Hoikkana pysyminen on helppoa! Eikä tarvitse laskeskella mitään.
Tässä "salaisuuteni"
- odotan, että minulle tulee nälkä ennen kuin syön
- en napostele
- syön kasvispainotteista sekaruokaa, en välttele hiilihydraatteja, en rasvoja, en proteiineja
- syön vain hyvän makuista ruokaa, joka on tehty oikeista aineista (voita, kermaa, rasvaisia juustoja, vaaleita vehnäjauhoja, sokeria...)
- herkuttelen ja juon alkoholiakin päivittäin
- en stressaa ruoasta, nautin siitä joka päivä!
Ja lopuksi:
- hyötyliikun 30 min. päivässä ja siihen päälle 5 tuntia viikossa oikeaa liikuntaa
Kommentit (29)
Enkä vielä ole huomannut tuota painonnousua, tai oikeastaan en edes tarkkaile painoani vaan annan sen olla mikä on :) Kyllä sen sit vaatteista huomaa, jos on tullut kiloja ja kyllä ne sitten itsestään karisevatkin.
Jos olet nainen, niin tämä on kosinta!
Minulla sama, mutta toi liikunta on paljon vähäisempää, kun en saa tuon vertaa aikaa itselleni. Alkoholiakaan en nyt voi maistella (tai en missään nimessä halua tässä tilassa), sillä olen raskaana. Niin, ja kyllä mä itseasiassa napostelen, mutta napostelen niin, että maistuu hyvälle, enkä vain mätä. :)
Liikuntaan yritän nyt päästä takaisin, kun vauva on jo muutaman viikon ikäinen.
samaan seuraan.
Liikun vähemmän kuin ap (varsinkin nyt talvella), en syö sokeria enkä makeita herkkuja kuin poikkeustapauksissa (ei maistu), olen 41 v. ja voin oikein hyvin. Nauran monta kertaa päivässä (tämä on minusta myös tärkeää :)).
kun syö ja liikkuu kohtuullisesti.
Onnistuis varmaan sultakin.
Ja monelta muulta.
Kunhan vaan on tällaiset huonot geenit niinkuin minulla. x) Vaikka kuinka mättää ruokaa, meinaa laihtua.
Kunhan vaan on tällaiset huonot geenit niinkuin minulla. x) Vaikka kuinka mättää ruokaa, meinaa laihtua.
ei ole enää, tosin en ole lihonutkaan;)
Tosin kyllä toisinaan napostelen ja liikuntaa harrastan paljon vähemmän. Hyötyliikuntaa ihan reippaasti kylläkin.
Minkä ikäinen ap olet? Minä yli 30, ja olen kyllä huomannut, että 30 vuoden jälkeen paino ei enää laske yhtä helposti niitä kiloa paria, jotka joskus saattaa tulla liikaa. Ennen niiden poistamiseen riitti, kun söi pari päivää vähän kevyemmin, nyt ei ole enää sama juttu.