Kauanko sinulta kestäsi säästää 1600e?
Kommentit (36)
Pystyttekö siis säästämään sekä mies että itse kumpikin sen 1600 tuossa ajassa vai yhdessä?
Yksin ilman että tarvitsisi vetää liian tiukalle tai turvautua esimerkiksi luottokorttiin, pystyisin kahdessa kuukaudessa. Tiukalle vetämällä yhdessä, mutta varmasti näkyisi silti vielä budjetin tiukkuutena seuraavanakin kuukautena.
ettei tarvitsisi juuri mistään luopua
eli naps ja pistän muutaman osakenipun myyntiin ja se on siinä. Helppoa kuin heinänteko.
t. rikas ja laiska akateeminen kotiäiti
eli naps ja pistän muutaman osakenipun myyntiin ja se on siinä. Helppoa kuin heinänteko.
Vai että osakenippuja. ;D
minimiaika olisi 1 kk, yleensä ehkä 2 kk
Olen suht pienellä ansiosidonnaisella tällä hetkellä(1000e netto kuussa) ja mies saa töistä käteen pari tonnia. Meillä on 2 lasta.
t. rikas ja laiska akateeminen kotiäitiVai että osakenippuja. ;D
Riippuu vähän osakkeesta, tarvitseeko myydä edes nippua.
hoitovapaalla, tuohon summaan saisin säästää kolme kuukautta, jos kaikki rahat menevät säästöön... Joo, on pienet tulot!
t. rikas ja laiska akateeminen kotiäitiVai että osakenippuja. ;D
Riippuu vähän osakkeesta, tarvitseeko myydä edes nippua.
Heh... ;DDD Ei tainnut hoksata mikä on pielessä.
Kysehän ei ole vain siitä että kaikilla olisi niin isot tulot,
vaan myös siitä että aika monella on "pahanpäivänsäästöt" valmiina.tuota, tulikin niitä kauanko kestää vastauksia. Siis aikoja. Kun sitä ennen oli vain näitä ettei tarvitse säästää:)
Kyllä minä vastasin oman 2-4 kuukauttani nimenomaan sen perusteella, kauanko tuota pitäisi säästää. Säästöistä se löytyisi välittömästi.
(paitsi shoppailusta) tarvitsisi luopua. Eli 800€ saan säästöön/ jää yli joka kuukausi, tai jäiSI, jollen tosiaan törsäilisi niin paljon :-)
eli naps ja pistän muutaman osakenipun myyntiin ja se on siinä. Helppoa kuin heinänteko. t. rikas ja laiska akateeminen kotiäiti
Vai että osakenippuja. ;D
Riippuu vähän osakkeesta, tarvitseeko myydä edes nippua. t. rikas ja laiska akateeminen kotiäiti
Heh... ;DDD Ei tainnut hoksata mikä on pielessä.
En mäkään kyllä tajunnu, mikä oli pielessä. Valaisetko?
vastannu just niin, että kauanko ko. summan säästämiseen itseltä menisi. Aika monelta varmasti löytyy kyseinen summa jo valmiiksi tililtä. Ei tietenkään kaikilta, mutta suurelta osalta.
jos mistään en luopuisi, jos tiukentaisi budjettia, niin nopeammin.
äitiyslomalla olen ja miehen kanssa yhteiset rahat. Joka kuukausi laitan n. 800 euroa omistani säästöön köyhempää aikaa eli sitä varten kun tipun kotihoidontuelle.
vaan myös siitä että aika monella on "pahanpäivänsäästöt" valmiina.