Indigolapset (ov)
Onko täällä kukaan muu kiinnostunut väreistä ja energioista?
Onko kellään indigolasta? Kristallilasta?
Mikä olet itse?
Kommentit (84)
Alkoi kiinnostaa,muttei malta lukea koko ketjua
En voi käsittää, että aikuiset ihmiset uskovat tällaiseen keijumaailmaan verrattavissa olevaan höpötykseen.
Mikä on teidän koulutustaustanne? Mikä teidän kasvatuksessanne on mennyt väärin? Etsikää ennemmin Jumalaa kuin jotain naurettavia energiavärejä.
Jos ihmisiä on oikeasti noin helppo höynäyttää, voin pyytää 7-vuotiasta tytärtäni keksimään jonkun keijuväriuskonnon. Tienattaisiin näköjään miljoona kaikille tyhmillä ihmisillä.
ihanaa nähdä aloitus tästä aiheesta, mutta tiesin heti mikä tuleman piti.
Ymmärrän mitä miehesi tarkoittaa. Indigolapsena oleminen on tarkoittanut ainakin itselleni ääretöntä ulkopuolisuudentunnetta ja johtanut jopa eristäytymiseen.
Täältä löysit nyt kuitenkin yhden kanssasisaren, oli ihanaa lukea että ei-niin-kaukana on muita joilla samanlainen maailmankatsomus, ja jopa kokemusta muista Indigoista.
Kiitos aloituksesta, vaikka tiedämme nyt että tämä on monella tapaa hirveän väärä paikka juuri tällaiselle keskustelulle.
aika värikäs. :D No, sen kyllä tiesinkin, että mussa on monia puolia. :) Miksi moniväristä kutsutaan? Viallinen? Joku läikytti monesta maalipurkista? :D
En voi käsittää, että aikuiset ihmiset uskovat tällaiseen keijumaailmaan verrattavissa olevaan höpötykseen.
Mikä on teidän koulutustaustanne? Mikä teidän kasvatuksessanne on mennyt väärin? Etsikää ennemmin Jumalaa kuin jotain naurettavia energiavärejä.
Jos ihmisiä on oikeasti noin helppo höynäyttää, voin pyytää 7-vuotiasta tytärtäni keksimään jonkun keijuväriuskonnon. Tienattaisiin näköjään miljoona kaikille tyhmillä ihmisillä.
yhtä naurettava jumalan etsimisesi kanssa. :) Etkö huomaa?
Ps. Mitähän uskontojen varjolla tienataan?
Tää on just niin järjettömän älyvapaata juttua. Muka auroja ja jotain värejä, joilla voi korottaa oman ihanan inessa-patricin indigoksi ja alentaa naapurin raisa-matin likaiseksi lapseksi.
Ei ole sulta pois jos minä uskon energioihin, ei ole minulta pois jos sinä uskot jumalaan.
vittu....
Minä kun luulin että ei uskovaisia hölmömpiä ole olemassa. Olin väärässä.
"Uskoa energioihin" -ei saatana!!!
Onneksi minulla on lähipiirissä ymmärrystä, ja näistä asioista voi puhua ja jopa samaistutaan. Tiedän etten toista tätä av-virhettä enää.
teitä idiootteja on enemmänkin?
Tajuatteko te edes olevanne sekoepäitä? Kaikki katsokaas nauravat teille juuri siksi.
...lohet on syvämietteisiä ja korallit tiukkapipoisia ...ajatella että merenelävien sielunelämästäkin on uskonnon aineksiksi, paljon kiehtovampaa kuin tavallinen tylsä luterilaisuus!
Jokaisella ihmisellä on jokin asia mistä saa voimia. Toiselle se voi olla kävely luonnossa, toiselle kirkossa käyminen, jollekin vaikkapa eri värien kautta luonteenpiirteisiin tutustuminen ja ihmisen hengellisien puolien tutkiminen. Antakaa ihmisten elää tämä elämänsä siten miten haluavat niin kauan kun he eivät vahingoita muita.
esim. Steiner-koulussa on runsaasti näitä indigo-lapsia (eli ne lapset, jotka muu maailma näkee käytöshäiriöisenä ja huonosti, rajattomasti kasvatettuina...)
