Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 157-senttiset naiset, olisitko halunnut kasvuhormonia kasvuiässä?

Vierailija
24.01.2011 |

olisitko halunnut kasvuhormonin avulla kasvaa pidemmäksi?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin toivonut kasvuhormonia ja sitä mulle ehdoteltiikin yläasteella, mutta mua ärsytti ne kaikki kyselyt siinä koskien mm vanhempien alkoholin köyttöä joten lähdin melkein ovet paukkuen ulos ja sanoin ei kasvuhormonille.

Urani olen kuitenkin tehnyt kovassa bisnesmaailmassa ja siellä olisin kyllä toivonut välillä olevani edes 10cm pidempi. Suoraan sanoen olen aika varma siitä että olen joutunut todistamaan uskottavuuttani enemmän kuin muut ja johtuen vain ja ainoastaan pituudestani.

t.152cm

Vierailija
22/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä minulle ihan kokonaan uusi tieto täällä palstalla käydessäni että puhutaan näistä kaikenmaailman kasvuhormooneista. Itse olen 152 cm enkä mitenkään koe että olisin kokoni puolesta jotenkin erilainen tai koskaan ei ole sen vuoksi syrjitty tai kiusattu tms.. ihan hullulta kuulostaa nämä tämmöiset.. vähän kun kysyttäis että olisitko halunnut itsellesi mieluummin vihreät silmät jos se olisi ollut mahdollista :D Ainahan meitä on tässä maailmassa ollut erikokosia ja näkösiä, pitkää, pätkää, pulleeta,laihaa.. mutta samanlaisia ihmisiä me kaikki kuitenkin ollaan. Ja toivottavasti tulevaisuudessakin meitä on eri kokoisia ja näkösiä. Nin ainakin aion omille lapsilleni opettaa ja olen itse oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niitä olemassakin ja oikeinko tehoaa?

Siis nuo hormonit.

Vierailija
24/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ennustettiin 172-senttistä, jäin 155-senttiseksi, mahdollisesti nuoruuden lievän anoreksian, aikaisin alkaneiden kuukautisten tai minkä lie takia.. mutta minusta on ihana olla näin lyhyt ja pieni! ei ole sellaisia ongelmia kuin pitkillä ystävilläni, esim "ei voi pitää liian korkeita korkoja", "jotkut miehet lyhyempiä", häpeillään sitä pituutta, tai esim isoa jalankokoa tms.. ja monet pitkät ihmiset kärsivät hieman huonosta ryhdistä kun ovat häpeilleen pituuttaan ja koittaneet kävellä/olla hieman kumarassa.. tämä on siis vain pitkien ystävien ja tuttavien omasta suusta, eli huom en yleistä tai ole tehnyt mitään omia huomioita,paitsi ryhdin osalta. tiedän myös upeita pitkiä naisia jotka kantavat itsensä ylpeänä :) ja myös sellaisia jotka saattavat sitten halveksia meitä lyhyitä ja olen myös saanut kummallista kommenttia pitkiltä naisilta "en haluaisi olla lyhyt kun kukaan ei huomaisi minua" totesin tähän vaan nauraen että puhu sitten vaan omasta puolestasi kun minulla ei ole sitä ongelmaa ikinä ollut ettei minua huomattaisi! eli nainen voi olla myös näyttävä lyhyenä. ja monet ihmiset jopa ovat kadehtineet lyhyitä töppöjalkojani uskokaa tai älkää ja pitkä- ja hoikkasääriset ystäväni ovat sanoneet haluavansa minun muodokkaat lyhyet jalkani. vaatteissa ei ole ollut mitään ongelmia yleensä minulle menee normaalit naisten xs ja s koot eli lastenosastoa en joudu käyttämään. minusta on aivan mahtavaa olla lyhyt. ja olen samaa mieltä siinä että minusta on seksikästäkin olla pieni, varsinkin kun mies on minua huomattavasti isokokoisempi, tunnen oloni ihanan turvalliseksi :D

miehillä on toki varmasti vähän eri juttu tuo pituus ja itsekin vaikka en nyt sinänsä pituudesta välitä mutta en ainakaan kauheasti innostu miehestä joka on lähes saman pituinen kuin minä.. ja varsinkin kun tykkään käyttää 13 sentin korkoja niin on se kiva jos mies on pidempi

Vierailija
25/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä särähti korvaani:

"kun tykkään käyttää 13 sentin korkoja"

ettet vain siltikin haluaisi (ja yritäkin) olla pitempi kuin oletkaan

Vierailija
26/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun tarvitsisi pitempi olla, tämä toimii ihan hyvin. Saa sitten nähdä minkä pituisia lapsista tulee, mies on 198 cm..

