tyhmä poni" " ite oot kiva"
tuo parihan oli ihana ja häät kivat ja heidän näköisensä. se tärkeintä. Miksi pitää kaikkia haukkua, Hä?
"tiiätkö mitä? mä rakastan sua." tippa tuli linssiin. aitoa vilpitöntä rakkautta.
Kommentit (4)
ja varmaan parempia vanhempia oisivat ku moni mamma ja sen ukko tällä palstalla, saletisti.
mutta symppis kuitenkin ja älykäs, vaikka pikkasen hidaspuheinen ja ujo. voi kaikki nuo piirteet johtua just asåergerista. oireet täsmää.
Olen pitänyt itseäni ns. erilaisena mutta kyllä karisi se kuvitelma aika pian, kun ohjelman katsoin. Minusta heidän ajatusmaailmansa oli kiehtovan erilainen, samalla jotenkin etäinen ja ehkä hieman pelottavakin. Ihanaa ohjelmassa oli vilpitön rakkaus kaikkien kesken (bestman symppis!), samoin kehun kyllä myös seurakuntaa ja parin vihkinyttä pappia- kaikilla ei ole yhtä suvaitsevaa asennetta!
Parissa oli jännää seesteisyyttä. Nuoria olivat ja vähän hölmöjä, juu...mutta jostain syystä olen aika varma, että nuo eivät ole ekojen joukossa eroamassakaan :).
Kaikkea hyvää heille!
niillä oli jääny ottamatta. Ihan hyvä että pelkäävät lapsia, eivätkä aio omia tehdä.