Etten laittanut rakasta lastani steiner kouluun, jossa hänestä olisi kasvanut huuhaa tieteen hyväksyjä!
Onneksi hän meni tavallisenn kouluun ja päättötodistuksessa oli keskiarvona 9,6.
En usko koskaan, että steiner koulussa olisi päässyt samaan. Olen todllakin helppottunut, että tein aikoinaan oiekan ratkaisun.
Nämä värihömpötykset ovat jotenkin niiiiiin syvältä.
Minkälaisissa oloissa nämä aikuiset, jotka ovat olevinaan jotain värilapsia, ovat kasvaneet? Särkyneissä kristallikodeissako?
Pikaisesti luin kuvaukset indikolapsista. Kaikilla kristalleilla ja hopeilla ja väreillä oli suuret ja ihastuttavan ilmeikkäät silmät jne..
ja sitten lopussa ne likaiset lapset.
Yhdelläkään indigo-ideologiaan uskovalla ei ole likaista lasta, vai mitä?
Kukaan teistä vanhemmista ei ole likainen lapsi?
Ilmeisesti ne likaiset lapset syntyy perheisiin, jotka eivät moiseen hömppään usko? 1
Jokaisella ihmisellä on jokin asia mistä saa voimia. Toiselle se voi olla kävely luonnossa, toiselle kirkossa käyminen, jollekin vaikkapa eri värien kautta luonteenpiirteisiin tutustuminen ja ihmisen hengellisien puolien tutkiminen. Antakaa ihmisten elää tämä elämänsä siten miten haluavat niin kauan kun he eivät vahingoita muita.
Sitten kun homma menee aivan absurdiksi -kuten tämä värijuttu- niin kyllä voi ja pitääkin sanoa että palataanpas maan pinnalle.
Mielestäni värit on ihan höpöjuttuja, mutta uskon että jokaisella ihmisellä on päänsä päällä sielun aura, jonka voi nähdä jos värähtelee samalla aaltopituudella.
Indigolapsilla diagnosoidaan virheellisesti ADD ja / tai ADHD, koska lääkärit ja suuri osa väestöstä ei ole tietoisia tästä ilmiöstä ja sen laajuudesta. Ongelmaa pahentaa vielä se, että hyvin usein tällaista ilmiötä pidetään ortodoksaalisessa maailmankatsomuksessa ”huuhaana” ja siitä ei uskalleta puhua tai se tehdään naurunalaiseksi.
http://tietoisuudenlaajentuminen.wordpress.com/johdanto/starseed-wander…
http://tietoisuudenlaajentuminen.wordpress.com/johdanto/indigot-tulevai…
Pakko tähän indigo-skeidaan on kommentoida...
Meillä on se tilanne, että miehen mummo on todellinen new age-hörhö (uskoo kaikkeen indigoista atlantikseen,ufoista enkelipölyyn ja kaiken takana on SUURI SALALIITTO). Noh, miehen veli on syntynyt tuon maagisen 1985 vuoden jälkeen ja sille on pienestä saakka syötetty indigo-skeidaa. Tämän seurauksena jätkä kuvittelee olevansa mahtavampi kuin USAn presidentti (omien sanojensa mukaan), kun todellisuudessa se ei saa mitään aikaiseksi (esim. valmistuminen amk:sta tuntuu olevan ihan mahdoton juttu), sen rahankäyttö on ihan lapasesta ja sen elämänkontrolli ylipäänsä heikkoa.
Eli, uskokaa vaikka vaaleanvihreisiin smurffeihin, mutta ÄLKÄÄ syöttäkö tuota new age-skeidaa omille lapsilleni. Pahimmassa tapauksessa, jos lapsi on herkkä ja vähän yksinäinen ressukka, se alkaa äkkiä uskoa olevansa valkoinen ritari...
kun jälleensyntymiseen uskovilla (siis näillä uushurahtaneilla new age-hörhöillä): kaikki on olleet kuningattaria, faaraoita tai muita "hienompia olentoja" entisessä elämässään, kukaan ei koskaan ole katuojaan kuristettu katuhuora tai tubiin näivettynyt yhdentoista lapsen köyhä äiti.
..ihan yhtälailla kuin tänäkin päivänä..!!
Itse olen indigo, mutta menneissä elämissäni olen läpikäynyt melkoisen hurjia juttuja jotka tuntuvat fyysisessä kehossa myös läpi koko "tämän elämän".. En esim. pysty pitämään edes pooloa taikka hivenenkään liian tiukkaa korua kaulassa, koska tunnen edelleenkin sen tunteen jonka hirttämällä kuoleva tuntee.. Toki indigon täytyy vähintäänkin kerran myös läpikäydä tällainen "hienomman olennon" elämä.
Syntyessään indigoksi on joutunut rämpimään ensin monessa suossa, jotta on voinut saada sellaisen elämänviisauden jonka indigot saavat "syntymälahjakseen ja/tai kiroukseen", niinkuin useimmat sen kokevat.
Myöskin ne menneitten elämien fyysiset ja henkiset tuntemukset, tuskatkin, jotka meitä seuraavat aina tähän päivään saakka, kulkevat mukanamme siksi, että pystymme samaistumaan aidosti toisten ihmisten tuntemuksiin ja ymmärtämään heitä yhtälailla kuin juuri sen kokenut ihminen sen tuntee. Ilman omakohtaisia kokemuksia kun ei voi koskaan täysin ymmärtää!
Jos teistä "unissakäveliöistä" tuntuu että indigot jollakin tavalla haluavat nostaa itsensä korokepallille nro.1 niin se ei pidä paikkaansa!!!
Olen toki etuoikeutettu saadessani auttaa muita ja tehdä tätä valontyötä, mutta uskoisin että jokainen tai ainakin varmaksi sanottuna suurin osa pitää tätä enemmänkin kirouksena kuin lahjana.
Joskus itsekkin rämpiessäni tämän elämän syvimmässä suonsilmässä, olen useammankin kerran miettinyt miltä tuntuisi olla tiedottomampi elämän hauraudesta ja sen monimuotoisuudesta kaikkine ihmeineen? Ei huolta huomisesta, ei suurempaa vastuunkantamista vielä tässä elämässä.. Voisi tehdä melkein mitä lystää, eikä mistään tuntuisi tulevan sanktioita.
Kateellinen en todellakaan ole, enkä myöskään vaihtaisi omaa osaani helpommaksi kulkea mistään hinnasta, koska kaikkien niiden todella tuskaisten asioiden kokeminen on muokannut minusta sellaisen sielun ja ihmisen joka tänä päivänä olen. Siitä olen ylpeä, mutta aivan samalla tavalla kuin mistä tahansa arkisemmastakin asiasta.. Jos ikinä saisin kudottua kokonaisen villapaidan vaikka siihen menisi 10 vuotta niin olisin siitä ylpeä, koska olisin sen itse saanut aikaiseksi! (siis jos siitä tulisi vielä hienokin ;)
Pystyn näkemään ja tuntemaan enemmän eikä se aina ole ruusuista kuten ei myöskään
koskaan, ikinä eikä milloinkaan itsensä kategorioimista muiden yläpuolelle.
Veikkaampa ettei suurinkaan osa ihmisistä haluaisi nähdä ennalta esim. oman aviomiehensä taikka muiden rakkaiden kuolemaa! Indigona "olemisella" on tosiaan se "nurjakin puoli" jota tuskin kukaan kenellekkään "hehkuttaa" kuinka hienoa on olla indigo.. Surullista että kateus saa ihmiset tuomitsemaan, vaikka ovat koskeneet vasta kiiltävää pintaa autuaan tietämättöminä siitä, millainen tulivuori sen sisällä odottaa purkautumistaan.. sellaista jonka vain sitä kantava sielu voi kokea!
Joten eiköhän myöskin indigojen kuuluu saada olla ylpeitä omista henkilökohtaisista saavutuksistaan ihan samalla tavalla kuin kenen tahansa muun ihmisen! ..ja täällä maanpäällä tässä hetkessä ja tässä elämässä me kaikki olemme kuitenkin "vain ihmisiä", vaikka meidän sielumme olisi kuinka korkealla tasolla tahansa.
Toki jokainen "tunteella siirretty liikku" tapahtuu sielun tasolla ns. intuitioisesti ja jokainen pystyy tähän montakin kertaa elämänsä aikana vaikkapa sitten tiedostamattaan, tunne vain voittaa järjen tunnustaa sitä itselleen tai ei!
Järjellä eteenpäin menijät eivät vain osaa vielä antaa itsensä tiedostaa mitään sellaista, joka ei edes jollakin pienellä tavalla ole järkeenkäypää.
Voitte luultavasti vielä korkeintaan yhden elämän verran "unissakävellä" ja tehdä mitä lystäätte. Vaikka tässä elämässä siitä ei minkäänlaisia seuraamuksia tulisikaan niin karman laki ei tunne "elämien rajakohtia" vaan kulkee ihan jokaisessa inkarnaatiossa muistaen jokaisen tekemämme tai sanomamme asian ja varmasti muistuttaa olemassaolostaan juuri silloin kuin minkäkin "muistutuksen" ajankohta on otollisin oppimaan elämästä enemmän.
Vielä hieman paljonpuhutusta indigojen ja kristallien "karmavapaudesta" sen verran, että olemme itse itsemme tuomitsijoita. Shamaaniystäväni kanssa olemme huumorilla höystettynä verranneet valotyöntekijöiden omaatuntoa kunnon morkkis-krapulaan! Sellaista piilopaikkaa ei ole olemassa mistä nuo kaksi eivät meitä löytäisi ;)
Kannamme henkisen kasvun vastuun kokoajan mukanamme ja tunnemme todella suurta syyllisyyttä pienestäkin pahasta sanasta, jollei se ole ollut aivan varmasti rakentavaa kritiikkiä ja täysin välttämätöntä sanoa ääneen..
Voisimpa sanoa että nauttikaa vapaasta elämästä kun vielä pystytte, mutta muistakaa että niin hyvän kuin kaiken pahankin saatte joskus vähintäänkin kolminkertaisena takaisin!
Tämän viestiketjun aloittajalle vielä voimarutistushaliterveiset!!! Olet valinnut rinnallesi ihmisen jonka kanssa elämä täällä ei tule olemaan helpoimmasta päästä vaan saat oppia varautumaan ihan kaikkeen. Miehesi "uskaltaa" vielä joku päivä tulla "normaalin ihmisen kuorestaan" ja silloin ei ole enää merkitystä sillä mitä muut ihmiset ajattelevat :)
Toki se jokaisella kerralla hieman kirpaisee, mutta sellaisia ihmiset ovat ihan millä tahansa muullakin elämänalueella kun ego ja kateus ottavat vallan.
Älkää kukaan olettako tietävänne toisen elämästä ikinä sen vertaa, että pystyisitte suurenkaan tiedon perusteella tuomitsemaan ketään joka kenellekkään toiselle ei ole pahaa tehnyt! (Itse tuomitsen pedofiilit kun suomen laki ei sitä ainakaan tee, mutta tästä lähtisikin sitten aivan uusi viestiketju) Kukaan meistä ei 100% pysty astumaan toisen kenkiin ja tietämään miksi joku toimii tavalla jota emme voi hyväksyä tai käsittää! Muista tämä myös silloin kun joku tuomitsee juuri sinua tietämättä silti edes murto-osan murto-osaa tapahtumien kulusta. Näin voimme joku päivä oppia arvostamaan myöskin virheitä, joista voimme oppia paljon hyvää jos vain annamme itsellemme siihen mahdollisuuden!!! :)
Ihanaa kesää AIVAN KAIKILLE niin hörhöille hurahtaneille kuin kaikkitietäville
Uskon, että meillä kaikilla on vähän erilaista energiaa. Toiset on enemmän energisiä ja toiset vähemmän energisiä, jotkus todellisia kyräilijöitä, toiset taas uskomattomia ilopillereitä, joku muu on ujo ja joku taas ei.
Uskon myös että energiaa on eri aallonpituuksina, vähän niinkuin ääntä ja valoakin.
Olen myös nähnyt aurakuvia, kamera kuvaa ihmisestä (tai mistä muusta tahansa) lähtevää energiaa ja näyttää sen erivärisenä valona samaan tapaan kuin lämpökamera. Miksei tietty väri (eli tietynlainen energia) voisi kuvata samantyyppistä luonnetta?