Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Indigolapset (ov)

Vierailija
21.01.2011 |

Onko täällä kukaan muu kiinnostunut väreistä ja energioista?

Onko kellään indigolasta? Kristallilasta?

Mikä olet itse?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ihan uusi asia tämmöinen!!

kuuluuko tämä johonkin uskontoon vai mitkä tämä oikein on?

saisko tiivistetyn infopaketin?

Vierailija
22/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sininen, safiiri ja ruusunpunainen. Kaikkia yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia olis alkanut syntyä vasta 1960-vluvulla ja tämä johtuu sittne jostain erivärisistä energioista

jos lapset on jotenkin ehtineet muuttua tällä välin, niin se johtuu kasvatuksen muuttumisesta.

Vierailija
24/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ihan uusi asia tämmöinen!!

kuuluuko tämä johonkin uskontoon vai mitkä tämä oikein on?

saisko tiivistetyn infopaketin?

Eikä ole mikään kultti.

Toin puheeksi indigovärin joka on vain yksi life color, elämänväri.

Voit googlettaa jos vielä kiinnostaa.

Oon nyt aika uupunut noiden joidenkin kommenttien takia, enkä jaksa taistella ja selittää.

Uskon että meillä jokaisella on omat haasteemme tässä elämässä, minun on tällä hetkellä hankala ymmärtää indigomiestäni. Aloitin ketjun jotta löytäisin kohtalotovereita taikka ymmärrystä.

ap kiittää ja kumartaa.

co-exist!

Vierailija
25/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaan oikeasti epäilen vahvasti, ettei kukaan ajattele et oma lapsi olisi se likainen. Olenko sitten väärässä?

19

Vierailija
26/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psychic, sensitive, talented niin hänhän pystyis ymmärtämään sua ja muovaamaan omaa kommunikointiaan niin että sinäkin ymmärrät häntä

Ehkä se on vain vaikea ihminen

Vierailija
27/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhemmat eivät saisi myös pelätä lastaan tai hänen kiukunpurkauksiaan, esim. ei lähdetä klo 2 yöllä leikkipuistoon vaikka lapsikuinka sitä vaatisi ja kiukuttelisi"

( ote: "PURPPURALAPSET" )

Vierailija
28/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en yhdy tuohon lainattuun pitkään tekstiin.

En ole kuullut termiä likainen lapsi ennen, vaan ymmärrän että kaikki me synnymme tähän maailmaan "tietyn värisenä", mikään väri ei ole negatiivinen, vaan kaikilla on omat qualities (mikä suomeksi) ja haasteensa.

Ei sinun lapsesi ole likainen, eikä minunkaan.

ap

28, minun mieheni ei ole puhdas ingido, vaan hänellä on toinenkin elämänväri, vihreä, joka sotii välillä indigoa vastaan..

29, en yhdy tekstiin.

Vierailija
29/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..uskomatonta potaskaa! Kaikenlaisia ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan ja lapsia voi lajitella nyt sitten vaikka värien tai horoskooppien perusteella, samaa asiaa se on. Melkoista höpötystä. Sama kuin tekisi perusluonnekuvauksia ja kasvatusohjeita ilman tätä värihömppää.

Se tuntuu vielä hassummalta, että täysjärkiset ihmiset tuntuvat lankeavan tällaisiin ja kuvittelevat sitten lastensa olevan jotain upeaa ja uskomatonta maan päällä...huhhuh. Tai ovathan he, jokainen omille vanhemmilleen, mutta eivät sentään ihan lahja koko ihmiskunnalle :)

Vierailija
30/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa pahalta ja vääristävältä. Ihan kuin jokainen syntyisi valmiiksi elämänkohtalo harteillaan. Ei juuri eroa intian kastilaitoksesta. Ihan kauheaa niputusta ja yleistämistä. Ihmisen persoonallisuus on kuitenkin alati muuttuva, vaikka perustemperamentti säilyy.

Haluan sanoa että psykologia tieteenä ja kasvatustieteet eivät missään nimessä allekirjoita moista. Minusta tuo suorastaan on vahingollista.

En tahtoisi, että esim. päiväkodin työntekijä viljelisi kyseisiä ajatusmalleja. Huh.

Vierailija
31/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkea paskaa ihmiset keksii ja toiset ihmiset vielä uskoo..! Ei saatana...

