Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan dieettibisnes

Vierailija
24.01.2011 |

Aika hyvin ne Bullin kanssa vaan tienaa tuolla Go Fat Go:lla. Ottavat siihen Lite-jatkoryhmään 2000 asiakasta, jotka jokainen maksaa 89€ niin se tekee 178 000€. Ihan hyvä bisnes =). Heille se kuitenkin on vaan jotain sivubisnestä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lihottaa heidän rahapussia.

Vierailija
2/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lihottaa heidän rahapussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan ilmaiseksi" saa ola mukana laihduttamassa...

Vierailija
4/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole tyhmä joka pyytää,vaan joka maksaa..

Vierailija
5/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään on itsellä älliä ja ravitsemustietoutta niin ei siinä mitään Liteä tarvitse sen jatkoksi. Mutta se ryhmän tuki... Taitaa Jutta vallata Suomesta Painonvartijoiden jättämän aukon. Näin ollen saisi kyllä hieman myös huomioida sitä, että kaikki eivät ole punttisali-ihmisiä...

Vierailija
6/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä fast-tuotteita ei ole pakko ostaa....

Mutta tokihan he bisneksen vuoksi tätä tekevät, kuka nyt oikeesti ilmaiseksi viitsisi - en mä ainakaan :)

Vierailija
7/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja markkinatajua! Ja ammattitaitoa omalla alallaan muutenkin. Ja aion myös jo toistamiseen maksaa sen 89€ Litestä, koska homma nyt vaan toimii.

Ap

Vierailija
8/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, että miksi tätä kyseenalaistetaan koko ajan. Tottakai ne tekevät bisnestä. Keventäjätkin maksaa, tosin vähemmän. Jos joku saa Jutan dieetistä avun, niin saa maksaa. Muistaakseni Painonvartijoissa yksi punnitus maksoi aikoinaan jotain 10 e. Liikunnasta siinä ei juuri puhuttu.

Mun mielestä Jutan dieetti on helppo ja yksinkertainen, jollekin sopii, jollekin ei. Mulle se tuntuu sopivan.

Vierailija
9/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida kuitenkaan viitsiä maksaa. Tällä GoFatGO:n dieetillä on kuitenkin lähtenyt 5 kg 2 vkossa, ja jos jatkaa samoilla ohjeilla, voisi kuvitella 1 kg pudotusta viikossa...

Eikä se foorumin ryhmätuki ole mitenkään kovin innostavaa, tiukkapipoista porukkaa, jotka kirkuvat jos sortuvat pariin hedelmäpalaan ;)

Vierailija
10/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, että miksi tätä kyseenalaistetaan koko ajan. Tottakai ne tekevät bisnestä. Keventäjätkin maksaa, tosin vähemmän. Jos joku saa Jutan dieetistä avun, niin saa maksaa. Muistaakseni Painonvartijoissa yksi punnitus maksoi aikoinaan jotain 10 e. Liikunnasta siinä ei juuri puhuttu.

Mun mielestä Jutan dieetti on helppo ja yksinkertainen, jollekin sopii, jollekin ei. Mulle se tuntuu sopivan.

Mä oon ihan hurahtanut. Puhuttiinhan PV:ssakin liikunnasta, sillähän sai tienata jotenkin niistä pisteitä, että sai syödä lisää, eikös näin ollutkin?! Ja ne pisteethän sai sitten tuhlata, vaikka suklaaseen.

Ap

Vierailija
11/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PV oli 12 e/vko

Vierailija
12/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida kuitenkaan viitsiä maksaa. Tällä GoFatGO:n dieetillä on kuitenkin lähtenyt 5 kg 2 vkossa, ja jos jatkaa samoilla ohjeilla, voisi kuvitella 1 kg pudotusta viikossa...

Eikä se foorumin ryhmätuki ole mitenkään kovin innostavaa, tiukkapipoista porukkaa, jotka kirkuvat jos sortuvat pariin hedelmäpalaan ;)

Litessähän vähän kasvisten osuus lisääntyy ja se pasta/riisi/peruna jää pois, näin ainakin aiemmin. Nythän voi olla jotain muuta muutosta. Ja kolmen viikon välein sai pitää vapaasyönti/tankkauspäivän.

Vierailija
13/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen dieetti workkii?

Vierailija
14/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen dieetti workkii?

Siellä voi olla mukana myös, jos haluaa vaan kiristää kroppaansa. Ihan normaalipainoisiltakin on jo kahdessa viikossa lähtenyt muutamia kiloja. Juju on se hiilareiden vähentäminen. Ne kerää kroppaan uskomattoman paljon nestettä.

Vierailija
15/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitamiinit ja elintärkeät rasvahapot tulee purkista. Oikeasta ruuasta saatuna ne imeytyisivät paremmin.

Noissa patukoissa ja litkuissa on mielettömät määrät kaikkea ei tarpeellista. Mehukeitto sisältää ihmiselle haitallista aspartaamia.

Ruokavaliossa on niin paljon proteiinia että se tulee aiheuttamaan fyysisiä vaivoja.

Vierailija
16/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman verran tippuisi kuin vääntäisi isot paskat.

En todellakaan alkaisi maksamaan tuosta.

Löysin jo paljon tarkemmat dieettiohjeet, jossa syödään ihan oikeaa ruokaa.

Vierailija
17/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitamiinit ja elintärkeät rasvahapot tulee purkista. Oikeasta ruuasta saatuna ne imeytyisivät paremmin.

Noissa patukoissa ja litkuissa on mielettömät määrät kaikkea ei tarpeellista. Mehukeitto sisältää ihmiselle haitallista aspartaamia.

Ruokavaliossa on niin paljon proteiinia että se tulee aiheuttamaan fyysisiä vaivoja.

Toi on sellanen yleispätevä ohje, jonka ovat laatineet. Kyseessä on kuitenkin vain "kuuri". Ruokavaliossa ei ole liikaa proteiinia terveelle ihmiselle, ei todellakaan =). Patukat ei ole pakollisia.

Juoman sisällys: Maitoproteiini, heraproteiini, kauralese, maissikuitu (Nutriose®), maitojauhe, soijaproteiini, fruktoosi, L-karnitiini. Mitä tuosta moitit?

Vierailija
18/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä patukoita tarvii syödä, jos ei halua. Ainoa "pakollinen" lisä on treenin jälkeen otettava palautusjuoma. Se kuuluu tietääkseni aika monen lihaskuntoharjoittelua tekevän perusravintoon. Mehukeitto lisäaineineen tökkii minullakin, joten sen ajattelin ruveta valmistamaan itse. Proteiinin määrä on naisilla n. 300 g päivä, ei nyt niin hirveästi.

Lite kiinnostaa myös, ja koska käyn teen aika rankkoja aerobisia harjoituksia myös (mm. kahvakuulaa), niin ravintoa tulisi mielestäni lisätä. Tuossa uudessa litessähän puhuttiin jotain kahvakuulasta, korvaako se punttisalia?

Vierailija
19/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sen maksaa, näkeekö myös miesten dieetin ja ohjeet? Olemme miehen kanssa kiinnostuneita jatkosta, mutta pitääkö molempien maksaa erikseen?

Vierailija
20/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60kg painavalla naisella on 30-160g/päivä

ylimääräinen voi varastoitua elimistöön rasvana.

pelkästään noista maitotuotteista ja lihasta saa protskuja 114g

Mutta jos nainen painaa 100kg, hänen proteiinien tarve on 50-300g

Tuon dieetin suurin ongelma on se, että se ei ota mitenkään huomioon naisen kokoa tai aktiivisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan