Eiks Avan (tv-kanava) pitänyt muuttua ilmaiseksi?
Kommentit (19)
Kaapelitalous.
ohis, joka ihmettelee samaa kuin ap.
ilmaseksi eikä meillä ole kaapelitalous
"Mä tein telkkarin kanavahaun uusiksi."
Suomea näy.. Espoossa näkyy ainakin..
löytyy varmaan sieltä telkkarin "menu" valikosta jostain
Ja mua ottaa päähän. Meillä se on näkynyt maksullisena kanavana jonkun aikaa. Ja nyt kun muuttu ilmaiseksi mainoskanavaksi niin nämä samat sarjat joita olen katsonut maksulliselta AVAlta ovat nyt alkaneet alusta uusintana. Eli me kaikki maksaneet olemme vain maksaneet jotta maikkari saa AVAlle suosiota ja nyt mainostajat kiinnosteita joten se rahoitetaan mainoksilla. Ihan turhaa siis maksaa kanavista kun ne kohta on ilmasia.
Huh, mikä purkaus, Tulikohan ede sselkokieltä, en jaksa oikolukea.
löytyy varmaan sieltä telkkarin "menu" valikosta jostain
Kaapelitalous.
ohis, joka ihmettelee samaa kuin ap.
AVA on "ilmainen", mutta jakelija päättää siitä, sisältyykö AVA johonkin maksupakettiin vai näkyykö se todella avoimesti, salaamattomana.
Antenniverkossa AVA alkaa näkyä kuun lopussa, mutta vain PlusTV-kortilla - eli muiden maksukanavien kylkiäisenä.
Kaapeliverkoissa taas aloitusajat poikkeavat kaapelioperaattorin mukaan. Esimerkiksi DNA:lla AVA aloittaa vasta helmikuun 1. päivä.
Joillain kaapelioperaattoreilla kanava näkyy ilman katselukorttia ja / tai ilman maksullista kanavapakettia, joillain ei.
AVA on "ilmainen", mutta jakelija päättää siitä, sisältyykö AVA johonkin maksupakettiin vai näkyykö se todella avoimesti, salaamattomana.
Antenniverkossa AVA alkaa näkyä kuun lopussa, mutta vain PlusTV-kortilla - eli muiden maksukanavien kylkiäisenä.
Kaapeliverkoissa taas aloitusajat poikkeavat kaapelioperaattorin mukaan. Esimerkiksi DNA:lla AVA aloittaa vasta helmikuun 1. päivä.
Joillain kaapelioperaattoreilla kanava näkyy ilman katselukorttia ja / tai ilman maksullista kanavapakettia, joillain ei.
Meillä ei ole mitään maksukanavia eikä -kortteja.
Mistä sen jakelijan saa tietää?
tiedot voi kysyä isännöitsijältä / vuokrayhtiöltä / muulta talon asioista vastaavalta taholta.
Omakotitaloasiakkaita muistutetaan operaattorista säännöllisesti laskulla.
meillä näkyy ava kaapelissa nro 13 mutta näkyykö antennissa