itsari käynyt mielessä, mutta ei naiset niin tärkeitä ole.
Olen lyhyt mies, 56v. sinkku ikäni. Olin vasta toisella kymmenellä kun rohkenin tehdä itseäni tykö söpöön tyttöseen, hän oli minua hieman pidempi vaikka ei ollu naisista siitä pidemmästä päästä. Olin vain lauantain lavatansseissa ja menin hänen tykönsä ja ehdotin kohteliaasti seuraavaa tangoa parketilla. Kommentti oli mennä kasvamaan aikuiseksi ensin ja siihen tuli joku 175cm, eli reippaasti minua pidempi ja tuuppasi minua niin että olin kaatua ja neuvo kuului kääkän lähteä käveleen aikuisten menoista vinon hymyn saattelemana ja neito purskahti nauramaan, sydämmestä riipaisi ja kaikenlaiset tanssit ja sosiaaliset tapahtumat on jäänyt väliin, niihin on turha ängetä. Vuosien saatossa historia toisti itseään eri versioina. Niin, millä perusteella se lyhyys on miehille vaikeampaa. Joskus on itsari käynyt mielessä, mutta ei naiset niin tärkeitä ole.
Minusta on coolia se, että minun ei tarvitse päteä sen vuoksi että minulla on mies, joka on ympäristön asettamien standardien mukaisesti komea. Mieheni on upea persoona mm siksi, että on taistellut elämässään monen paikan läpi voittajana, vaikka on tullut väheksytyksi lyhyytensä takia. Mielelläni laitan vaikka kymmenen sentin korot jalkaan ja annan muiden naureskella jos naurattaa. Minun naisellisuuteni ei ole kiinni mieheni pituudesta. Pääasia, että minä ja mieheni olemme onnellisia.
Älä sinäkään katkeroidu. Jos kaikki eivät osaa arvostaa sinun sisintäsi, se on heidän menetyksensä.
Olen lyhyt mies, 56v. sinkku ikäni. Olin vasta toisella kymmenellä kun rohkenin tehdä itseäni tykö söpöön tyttöseen, hän oli minua hieman pidempi vaikka ei ollu naisista siitä pidemmästä päästä. Olin vain lauantain lavatansseissa ja menin hänen tykönsä ja ehdotin kohteliaasti seuraavaa tangoa parketilla. Kommentti oli mennä kasvamaan aikuiseksi ensin ja siihen tuli joku 175cm, eli reippaasti minua pidempi ja tuuppasi minua niin että olin kaatua ja neuvo kuului kääkän lähteä käveleen aikuisten menoista vinon hymyn saattelemana ja neito purskahti nauramaan, sydämmestä riipaisi ja kaikenlaiset tanssit ja sosiaaliset tapahtumat on jäänyt väliin, niihin on turha ängetä. Vuosien saatossa historia toisti itseään eri versioina. Niin, millä perusteella se lyhyys on miehille vaikeampaa. Joskus on itsari käynyt mielessä, mutta ei naiset niin tärkeitä ole.
tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. Älä väheksy itseäsi. Ehkä ei kannata hakea tanssiin mitään 180-senttisiä naisia, mutta heitä on aika harvassa.
Että ennuste ei aina tiedä mistään.
t. ennustettu 170 cm, tuli 162 cm
olien 156cm ja olen kärsinyt lyhyydestäni. Työelämässä tulee jatkuvasti ongelmia lyhyestä pittudestani. En ylety ottamaan tavaroita, en ylety kurkottamaan, en ylety ottamaan kiinni.Pituuteni on rajoittanut elämääni huomattavasti.
Usein myös lyhyttä ja siroa kohdellaan alentavasti ihan kuin lasta tai mielipuolta.
En, miksi?
Ei se ole mitenkään harvinaista olla alle tuon yllämainitun mitan, itse en pidä 155cm pitkää naista edes lyhyenä. Ajattelen lyhyinä noin 140cm pitkiä naisia. Onhan tämä maailma pullollaan naisia joilla pituutta 140-160cm välillä eikä siinä mitään epänormaalia ole.
alle 157.