Vierailija
27/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm ja olisin mielelläni ottanut ainakin 4cm lisää pituutta itselleni.

Äitini miespuolinen koulukaveri teki aikanaan itsarin lyhyytensä vuoksi.

Tai ei itse lyhyyden, vaan siitä johtuneiden ongelmien takia, kiusaaminen yms.

Vierailija
28/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokassamme oli poika joka söi kasvuhormooneita ja lihoi.

Haluaisin kyllä olla pidempi, että ylettyisi jonnekin,

Vierailija
29/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 senttiä pitkä nyt hän on n 24 vuotiasja hän olisi halunnut ja puhuu siitä jatkuvasti... vaikka onkin kätevän kokoinen ja miehiä kyllä pyörii ympäri aikas paljon :D

Vierailija
30/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm ja olisin mielelläni ottanut ainakin 4cm lisää pituutta itselleni.

Äitini miespuolinen koulukaveri teki aikanaan itsarin lyhyytensä vuoksi.

Tai ei itse lyhyyden, vaan siitä johtuneiden ongelmien takia, kiusaaminen yms.

mutta mielestäni naiselle se ei ole paha juttu...

Vierailija
31/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys jotenkin kuuluu persoonaani ja sitä kompensoi kova ääni :).

Mulle ei ole tullut vastaan yhtään tilannetta, jossa minua olisi kiusattu tai syrjitty lyhyyteni takia. Kaikkiin ammatteihin ei lyhyenä pääse, mutta sitä en sentään laske syrjinnäksi, kun nuo ammatit ei muutenkaan kiinnostaneet.

Vierailija
32/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kasvaa noin 160 senttinen minusta, mut tapiks jäin (154cm). Mutta ei tuo ole menoa haitannu. Mies on 190cm, joten pojallakin on mahollisuus kasvaa :)

Vierailija
33/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koostani. Olisin kyllä halunnut olla pidempi.

Nyt olen todella tyytyväinen!

Mielestäni pieni on söpöä. Olen oikea kenkäfriikki ja ihanaa kun voi käyttää huikean korkeita korkoja.

Vierailija
34/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap. Kärsin lyhyydestäni, mutta en ole enää nuori, joten on koko elämä tarjottimella katseltavana ja kyllä mulle on pituudella ollut merkitystä. Moni hyvä juttu on multa pituuden vuoksi mennyt ohi. Niin se vaan on.

Vierailija
35/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap. Moni hyvä juttu on multa pituuden vuoksi mennyt ohi. Niin se vaan on.

Vierailija
36/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikea kenkäfriikki ja ihanaa kun voi käyttää huikean korkeita korkoja.

Lyhyillä, kuten minulla, kun usein on myös pieni kengänkoko. Ei tunnu kaupoista juurikaan löytyvän ihania korkkareita kokoa 34. :(

Vierailija
37/58 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kärsinyt lyhyydestäni eikä minua ole syrjitty.

Olen tyytyväinen pituuteeni ollut aina,enkä koe että mistään olisin jäänyt paitsi.

Vierailija
38/58 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt voi aina heittäytyä pidempien (lue: miesten) passattavaksi ;) En oikeasti itse ole miehistä tai muutenkaan muista riippuvainen, kunhan heitin nyt - ajatuksena.

Lyhyet tytöt ja naiset ovat siis mielestäsi vammaisia.

Vierailija
39/58 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kokenut, että olen juuri oikean kokoinen. Olen siis pituuteeni tyytyväinen. En koe itseäni edes poikkeuksellisen lyhyeksi, vain aivan normaalin mittaiseksi naiseksi. Naisellisen pieneksi.

Vierailija
40/58 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän alkuvaiheessa olisin voinut harkita, mutta sen jälkeen olen ollut tyytyväinen pituuteeni, enkä olisi halunnut, jos nyt voisi jälkikäteen päättää. Joskus 15 v. iän jälkeen pituus ei ole häirinnyt itseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme