Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintoloissa ja ruokapaikoissa työskentelevät - mikä on lihavan asiakkaan lemppariruoka?

Vierailija
10.07.2016 |

Tai juoma?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasalaatti ja vesi/light cokis. Ei läskit kehtaa mässää raflassa.

Vierailija
2/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en työskentele, mutta en kyllä mitään salaattia menisi raflaan syömään jos nyt joskus olisi varaa mennä. En ole kyllä käynyt etten tiedä kyselläänkö siellä lemppareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tilasin ahvenia, uusia perunoita ja kantarellikastiketta.

Pidän myös (lohi-) salaateista ja (sieni-) pastasta. Pizzavalintani on sieni- tai kasvispizza.

Juon vettä.

t. Esimerkkihenkilö

Entä sinä?

Vierailija
4/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
5/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua läskiä läskikastikkeessa ja lisukkeeksi laardissa paistettuja perunoita. Sitähän sä halusit kuulla.

Vierailija
6/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caesarsalaatti

Juomaksi aina light cokis

Vierailija
7/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vit... no en todellakaan ole pitänyt mitään tilastoa. Idioottimainen kysymys.

T. 15v ravintola-alalla

Vierailija
8/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit juo lightlimuja, yleensä myös jättävät ruokaa näyttävästi huokaillen. Kun lautasta hakee pois vielä naukuva "kauhee kun tulin täyteen". Laiha kaveri vetänyt kaiken lautaseltaan ja juonut sokerilimua.

Vierailija
9/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi työkaveri haki aamulla työmatkalla 2-3 leivosta ja söi ne noin minuutissa, ennen aamukahvia.

Vierailija
10/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh!

Tämä läski syö normaalisti niin kuin  muutkin. En lähde ravintolaan syömään pelkkää salaattia. En juo light juomia.

Vierailija
11/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillillä työskennellessäni huomasin että isot ihmiset tilaavat yleensä sen tuhdeimman mahdollisen ruuan. Juomaksi usein maitoa. Nirsoilevat myös täytteiden kanssa, usein saa olla vain majoneesia ja juustoa.

Vierailija
12/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi söin pitsaa.

Edellisellä kerralla sushia.

Usein valitsen jonkun risoton jos vaan löytyy hyvä. Joskus valitsen salaatin. Tai burgerin.

Riippuu listasta, siitä mitä vaihtoehtoja on ja mitä sattuu tekemään mieli.

Juomaksi otan yleensä viiniä tai vettä.

Vierailija
13/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ravintolasta mutta kotiin kutsuttiin kerran tukevampi pariskunta syömään, kun oltiin syöty lautaset tyhjäksi tokaisi nainen että voi kun te syötte vähän ja lappasi itselleen toisen annoksen ruokaa.

Syötiin koko lautaselliset täynnä lohta, muussia ja salaattia josta seurasi ähky mulla ja miehellä.

Mietin siinä sitten vaan itsekseen että ei ihme että on sen kokoinen kun vetää kaks lautasellista ruokaa, teki mieli sanoa se hänelle kun ivaili meidänkin syömisiä...

Vierailija
14/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä tahansa salaatista, hamppariin, pizzaan ja pihviin tai eksoottisempiin annoksiin. Vain harvoin jälkkäriä. Ei alkoholia. Jos noutopöytä, haen yleensä ruokaa vain kerran. 

-87 kg

Vierailija
15/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en työskentele, mutta en kyllä mitään salaattia menisi raflaan syömään jos nyt joskus olisi varaa mennä. En ole kyllä käynyt etten tiedä kyselläänkö siellä lemppareita.

Ja siis minäkin ottaisin sen isoimman ja täyttävimmän herkun, kun kerran kallista on niin haluan rahalle vastinetta. Ja syön muutenkin isoja annoksia kerralla, se saattaa hyvinkin olla päivän ainoa ateriani. Tai usein useammankin päivän, minulla ei ole tarvetta puputtaa montaa kertaa päivässä.

Vierailija
16/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistettua läskiä läskikastikkeessa ja lisukkeeksi laardissa paistettuja perunoita. Sitähän sä halusit kuulla.

Eikä! :D Mulla ihan sama menyyy, mutta mä otan aina perään jälkkärirepertuaarin, eli ensin maistelen ja sitten tilaan koko kakun/ tortun/tripla-annoksen ja tavallisesti vaniljasoosilla. Tuplakermavaahto tietenkin. Juomaksi parasta shampanjaa. Hassua, kun sitäkin menee ainakin se kolme pulloo.

Mistä alkupalasta tykkäät muuten? Mulla vakiona tapakset, missä pekonia runsaasti salaattipedillä  ja kaslerpihviä juustokuorrutuksella. Pikkasen kermaista kastiketta päälle, ja avot :D

Vierailija
17/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjoilijana fiinissä ravintolassa.  Kumma kyllä, en muista yhtään lihavaa  asiakasta.  Olenkin usein miettinyt kun on jotkut juhlat, että kaikki vieraat ovat hoikkia ja tyylikkäästi pukeutuneita.  Onko niin ettei lihavat ihmiset halua mennä juhliin kun mikään vaate ei näytä hyvältä, juhlavaatteita ei isot saa? Vai eikö rikkaiden joukossa ole lihavia. 

Vierailija
18/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit juo lightlimuja, yleensä myös jättävät ruokaa näyttävästi huokaillen. Kun lautasta hakee pois vielä naukuva "kauhee kun tulin täyteen". Laiha kaveri vetänyt kaiken lautaseltaan ja juonut sokerilimua.

Mun äiti tekee tuota.

Valitsee jostain syystä buffetin aina jos mahdollista. Ottaa sieltä lusikallisen riisiä ja 2 lihapullaa tmv. Sitten huokailee isoon ääneen kuinka ei jaksa niin isoa annosta. Yleensä jos mennään hänen luokseen tämän jälkeen niin kaivaa kaapista kermakakun jota syö paljon.

Vierailija
19/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä ruokaa sinä valitset ja mitä juot?

Vierailija
20/146 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden kesan toissa grillilla ja resuisimpien ja lihavimpien asiakkaiden tilaus kylla kuului "kebab ranskalaisilla, ei salaattia".

Ylipainoisen tuttavapariskunnan luona matettiin normaaliruokaa mutta aivan uskomattomia maaria (~30x45 cm kokoinen syva vuoka uunipastaa neljalle ja jalkkarit ja sitten sipseja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme