Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARTINAN "anteeksipyyntö", jossa MINÄ pääosassa

Vierailija
23.01.2011 |

"Nyt MINULLA elämässä edessä isoja haasteita, ja varsinkin, kun OLEN yksin Victorian ja Herculeksen sekä yrityksen kanssa. (onko hän tosiaan yksin victorian kanssa, victoria on milloin äidillään ja milloin eskolla) Mutta onneksi MULLE on luotu niin kova kuori ja selviytyjä luonne, että PÄRJÄÄN ihan hyvin"

Ensi viikko on MINUN elämän ehkä hienoin viikko. "OLEN tässä nyt noin puoli vuotta työstänyt uutta projektia, joka vihdoin alkaa aueta kaikille, ja täytyy sanoa, että OLEN HITON ylpeä itsestäni. Hyvää työtä on saatu aikaan."

miten voi olla ylpeä itsestään, kun on perheen särkenyt ja hypännyt vieraissa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero tehdään kauan, on naimisissakin täytynyt olla kauan (vuosiavuosia, ellei kymmeniä vuosia), ja jos eroajatukset ovat syntyneet lapsen syntymän vuoksi. niin eroa on mitetty noin vuosi, mikä ei ole kauan. Eipä ole blogissa lukenut, että heikosti menee. ON niin mahtavaa ollut se elämä lapsen kanssa. PAH.

Tuo on ollut hetken mielijohde, se ero, ku sattui jäämään kiinni rysän päältä, niin esko pani eropaprut.

Vierailija
22/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi joutuu kärsimään. Tosin jos silloin kun Martina oli BB:ssä hän ei muuta tehnyt kun haukkunut muitatalon asukkaita...! Vaikuttaa todella ärsyttävältä ihmiseltä.

Ja eipä tämä muukaan kerro hänestä hyvää, taitaa olla narsistinen oppotunisti. Tunki itsensä julkisuuteen panemalla varattua jalkapalloilijaa ja kertoi sitten kaiken medialle. "Ei siinä mitään" jos sekaantuu varattuun ihmisiseen, mutta MIKSI yhden yön panosta piti avautua? No siksi että ko. naikkonen ITSE hyötyi siitä. Ja sitten Seiskan sponassaamat(?) tissit ja esittelyä jne.

Mitään tuo nainen ei koskaan ole saanut aikaan, tunkee keinolla millä hyvänsä julkisuuteen, vert. matti Nykänen joka on edelleen maailman parhaita mäkihyppääjiä kautta aikojen. Mitään koulutusta ei hänellä ole, tanssiakaan ei osaa (jotkut perähikiän juntit camp-hengessä ostavat piletin paikalliseen missä Martina heiluttaa peräänsä, jippii mikä ura...) eikä myöskään laulaa (kaikki muistanevat salarakashitin?).

Ja vaikuttaa siltä ettei lapsestaankaan pahemmin välitä. Jos lapsi on noin pieni ja koko ajan on tehnyt töitä ja hakenut parisuhdelomaa Eskon kanssa jne. niin se on väärin. Edes se lapsen 1. vuosi olisi hyvä pitää mahdollisimman stabiilina, eikä kohdella lasta kuin heittipussia vaikka mummo varmasti hyvä hoitaja on ollutkin.

Matinasta olen saanut kylmän ja kovan kuvan, sellaisen joka välittää vain itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole blogissa lukenut, että heikosti menee. ON niin mahtavaa ollut se elämä lapsen kanssa. PAH.

En todellakaan kertoisi blogissa että heikosti menee ellen olisi iskenyt hanskoja tiskiin ja lähes saman tien kävelemässä ovesta ulos.

Vierailija
24/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tämmöisen luvun repäisit? Onko tullut mieleen että monet jotka eroavat, ovat käyneet sitä eroa mielessä läpi jo kuukausien, joskus jopa vuosien ajan ENNENKUIN koko eropapereita on jätetty.

Itse kuulun näihin, ja sillä hetkellä kun olin eropaperit jättänyt oloni helpottui suuresti. Ja tietenkin, miksei ei olisi helpottunut sillä minähän se olin joka eroa haki ja Martinan tapauksessa on tainnut olla jo pidempään omat suunnitelmat.

aviossa ollut kun pari vaivaista vuotta?

Vierailija
25/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastahan ne lähti uudeksi vuodeksi sitä kahdenkeskistä lemmenlomaansa viettämään... Eroa on tehty varmaan kolme varttia.

Vierailija
26/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tyttären tai Eskon asemaan. Martina on MINÄ MINÄ tyyppi.

Perheenrikkoja, joka on ylpeä itsestään.

Kuule Martina mä säälin suo ja se joka sanoi ettet ole kypsä äidiksi on oikeassa.

