Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö kielikylpy lapsen preppaamista?

Vierailija
23.01.2011 |

Ajankohtainen asia meidän perheessä. Hämmästyin vain erään tuttavan asennetta, kun hän piti sitä jotenkin vanhempien egon jatkeena ja lapsen preppaamisena.

Itse ajattelen lähinnä, että eikös se ole hyvä, jos lapsi oppii ikään kuin sivumennen toisenkin kielen (alkeet nyt ainakin). Sitten koulun penkillä kaikki voikin olla jo vaikeampaa.

Lapsemme on ihan tavallinen 3-vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miks mä aina teen vähintäänkin otsikossa virheen....

ap

Vierailija
2/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kielikylpyvanhempana en ole koskaan pitänyt mitään älämölöä lapsiemme kielikylvetyksestä. Lapset ovat vaan olleet päiväkodissa tai koulussa, kielikylvysatä ei ole mainittu, jos olemme jonkuyn kanssa jutelleet yleisesti. Toki ei asiaa ole salattukaan, mutta itsetarkoitus se ei ole ollut. Samaan ovat oppineet lapset. Päiväkoti on päiväkopti ja kouluon koulu ilman kielikylpy etuliitettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantaa lasten kykyä oppia.

Miksi aina pitää olla niin angstista ja kaikki vaan jotain vanhempien egon pönkittämistä? Mä ainakakin haluan antaa lapsilleni parhaat mahdolliset eväät elämää varten.

Vierailija
4/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siksi, että kaikki tuntemani kielikylpyvanhemmat katsovat meitä pitkin nenänvartta, kun emme halua lastamme kielikylpypäiväkotiin. Korostavat myös jatkuvasti asiaa, vaikka yrittäisin keskustella ihan muista asioista.

Vierailija
5/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siksi, että kaikki tuntemani kielikylpyvanhemmat katsovat meitä pitkin nenänvartta, kun emme halua lastamme kielikylpypäiväkotiin. Korostavat myös jatkuvasti asiaa, vaikka yrittäisin keskustella ihan muista asioista.

Vierailija
6/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielikylpy alkaa 4 - 5 -vuotiaana vasta.

Vierailija
7/7 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ysiluokkalainen