Missä sun hääpuku on tällä hetkellä?
Oletko myynyt pois.säilynyt tyttärelle vai onko se varastettu vintistä,kävitkö katsomassa vieläkö roikkuu?
Kommentit (33)
En tiedä miten sen hävittäisin, roskiin en raaski heittää ja kukaan ei sitä osta kun on tahroja.
toinen roikkuu vaatehuoneen perukoilla.
On kapea iltapuku, joten jos sen saisi värjättyä, voisi joskus käyttääkin..
ja juuri ajattelin, että voisin laihduttaa, jotta saan sen taas päälle 10-vuotishääpäivänä.
et enpä ole kertaakaan häiden jälkeen vetässyt sitä päälleni vaikka monesti olen ajatuksella leikkinyt, ja tuossa se ihan lähellä vaatekomerossa roikkuu.
10-vuotis-hääpäivä lähenee ja tarkoitus olisi kunnon bileet pitää. Häissäni aikoinaan ajattelin, että sit sit kymmenen vuoden päästä pidetään juhlat, paremmat vaan ja vetäsen koltun päälleni sit taas. Ajatus houkuttelee mutta nyt olen alkanut empimään voiko hääpukua oikeesti käyttää häävalan uusimisjuhlassa?! Jotenkin kornilta tuntuu vaikkei puku ihan valkoinen olekaan. Et olenks mä ihan nuija jos mä vetäsen kymmenen vuoden jälkeen uusiks hääpukuni päälle (joka ei ole mikään jakkuversio vaan ihan kunnon morsiuspuku..) ja alan bilettää? Silloin en pystynyt kun olin raskaana.
Olis pitänyt pesettää, mutta en jaksanut..Maksoin 25 euroa, monen sadan euron puku uutena :)
Toistaiseksi säästän. Voihan sen laittaa sitten jos menee uudestaan naimisiin ;D
on mun walk-in vaatehuoneessa isossa laatikossa pakattuna. korut ovat käytössä joskus, hääpuku ei.
en ole myynyt koska kyse on uniikista kappaleesta, joka suunniteltiin ja tehtiin vain minulle.
Käytiin vihillä maistraatissa, puku on silkkinen kotelomekko, johon on "maalattu" punaisia ruusuja. Edelleen tyylikäs ja ajaton. On käytetty myöhemminkin, ja käytän edelleen. Mahtuu vielä kiristämättä koko 34, vaikka naimisesta on aikaa 8 vuotta.
Etsin sitä pitkään ja hartaasti ja kun löysin, en malttanut enää häiden jälkeen luopua. Tyttäriä on kaksi joten hyvä jos heille kelpaa mutta jos ei niin olkoon siellä. Häistä 10 vuotta.
oli asteen norsuunluun/kermaan vivahtava.Pitkät hihat,hyvin antelisa rinnanvako kuitenkin,saakeli olisi pitänyt tajuta näyttää silloin niitä kapeita käsivarsia eikä peitellä.Miten tyhmä olinkaan vuonna 96.
pari päivää sitten kokeilin sitä, että vieläkö mahtuu kolmen lapsen jälkeen päälle ja mahtuihan se :)
Eli kaapissa on.
Pari vuotta sitten meinasin myydä sen mutta sitten päätin että säästä tytölle.
Oli ärsyttävä tilanviejä vaatehuoneessa enkä oikein toimertunut sitä myymään poiskaan. Keksin laittaa sen valkoiselle seinälle tauluksi ja tosi hyvin sopiikin siihen tarkoitukseen. Kauhtukoot ja kellertykööt tuossa niin pahaksi, että maltan sit joskus heittää sen kaatopaikalle...