Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cipralex

Vierailija
24.01.2011 |

Onko kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Millon alkaa vaikuttaa? Mä olen söänyt kohta kolme viikkoa eikä vielä ainakaan tunnu vaikuttavan suuntaan tai toiseen. Ekan viikon söin 5 mg ja sit nostin 10 mg... turhauttavaa. Lääkärin soittoaika ens maanantaille.. juttelen sit sen kaa et pitäiskö nostaa jne.. Paniikkihäiriöön syön.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. lääkkeestä?

Vierailija
2/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viittinyt syödä enää ollenkaan. Joskus kouluaikana söin edeltäjäänsä Cipramilia ja se auttoi sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Siitäkin kärsin, myös unettomuudesta. En käytä mitään lääkettä kun Cipralex ei auta, en tiedä, mitä tehdä?

Elämä tuntuu ihan kamalalta, mutta lapsen takia teen kaiken, mitä pitää, tosi ilottomana ja käarsien kaiken turhan pois. En jaksa mitään ylimääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennukseen ja krooniseen ahdistuneisuushäiriöön sitä syön, mutta mä alotin 10mg ja nostettiin 20mg joka mun tavoiteannos.

Ei se silti kaikkia oireita pois vie vaan lievittää niitä, ei lääkitys yksin (mun tapauksessa ainakaan) riitä poistamaan ongelmaa.

Olen nyt ollut 4kk saikulla ja jatkuu vaan

Vierailija
4/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut yhteydessä lääkäriin? Käytkö lisäksi keskustelemassa missään? Ite käyn neuvolapsykologin juttusilla säännöllisesti ja myöhemmin katsotaan aloitetaanko terapia. Ota ihmeessä vaikka neuvolassa puheeksi tai soita lääkärille. Onhan niitä lääkkeitä vaikka mitä olemassa ja jos sinulla on ollut liian pieni annos että ei siks vaikuta.. mut ota ihmeessä asia puheeks. :) Ite aion ainakin tämän sairauteni saada kuriin tavalla tai toisella vaikka varmasti voi viedä aikaa.. mut tarpeeks kauan mennyt kärvistellessäkin tämän paniikkihäiriön kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
5/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka käyttää cipralexiä? Ainakin käyty jonkin verran lukemassa aihtta.. lisää kaipailisin kokemuksia. Kannattaako vielä heittää kirvestä kaivoon? Tai no tuskin nyt vielä vajaan kolmen viikon käytön jälkeen :) ja näin pienellä annoksella.. mutta toivotaan,toivotaan.. paljon oon hyvääkin lääkkeestä kuullut.

ap

Vierailija
6/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin eräs, joka kuullut juttuja, että lääkärikin voi tehdä äidistä ls-ilmoituksen, jos kertoo tosuuden, vaikka ei mitään vakavaa oliskaan.

Vierailija
7/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tee. Ahdistushäiriöiselle on kyllä tyypillistä ajatella noin.. mene ihmeessä hankkimaan itsellesi apua, se auttaa niin sinua kuin vauvaakin. Eivät he mitään lastensuojelu ilmoitusta tee hyvänen aika. :) Itse en ole ikinä edes ajatellut moista.. eikä ikinä kyllä olla mitenkään kyseenalaistettukaan ettenkö osaisi vauvastani huolehtia. Päinvastoin, rohkaistu hakemaan apua ja oltu tosi ihania ja ystävällisiä. Nyt unohdat tuommoset höpöhöpö jutut ja marssit lääkärin pakeille.

Vierailija
8/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tee. Ahdistushäiriöiselle on kyllä tyypillistä ajatella noin.. mene ihmeessä hankkimaan itsellesi apua, se auttaa niin sinua kuin vauvaakin. Eivät he mitään lastensuojelu ilmoitusta tee hyvänen aika. :) Itse en ole ikinä edes ajatellut moista.. eikä ikinä kyllä olla mitenkään kyseenalaistettukaan ettenkö osaisi vauvastani huolehtia. Päinvastoin, rohkaistu hakemaan apua ja oltu tosi ihania ja ystävällisiä. Nyt unohdat tuommoset höpöhöpö jutut ja marssit lääkärin pakeille.