Vierailija
32/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..uskomatonta potaskaa! Kaikenlaisia ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan ja lapsia voi lajitella nyt sitten vaikka värien tai horoskooppien perusteella, samaa asiaa se on. Melkoista höpötystä. Sama kuin tekisi perusluonnekuvauksia ja kasvatusohjeita ilman tätä värihömppää.

Se tuntuu vielä hassummalta, että täysjärkiset ihmiset tuntuvat lankeavan tällaisiin ja kuvittelevat sitten lastensa olevan jotain upeaa ja uskomatonta maan päällä...huhhuh. Tai ovathan he, jokainen omille vanhemmilleen, mutta eivät sentään ihan lahja koko ihmiskunnalle :)

Just näin. Mutta ainahan tällaisia ihmisiä on ollut olemassa, että on tarve löytää omalle käytökselleen ja olemukselleen joku "luokitus". Ja mitä erikoisempi, sen parempi ja hienompi asia...

Vierailija
33/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

metelöivät kakarat on tietty likaisia lapsia, sillä sellaisiakin on. Purppuralapset puolestaan olivat SEKSUAALISIA. Täyttä huuhaata ja sairasta roskaa.

Sinun mielestä se on sairasta roskaa, minun mielestä avartavaa ja auttaa minua tuntemaan itseni, läheiseni. Täytyy tässä nyt varmistaa, että tiedäthän että indigoja ja kristalleja sanotaan yleensä lapsiksi, joska he ovat uusia värejä, joukossa on aikuisiakin, kuten mieheni ja hänen veljensä, mutta nyt vasta yleistymässä. Sama pätee kristalliin. Kuten mainitsin, itse olen sininen, en sininen lapsi, koska olen aikuinen ja sininen on yksi vanhimmista vareista. Ja mitä tulee tuohon purppuraan, se tarkoittaa syvää viisautta. Naapurin likainen, metelöivä lapsi voi hyvinkin olla indigo, sillä indigot vahvatahtoisia, he eivät pidä rajoista ja säännöistä, mutta ovat hyvin lahjakkaita ja itsenäisiä. ap

melko dorka,

tai noh, ei ihan.

Jätetään se 'melko' pois.

Vierailija
34/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhaata pahimmasta päästä

Vierailija
35/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä Titanya Dahlinin sivuilta. Blues-Nurturers, Caretakers, Mothers, Emotional,Kinesthetic Greens-Power, Money,Corporations, Leaders Reds- Lively and Fun, Sensual, Issues with Sexuality, Passionate Oranges- Adventurous, Dare Devils, Jealous relationship behavior Tans- Great Fathers, Practical, Logical, Seeks Scientific proof Violets- Visionaries, Seeks Spiritual Growth, Humanitarians Yellows- Great Minds, Thinkers and Solvers, Great organizers Indigos- Psychic, sensitive, talented in different ways. Each Indigo is very different in their talents. Lavenders- Fairy energy, hard to stay connected to time and technology. very sensitive. Purple- Deep connective Intimacy, Deep wisdom, Holds grounding for others. (more common than rare) Plum- Literally has a lot of luck in their life. They are genuinely happy people Aqua - They are respectful, trying to find their voice. They usually love to write. Teal- They are heart-clear and genuinely move into others' energies and help. More spiritual than greens usually are. Sapphire- Deep, insightful, evolved, can pierce the veil between the worlds. Sea-Green-Deep, Intuitive, Wise, Healers, Connected to the Ocean. (there are many kinds of greens...Avocado, Lime, Forest, Emerald, Mint, etc) Turquoise- Old Souls, connected to the Earth. They often stay in the background, but they lift others up or support others. Salmon -- Has deeper thoughts and natural healing than most people know. They believe they are not seen and naturally forgotten. (There can also be Salmon-rose, Salmon-Pink as colors too) Amber- Assimilators of information. They could make things better with their brilliant minds. Auburn- Old worldly, feeling not of this time. a Teacher, A Counselor, Psychic Coral- Could be a prude......trying to break out of an old fashioned way of being or old life. They can have a fresh energy about them. A spiritual private softness. Copper - Often gay women. Outdoorsy type. Grounded and can look like they handle things on their own Gold- A light in this world.....shine for others.....and on others. A Positive person. Rose – Old Fashioned, traditions, They are very sweet and could use a bit more toughness. (We have now found many different versions of Rose...Dusty-Rose, Christmas Rose, Violet-Rose, Light Pink Rose, and the list goes on!) Rosy-Blue- A Peace lover and wants harmony for the world. Scarlett - A gypsy spirit. Loves to travel, finding strength in this lifetime. Magenta- A holder for the truth, Gives information. A wild and eccentric dresser. Maroon- Very Old Soul with Deep wounds. Trying to break free. Fuschia- Passionate and Symbolic about life and spiritually and sexual connections. Chartreuse- Very mental. A transformative color and holds space for others to change. Pink- Humble, holds reverence, sweet on the outside and a bit surprisingly wild, when you get to know them. Cobalt Blue - Brilliant minds and ideas. Hard to forget. Makes an impression with everyone they meet. Navy Blue - Traditional, Loyal, and has a Mother and Father inside them. Often misunderstood by others. (there are many Blues...Azure, Violet-Blue, Periwinkle, Light Baby Blue, Cornflower,etc) SINÄ omaat myös värin, riippumatta hyväksytkö asian. ap

