Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkifirmat huijaa!

Vierailija
24.01.2011 |

Väitän, että meikkifirmat huijaa. Keksitään esim. hyvä ripsari, joka ei karise, tuuheuttaa, pidetään ja paksuntaa ripsiä sitä käytettäessä, OK.

Tuote lanseerataan markkinoille ja koostumus on sama noin vuoden. OK.

Noin vuoden päästä ripsarin koostumusta muutetaan huonommaksi, koska raaka-aineet muutetaan huonommiksi ja halvemmiksi, mutta sitä ei kerrota kuluttajille. Meikkifirma säästää ja saa sama katteen kuin ennenkin tai jopa paremman. Ihmiset ostavat tuotetta ja olettavan sen olevan sama, hyvä takuutuote.

Jossain vaiheessa meikkifirma poistaa tuotteen tuotannostaan ja keksii muka uuden ja paremman samoilla paremmilla aineksilla ja kuluttajaa viilataan taas linssiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet ripsiväri mainoksissa naisilla olevan niin kauniit, pitkät, tuuheat, kaarevat ripset? Eiköhän nuo ole ihan tekoripset ja hieman tietokoneella muunneltu ennen televisioon laittoa.

Muistan itse kun ostin ensimmäisen ripsivärini. Mikä pettymys se olikaan kun ripsistäni ei tullut samannäköiset kuin mainoksen naisella.

Vierailija
2/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kukkivaa kapitalismia :)

Eikä taatusti jää vain meikkifirmoihin... voit puhua ihan kaikista miljoonabisneksistä niin elektroniikasta, tekstiileihin, ruokaa, kulutustavaroihin ja sisustukseen. Vähemmän on aitoja ja eettisiä yrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit, sherlock.

Vierailija
4/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen jo monta vuotta käyttänyt Maybellinen Stilettoa, joka sopii mulle parhaiten, vedenpitävänä. Työkaveri puolestaan ei tykännyt yhtään.

Vierailija
5/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pettymys se olikaan kun ripsistäni ei tullut samannäköiset kuin mainoksen naisella.

kovapalkkaisella ammattimeikkaajalla ja sinulla on myös aika isoja osaamiseroja.

Vierailija
6/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan ei muuteta mitään, koska esim ripsiväri kausi on niin lyhyt, n. pari vuotta ja sitten se pudotetaan pois markkinoilta uusien tai muka uusien tieltä! Jotkut huippusuosikit saattaa olla pidemmän aikaa.

Tahattomasti saattaa joidenkin laatu muuttua (joskus parempaan, joskus huonompaan) johtuen siitä että raaka-aineiden valmistaja muuttaa koostumuksiaan tai raaka-aineiden valmistajaa vaihdetaan.

Varsinkin kalliimmilla merkeillä on tarkkaa ettei laatu muutu, koska erityisesti suomalaiset ovat kuluttajina sellaisia etteivät anna palautetta, vaihtavat vain merkkiä kilpailijaan. Ja tämähän ei tietenkään ole kenenkään valmistajan/markkinoijan kannalta hyvä juttu!!

Vierailija
7/8 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet ripsiväri mainoksissa naisilla olevan niin kauniit, pitkät, tuuheat, kaarevat ripset? Eiköhän nuo ole ihan tekoripset ja hieman tietokoneella muunneltu ennen televisioon laittoa. Muistan itse kun ostin ensimmäisen ripsivärini. Mikä pettymys se olikaan kun ripsistäni ei tullut samannäköiset kuin mainoksen naisella.

En tarkoittanut tuota, kirjoitit eri asiasta kuin minä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme