Olen ihastunut Mikko Zetterbergiin... on niin herkkä ja viaton.
Kommentit (15)
Ja rupean ihmettelemään tässä, olenko oikeasti ihastunut Krista Kososeen???
Putous oli tänään ihan hemmetin hyvä! Paranee koko ajan - samalla tavalla kuin viime vuonnakin.
Repeilin tänään koko ajan, oli hemmetin hyvä jakso:D
Mä olen niin ihastunu siihen. Sen tukkaan erityisesti ja sitten tietysti että sillä on firma.
jos menis maajussille morsiammeen, sais varmaan 1000 kirjettä. ;)
Krista on todella SUPER roolissaan - vaikka Aku on (as)best ja tyylilleen aina hyvä, niin nyt kyllä Kristan tulkinta ansaitsee voiton!!
mulla ookkaan kaikki muumit laaksossa, tai hahmot putouksessa, tai emännät hesassa. oon vähän tunteilla käyvä ihminen ja mikko aiheutaa tunteita. tajuan etten sitä saa, ku ei sitä hesalaisten meininki kiinnosta ;'(
Zetterberg on kuin yksi kaverini. Sekin aina hokee "ei kyllä oikeesti kiinnosta" ja haroo hiuksiaan samalla lailla :D
Mikko is best ja niin uskottava. joskus unohdan että se on Krista k. taidan olla ihastumassa kristaan, on niin hauska ja hyvä näyttelemään, niin aidon oloinen hahmo tuo Mikko. en voi ihastua tuohon mikkoon kuiteskaan, ku tulee pettymys jossain vaiheessa. =D
ole sulla sitte kaikki muumit laaksossa..
voi siis ihastua esim naapurin koiraan, kun on niin söpö. voi myös ihastua jonkinlaisiin piirteisiin ihmisissä (esim. jollaikin on hauska nauru tai joku on tosi karismaattinen) mponi ihastuu näyttelijöihin (brad pitt tms.) ei ihastuminen tarkoita aina sitä, että haluaa sen ihmisen kanssa olla. vaan ihan tunnetta jostain, että on erityinen jollain tapaa.
Munkin mielestä tosi hauska. Tosin tykkään myös sovinisti-Harjakaisesta.
Mutta Krista on tosi hyvä kaikessa :)))
voi ihastua just mikkoon tai munamieheen, muilla ei potentiaalia, että joku pitäis ihastuttavana. muut hahmot ovat hauskoja, nokkelia, ärsyttäviä tms. ihastuttavat hahmot on niitä jotka voittaa. jotka siis aiheutta syvempiä fiboja. (no ei marja tyrni ei ehkä niin ihastuttanut, mutta oli muuten herttainen)
tossa roolissaan :-D Tykkään tällä hetkellä kyllä oikeastaan kaikista: Mr Mallorca oli tänään hauska samoin Harjakainen ja Suy Hing ja ei ollut Pilvissäkään mitään vikaa.
Putous oli tänään ihan hemmetin hyvä! Paranee koko ajan - samalla tavalla kuin viime vuonnakin.