Vierailija
27/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ,mielenkiintoinen keskustelu

Vierailija
28/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin eläköön tyylillään. Minä en ole mikään arvostelemaan toisen valintoja. Jokainen tekee ne omalla kohdallaan.

Ja jostakin se pitää lehdistönkin repiä ne otsikot ja niitähän sitten löytyy. Näin se menee aina. tietyt asiat myy. Kuten täälläkin huomaamme, niin tämä näyttää kiinnostavan kovasti, kun joka päivä tehdään uusia aloituksia.

Saatte kauhistella ja tuntea itsenne niin pirun hyviksi ihmisiksi ja äideiksi. Heh hee ;)

Vierailija
29/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun vertaa hänen äitiyttään omaan, niin tunnen olevani maailman paras äiti. tulee siinä mielessä kyllä kiva fiilis, mutta sitten lapsirakkaana säälin tätä erosotkun keskellä olevaa pientä, jolla ei äitisuhde sit olekaan kovin tasapainoinen.

Vierailija
30/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ylipäätänsä se että pariskunnalla on yhteinen lapsi ei mielestäni ole mikään syy pysyä yhdessä. Parempi lapselle nähdä vanhempiaan hyvän tuulisina kun todistaa ainaista riitelyä kotona.

Martina tosin olisi voinut tehdä eron aikuismaisen siististi. Sympatiani ovat Eskolla vain siitä syystä että Martina toimi miten toimi. Kahta kalaa ei voi pitää kiinni yhtä aikaa, molemmat luiskahtavat karkuun.

Vierailija
31/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin eläköön tyylillään. Minä en ole mikään arvostelemaan toisen valintoja. Jokainen tekee ne omalla kohdallaan.

Ja jostakin se pitää lehdistönkin repiä ne otsikot ja niitähän sitten löytyy. Näin se menee aina. tietyt asiat myy. Kuten täälläkin huomaamme, niin tämä näyttää kiinnostavan kovasti, kun joka päivä tehdään uusia aloituksia.

Saatte kauhistella ja tuntea itsenne niin pirun hyviksi ihmisiksi ja äideiksi. Heh hee ;)

Ja jos joku vapaaehtoisesti avaa yksityisen elämänsä, tottakai se kiinnostaa mitä neljän seinän sisällä oikeasti tapahtuu. Yleensä ihmiset peittelevät tarkasti yksityisyyttään. Tällaisten julkisuudelle elämänsä antavien kautta on oiva ja harvinainen mahdollisuus kurkistaa toisten ihmisten elämään.

Eikä se myöskään mene niin, että kukin eläköön tyylillään. On asioita mitkä rikkoo lakia tai yleisiä normeja, jolloin ne koskettaa muitakin ihmisiä. Välillä on ihan paikallaan käydä avointa keskustelua avioerosta ja etenkin lapsista avioerojen tiimellyksessä. Näin yhteiskunta pohtii ja päivittää asenteitaan vastaavia tilanteita kohtaan. Vaikka tapaus on vain yksittäinen avioero, se kattaa samalla monien muiden parien arvot, asenteet ja suhtautumisen perheeseen ja avioeroon.

Vierailija
32/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siel blogissa ollut kyllä mainintoja riidoista muutmankin kerran.Mutta se mitä en itse ymmärrä ja koskee kyllä ihan kaikkia muitakin,että jos suhde on kuollut ja ihastuttu toiseen.Niin miksi sitä suhdetta ei voida lopettaa ennenkuin hypätään toiseen sänkyyn.Ois varmaan reiluinta kaikille...

Vierailija
33/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se suhe näytti siinä dokkarissa olevan ok, ja vauva syntyi silloin, eli vuosi sit.

Vierailija
34/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella (ja tv-sarjan) teette päätelmät heidän elämästään?

Antakaa jo olla!7

Vierailija
35/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saletisti ne palaa yhteen ("tajuttiinkin, että rakastetaan sittenkin toisiamme ihan mielettömästi ja meillä on tuo ihana tytärkin")!!!!

Siellä ne makaa sohvalla (asuvat vielä omien sanojensakin mukaan saman katon alla) ja hykertelevät kaikelle tälle ilmaiselle huomiolle, mitä niiden elämä ja tuleva sarja saa :O

Vierailija
36/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on eronnut melko pikaisesti lapsen saannin jälkeen....

Te olette uskomattomia! Haukutte minkä kerkiitte teille tuntemattomia ihmisiä, joiden elämästä ette tiedä muuta kuin sen, mitä lehtien palstoilla kerrotaan.

Ette ole yhtään parempia ihmisiä.

Vierailija
37/37 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko oli se, joka toi eron julkisuuteen? Kertoi vaihe vaiheelta mitä aikoo tehdä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi