Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitovapaan kesto? OV

Vierailija
22.01.2011 |

Tietäisikö joku teistä, päättyykö hoitovapaa lapsen 3-vuotis päivään vai sen kuun loppuun? Lapseni syntymäpäivä sattuu 21.pvä, ja pohdiskelin, että jos jatkaa hoitovapaata, niin miten tulee päättymään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin esikoisen kohdalla 7 vuotta sitten. En tiedä onko muuttunut, tuskin..

Vierailija
2/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pohdin, että Kelalta ei ylimäärästä irtoa :)

Mutta vähän epäilytti siks, kun töissä pitää aina ottaa hoitovapaa täysinä kuukausina, niin ajattelin, että jospa se sittenkin on ko. kuukauden loppuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kokonainen kuukausi hoitovapaaksi?

Ettet sekota vuorotteluvapaaseen?

Vierailija
4/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tilapäisestä hoitovapaasta. Ketjun alkupään ihmiset puhuvat kyllä kanssani ihan samasta hommasta... T: ap

Vierailija
5/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i kun töissä pitää aina ottaa hoitovapaa täysinä kuukausina,

[/quote]

Eipä muuten tarvitse. Sun pitää ilmoittaa koska menet takaisin töihin pari kuukautta ennen viimeistään. Mikään ei kiellä menemästä kesken kuukauden. Useimmiten tavataan mennä seuraavana maanantaina siitä kun hoitovapaa loppuu, mutta sekin on ihan sopimisasia. Jos ilmoitat että hoitovapaasi loppuu 21. päivä niin saat kyllä mennä töihin 22. päivä ja palkkaa on pakko maksaa.

Vierailija
6/6 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen virkamies, jonka on ilmoitettava vähintään 2 kk ennen vapaan aloittamista se aika, jonka on pois, ja saan virkavapauspäätöksen (eli olen hyllyllä viranomaistehtävistä päätöksen voimassaolon ajan). Nyt pitäisi ottaa viimeinen pätkä hoitovapaata eli virkavapaata, ja mietin vain tuota viimeistä päivää. Ja ilmeisesti ketjun alussa sainkin oikean vastauksen.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi