Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisitkö töissä jos ei olisi taloudellinen pakko?

Vierailija
20.01.2011 |

Minä en.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyisin kotiin (sisustus, ruuanlaitto, arkiaskareet) ja harrastuksiin (liikunta, käsityöt, valokuvaus ja maalaaminen, kirjoittaminen). Tosin varmaan yrittäisin saada rahaa harratuksista, esim. myymällä kirjoituksia.

Vierailija
2/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa jos jäisin kotiin olis mun tulot samat kun menot kun ei saada asumistukea ja tarvii maksaa täysi hoitomaksu:(

Välillä v***tuttaa ja oon miettinyt sanonko itseni irti mut en oo vielä saanu aikaseksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan.

Vierailija
4/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaisin unelmia kotona.

Vierailija
5/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona reilu vuoden, sisustin ja matkailin jne ja aloin kaipaamaan oikeaa elämää.

Nyt teen noin 15-20 tuntia viikossa töitä ihan vaan mielenvirkeyden ylläpitämiseksi. Toki pidän enemmän lomia jne, mutta kuitenkin.

Vierailija
6/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin nyt muutaman vuoden opintoihin ja vapaaehtoistyöhön ja valmistuttuani perustaisin yrityksen ja tekisin just omaan tahtiin omaksi ilokseni hommia.

Vierailija
7/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka sanoavat eetä kävisivät töissä vaikka voittaisivat loton pääpotin....hei halooo!!

Vierailija
8/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pv/vko.

Olen ope :)

Vierailija
9/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lyhyempää työaikaa.

Vierailija
10/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan elämääni tarpeeksi sisältöä lasten-ja kotieläinten hoidosta, vapaaehtoistyöstä, harrastuksista, sisutuksesta, kauneudenhoidosta, ruuan laitosta (nautin siitä oikeasti!) ja ulkoilusta.

Tällä hetkellä olen onnellinen juuri näin.

Vierailija
11/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut enää kotonakaan kökkiä, lapset tarhassa puheen viivästyksen takia ja 3 kuukautta lorvin yksin kotona.

Nyt olen kaupassa töissä tiistaista torstaihin ja maanantaina lorvin kotona ja perjantaina pidän siivouspäivän.

Oikein mukavaa elämää:)

Vierailija
12/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten tekisin jotakin hyväntekeväisyyttä.

Missään nimessä en kotona luuraisi ja harrastaisi pelkästään.

Vierailija
13/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ehkä pidempiä lomia voisin pitää. Kyllä kotona olo pidemmän päälle olisi tylsää. Tällä hetkellä pidän työstäni, joten töihin on mukava mennä.

Vierailija
14/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekisin lyhyempää päivää/viikkoa. Tykkään työstäni. Minäkin olen ope, tosin en tällä hetkellä ole koulussa töissä vaan teen muuta alan työtä. Mutta tykkään sekä tästä että oppilaiden kanssa työskentelystä.

Vierailija
15/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tekisin, mutta lyhennettyä työaikaa tai viikkoa.

Vierailija
16/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin todella paljon rahaa, mulla olisi sitten varaa käydä töissä ihan harrastuksenkin takia.

Perustaisin jonkun pienen divarin, kukkakaupan, kävisin siellä töissä. Ei niin väliä, kannattaisiko se.

Vierailija
17/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan en ihan täyttä päivää. Voisin käydä töissä 2-3 päivää viikossa, se olisi juuri sopiva määrä. Olisi tarpeeksi vapaa-aikaa tehdä kaikkea mitä haluaa, huolehtia itsestään kunnolla ja kodista hyvää huolta. Ja sitten ei pääsisi ihan laiskistumaan kun välillä tekisi sitten töitäkin. Olisi kivaa kyllä.

Vierailija
18/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 8 vuotta kotiäiti. Ei taloudellista pakkoa työssäkäynnille.

Vierailija
19/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nykyisessä en jatkaisi...

Vierailija
20/36 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellista pakkoa käydä töissä, joten en käy. Ei huvita tehdä ns. huvikseen töitä jollekin muulle. On mulla tarpeeksi tekemistä näinkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan