Annan lapset isälle
Mieheni ilmoitti että haluaa eron. Ei voi sietää minua. Olen ruma tylsä tyhmä arkinen ja estoinen. Ja köyhä.
Niinpä päätin antaa lapset miehelle ja uuden rouvan 24 v iloksi. Poikamme on 13 , 15 ja 16 v. Tehneet kaikki kolttoset. Koulu ei motivoi. Kokeiluja huumeista ja varastelusta poliisin hoteissakin olleet. Siinä on morsmaikulla duunia.
Voin maksaa elatusya 300 e yhteensä kk ja ottaa nuorimman luokseni viikonloppuisin.
Tämä on ehtoni eroon.
Kommentit (16)
Kuulostaa kohtuulliselta. Hoitakoon mies lapsensa.
Ei mitään ehtoja tarvi, miehesi allekirjoittaa paperin, se on sillä selvä.
Ihan virkistävä ajatus. Anna vain. Siinäpä testataan isän rakkaus ja uuden rouvankin :D
Mutta tehkää ihmeessä tuo elatussopimus lastenvalvojan luona. Kirjatkaa se paperiin ja myös ehto, että tulojen muuttuessa elaria tarkistetaan. Ei sulla välttis ole aina varaa noin paljon maksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeä olet.
Itsepä päätti ryhtyä isäksi
Sinun päätös ja ratkaisu.Ei kuulu meille.
Minäkin annoin, mutta ihan tietoisesti ettei pääse sanomaan, että vein lapset. Mies ilmoitti reilun puolen vuoden kuluttua, että lapset muuttavat luokseni. Jeejee.
Ehtohahan sinä et voi erolle sanella. Kuulostaa sitä, että huostaanotto odottaa lapsianne aika nopeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan virkistävä ajatus. Anna vain. Siinäpä testataan isän rakkaus ja uuden rouvankin :D
Mutta tehkää ihmeessä tuo elatussopimus lastenvalvojan luona. Kirjatkaa se paperiin ja myös ehto, että tulojen muuttuessa elaria tarkistetaan. Ei sulla välttis ole aina varaa noin paljon maksaa :D
Eihän 300€ kolmesta lapsesta ole paljon elatusmaksua.
Siinä on pojilla unelmavanhemmat.
Eikös ole kätevää. Onneksi on noin isot lapset, ei niitä enää kukaan jaksa koska ei niitä edes kiinnosta enää kukaan muu kuin ne itse. Saat rauhaa sekä vapautta. Arvosta itseäsi ja NAUTI hyvin paljon elämästäsi. Onnea sinulle.
Tein aikanaan saman, mutta lapset oli nuorempia. Mies luuli pääsevänsä aloittamaan elämänsä alusta. Ilmoitin alkavani opiskella ja ei soluasuntoon voi kolmea lasta tuoda. :)
Miehen uusi nainen perui yhteenmuuton ja mies joutui asumaan yksin lasten kanssa. Hän kerjäsi useamman kerran, että muuttaisin takaisin, mutta perusteli sillä ettei muka osaa hoitaa lasten asioita. Mun tulot oli silloin niin pienet, ettei mun tarvinut maksaa elareita.
Siitä vaan, mutta ei taida 300 riittää elareihin.
Ymmärrän että lapsesi voivat huonosti. Olet paha.
Tuon ikäiset saavat päättää missä asuvat. Kiellätkö, jos haluavat asua luonasi?
Aika ilkeä olet.