Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi pettää, oletko

Vierailija
21.01.2011 |

vihainen sille naiselle?

Eihän se sen naisen vika ole, jos mies antaa muillekin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eipä nainen voi tietää.

Vierailija
2/2 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, että miehesi on liitossa.

Itse henkilökohtaisesti en ymmärrä ja myös paheksun ihmisiä (en siis vain naisia!), jotka lähtevät seksisuhteeseen tai romanssiin ihmisten kanssa, joiden TIETÄVÄT olevan parisuhteessa/aviossa/avoliitossa.

En ymmärrä heitä, koska itse kokisin oloni halvaksi ja halvennetuksi, jos mies, jolle antaisin tunteeni ja ruumiini olisi emotionaalisesti ja käytännössä "sidoksissa" jonnekin muualle. Miksi ihmeessä antaisin itseni miehelle, joka ei voisi antaa itseään kokonaan minulle? ...Ja myös tuomitsen nämä parisuhteellisiin sekaantujat siksi, että he tietävät teoillaan olevan erittäin satuttava vaikutus johonkin toiseen naiseen/mieheen. Itse en koskaan haluaisi tietoisesti satuttaa ketään, edes ventovierasta, sillä tavalla!

Mutta päävastuu on tietysti sillä parisuhteessa olevalla ihmisellä. Hänhän se kumppaninsa, oman rakkaansa, luottamuksen pettää!

Ja tosiaan, erikseen ovat ne lukuisat tapaukset, joissa pettäjä valehtelee KUMMALLEKIN: sekä kumppanilleen että rakastajalleen. Kumpikin luulee olevansa ainoa ja tulee petetyksi ja satutetuksi. Silloin ei nyt ainakaan voi nähdäkseni olla vihainen sille toiselle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla