G: Minkä takia itkit viimeksi?
Kommentit (37)
kun radiossa soi Jenni Vartiaisen biisi missä muruseni on
Ja mieleen tuli täällä saitilla käyty keskustelu lapsen hautajaismusiikista kun tätä biisiä mietittiin sinne sopivaksi.
Oman lapsen menettäminen kävi mielessä, itsekästä tiedän, miten suuri ikävä jää niille jotka sen kohtalon saa kun lapsi menee edeltä.
Tampereella ei kannata olla sairas, ei ainakaan, jos on julkisen terveydenhuollon varassa...
avasin kyllä luavatta hänen kela-kirjeen mutta ehkä hyvä niin.. 11 vuotta pian yhdessä...
Vuosi sitten itkin kun olin niin kipeä ja maksasin Meilahdessa letkuissa.
Rakastin sitä karvakasaa ihan oikeasti. Luopumisen tuska on yhä kova, kissa on niin kovin poissa.
kun lapset sairaana ja omat voimat tuntu loppuvan siihen ainaiseen kitinään.
Eihän tuo sinänsä mikään iso asia ole, mutta mies on työmatkalla ja lapset kipeinä, joten on hankalaa päästä ostamaan uuttakaan:-(
Purskahdin itkuun, kun mies osoitti ymmärrystä. Taisi olla toissapäivänä. On paljon raskaita asioita elämässä juuri nyt - niin paljon surua, ettei parisuhdekaan meinaa kestää.
puhumiseen. Musta on älytöntä, että veljeni voi olla niin lapsellinen, että puhuu minusta koko ajan pahaa äidillemme.
vakavasti sairasta läheistä ihmistä. Itkimme yhdessä vähän ja itkin vielä kotona mieheni kanssa. Syynä oli varmaan elämän epäoikeudenmukaisuuden synnyttämä raivo.
töissa yhden potilaan kuolleen omaisten surun nähdessäni. Tämä on tosi raskasta, kun joutuu töissäkin joskus itkemään, eikä pysty hillitsemään itseään
Sille tuli syöpä ja se piti lopettaa. OT mutta rehellisesti voin sanoa, että suren sitä varmasti enemmän kuin potentiaalista appivanhempien kuolemaa.
mutta itkin, kun minulle tuli ikävä remontin takia muualla hoidossa olevaa vanhaa koiraamme.
Meillä on muuten maailman ihanin koira, mutta yhden asian kanssa on ongelmia, enkä ymmärrä miten tämä yksi asia ei mene koiralle kaaliin kun kaiken muun oppii niin hienosti ja nopeasti. Tässä kun on kuukausitolkulla taisteltu asian kanssa niin yksi päivä en enää jaksanut vaan itkin.
luulee tietävänsä kaiken (josta suurin osa täyttä puppua) ja jakelee ohjeitaan ja kritisoi.
Sattui niin saamaristi vatsaan kun olin vatsataudissa.