potaskaa löysit.

Mutta onhan sitä vielä paljon lisääkin.

huh huh, mitä se on kun oma järki jättää ja aletaan kaikenmaailman paskapuheita oikein tosissaan ottamaan.

Vierailija
36/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen kokee ulkopuolisuuden tunteita koko elämänsä. Ei siihen väriä tarvita.

Vierailija
37/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiinnostuin asiasta. Mistä löytää lisää tietoa suomeksi?

Vierailija
38/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennetta joutuu sietämään jos haluaa avoimesti keskustella. Itse kerron maailmankatsomuksestani vasta kysyttäessä, enkä aina sanantarkasti silloinkaan jos kysyjä on henkilö jonka tiedän suhtautuvan kovin umpimielisesti. Ikävintä näissä on se, että toisin kuin uskonnot ja kultit, näihin asioihin nykypäivänä uskova harvoin tuputtaa katsomustaan muille, silti vastassa on melkoinen turjunta, suorastaan viha, jos uskomukset tulevat ilmi. Mainitsin aiemmin etten yleensä mene ja sano olevani Indigo. Tämä johtuu siitä että asiasta vähän tietäväkin saattaa kuvitella minun kokevan ylemmyydentunnetta aiheesta. Samoin käy jos mainitsen uskostani energioihin tai maailmankuvastani jossa värien tulkinta tuo selkeyttä asioihin.

Tämä (henkinen) polku on monilla meistä kovin henkilökohtainen ja jopa yksinäinen muiden suhtautumisen vuoksi. Asiaan perehtymättömälläkin on vakaa tieto siitä että kyseessä on "huuhaa". Tuntuuhan tuo ikävältä, mutta ketään ei voi "saada näkemään", jokaisen täytyy se tehdä ihan itse. Sitä en tiedä miksi jonkun toisen uskomukset olisivat kenellekään vaaraksi tai haitaksi, ei minuakaan haittaa se ettei joku toinen usko. Tosin on olemassa ihmisiä jotka ihan fiksusti näistä asioista kysyttyään kuuntelevat. Toiset ilmaisevat mielenkiintoa ja toiset sanovat kiitos mutta ei kiitos. Nämä ihmiset ovat miellyttäviä ja on mukavaa kun joskus saa ääneen kertoa siitä mikä tuo omaan elämään selkeyttä ja avartaa mieltä.

On henkisesti raskasta "väitellä" asiasta tai joutua puolustelemaan. Olen oppinut tähän mennessä etten lähde tilanteisiin jotka ovat kuluttavia. Jos kysyjänä on ihminen jolla on myös kuuntelemisen taito, on mielekkäämpää nähdä täysi vaiva perustellakseen asioita.

Vierailija
39/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, miten moni kuvittelee olevansa juuri sellainen Indigo tai Kristalli eli näkee itsensä niiksi ns. parhaiksi mahdollisiksi. Se jos mikä panee epäilemään koko asiaa, ei niinkän nuo luonnekartoitukset, koska samoja käytetään horoskoopeissakin ja muissakin luonnekuvauksissa. Tämä ihmisten arvottaminen joidenkin tarkemmin määrittelemättömämpien värien suhteen minua sen sijaan hieman pelottaa, on kurjaa määritellä lapsi heti vauvasta alkaen tietynlaiseksi - silloinhan hänellä ei ole todellista mahdollisuutta kasvaa ihmisenä. Vai mitä?

Vierailija
40/84 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää samat ihmiset hoitaa itseään homeopaattisilla vesillä, paitsi korviaan kynttilähoidoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi