Paljonko laitan hintaa 4-hengen teema-astiastolle kirpparilla?
Kommentit (22)
löytyy punaisena, mustana, valkoisena (2x) ja turkoosina
astiasto on kyseessä; ruoka-, kahvi- vai molemmat? Ja minkä kokoisia lautasia/kuppeja, niitäkin on monenlaisia ja osa suositumpia.
matalan lautasen halkaisija taisi olla 21 cm
jos olisi ollut vanhaa harmaata, niin oisin voinut vaikka ostaa ne sinulta. :)) Mitä asitoita tuossa on, kuppeja, lautaisia ja minkäkokoisina. Sekin nimittäin vaikuttaa hintaan. Ja osa noista on vielä sellaisi ajoita on nyt saanut alennusmýyntien aikaan suht halvalla joten sekin pitää ottaa huomioon.
Teemat käyttöastioina ei ole kauhean kalliita uutenakaan ja niiden saatavuus on todella hyvä. Kun käytetystä setistä on kuitenkin kyse, kannattaa hinnoitella aika realistisesti. Voittoa et niillä valitettavasti voi tehdä.
Kannattaisiko jaotella kohteita esim. värin mukaan? Eli saman väriset omiksi kohteikseen?
kuitenkin sen verran hintava on uutena, ettei ihan ilmaiseksikaan viitsisi antaa tai kaatikselle heittää
ajattelin n. 75 e oisko ok?
joku 35-40€ lähempänä realistista hintaa.
mä vastasin paljonko mä olisin valmis maksamaan.
2,5 e/astia? sama kantaa molokiin
ne myyntiin niin, että samaa väriä olevat on aina yhtenä settinä, saat varmaan paremman hinnan. Itse keräilen vain muutamaa väriä ja jäisi ostamatta, jos on jotain punaista tai tummaa sinistä mukana.
2,5 e per astia olisi ollut ihan pilkkahinta. Kiva sulle :-)
Käytetty on aina käytetty. Tosin Arabian tehtaanmyymälästä ostin uusia hintaan 4 e/kpl, syviä ruokalautasia.
Käytetty on aina käytetty. Tosin Arabian tehtaanmyymälästä ostin uusia hintaan 4 e/kpl, syviä ruokalautasia.
Ja kenen lähellä on tehtaanmyymälä... Kiva juttu ap!
saat vähän käsitystä hintatasosta.
Sanoisin, että 3-4 euroa kpl. Itse en kyllä vanhoja ostaisi, vaan ihan uusia.
hintaan 2-3 euroa kpl! kallimmalla en osta kun kaupasta saa hintaan 8 e ja niissä ei ole edes naarmuja.
värisiä ne on? Ja onko käytettyjä, siis onko naatmuja tai halkeamia yms?