Indigolapset (ov)
Onko täällä kukaan muu kiinnostunut väreistä ja energioista?
Onko kellään indigolasta? Kristallilasta?
Mikä olet itse?
Kommentit (84)
Huvittavaa tässä on se, että meidän pojan C-lausunnosta löytyy kaikki nuo ominaisuudet, jotka ovat indigo ihmisillä : )
voisi sanoa että hulluuden ja viisaudenraja on häilyvä.
Niin, toisaalta. Kaunis idea laittaa hulluille uusi nimitys. Tai taviksille vähän väritystä jne. Eikai tämä keneltäkään ole pois?
sama mihin kukin uskoo, kunhan ei mitään haitallista näe lapsessaan tämmöisen vuoksi.
Mutta noin poolopaidan pitämättömyydet yms... Toihan on ihan yleinen minifobia, esim. itse en pidä kiristävistä vaatteista kaulassa. Enkä koe, että olen ollut joku faarao joka on syösty vallasta ja kuristettu.
Mutta kukin jäsentää elämäänsä tavallaan. Kunhan ei tuputa muille samaa. Tämä pätee kaikkiin uskontoihin.
Ja siis mähän oon selkeä hopea ja lapseni indigo, sovimme kuin nakutetut näihin kuvauksiin... Jep jep.
Nää indigot tuntuu aina olevan joitain kärsineitä tai kärsiviä yksilöitä, jotka sanoo että heillä rankka elämä. He on ehkä herkkiä ihmisiä, huono itsetunto, kiusattuja, hyljeksittyjä, aina ollut vähän sellainen olo ettei ole kuten muut, ettei kuulu joukkoon. Samalla logiikalla kuin koulukiusaajat ottavat kiusatun silmätikukseen yhä uudestaan vaikka hän vaihtaisi koulua, nämä huuhaa-ihmiset löytävät nämä kärsivät ihmiset ja myyvät heille tätä värihommaa. Onhan se sellaisen vähän hylkiön hieno kuulla, että hän on kuin onkin jotakin aivan hienoa, upeaa, ainutlaatuista, tärkeää ja hänellä on jokin korkeampi tehtävä täällä maan päällä. Että hänen tuntemuksensa joukkoon kuulumattomuudesta ovat ihan totta ja itseasiassa kaikki muut ovat heitä ikäänkuin alempana. Ja mikä parasta - mihinkään et voi vaikuttaa, vaan kaikki on ennalta määrättyä! Jeah!
Kuulostaa ihan minulta! :D