Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sossun hyväksymä kohtuuvuokra 1 ihmiseltä Tampeella?

Vierailija
20.01.2011 |

suunnittelen muuttavani Manseen sossun pummiksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin silloin tällöin valvotusti, miksi siis jäisin sen takia kaupunkiin joka on liian tuttu ja tylsä.

Mä haluun nyt elämääni jotain uutta ja tuntematonta.

Tampereelta en tunne ketään, yhden kerran olen käynyt teatterikorkean pääsykokeissa, pääsin 3. vaiheeseen.

Vierailija
2/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin silloin tällöin valvotusti, miksi siis jäisin sen takia kaupunkiin joka on liian tuttu ja tylsä. Mä haluun nyt elämääni jotain uutta ja tuntematonta. Tampereelta en tunne ketään, yhden kerran olen käynyt teatterikorkean pääsykokeissa, pääsin 3. vaiheeseen.

Vastahan sä olit niidem lähivanhempi ja nytkö ei anna sun tavata ollenkaan?? Miten tuommoinen kyyläys on mahdollista? Mitä mieltä olet tilanteesta? Miksi sinut yritetään erottaa lapsista? Haluaisitko psyko jotain apua sen kanssa, olen freelanceri ja voisin tehdä juttua medialle jos koet tulleesi kohdelluksi väärin lapsiasiassa. Yksikin virhe viranomaiselta on liikaa tällaisissa jutuissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten aion sossun palaverissa sanoa,ettei minusta ole enää elämään pikkulapsiperheessä. En nyt jaksais edes viikonloppua yksin lasteni kanssa.

Olen niin vieraantunut jo entisestä elämästäni. Nytkin olen kyllä lasteni kanssa, mutta en niitä hoida, anoppi ja appiukko ovat hoitamassa, minä olen vaan hengailemassa ja silloin tällöin jotain lapsilleni kommentoin.

Vierailija
4/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippaa tuolle Eicca-pietarille, joka on vielä hereillä,vaihtamaan.

Pitäis viedä Eicca-pietari varmaan jo nukkumaan, mutta ei mulla nyt ole siihen intoa,kun olen itse niin vieraantunut normaalista elämästä.

Ehkä se isukki kohta kotiutuu, että penskat pääsevät nukkumaan.

Vierailija
5/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 570 kaksiosta jossa asunttiin miehen aknssa kaksi, nyt mies muutti pois, ja sossu anto 3kk aikaa etsiä asunnon, missä vuokra max 480

Vierailija
6/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan asunnonhaku vetämään ja kohta meikä muuttaa sossun elätiksi Oulusta Manseen.

Vierailija
7/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se se vasta tulisikin kalliiksi. Tappaisin itseni nimittäin sellaisella tavalla, että saattaisi mennä muitakin mukana. Ja lasteni terapiat ne vasta kalliiksi tulisikin.

Ja sitä ennen yrittäisin muutaman kerran lääkkeillä ja veisin tehohoitopaikan joltakin tarvitsevalta.

Vierailija
8/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sossu maksaa puhelimen ja huonekalutkin!

Vierailija
9/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu on jo liian pieni, Tampere sopivan kokoinen. Ja mulla on varaa maksaa puhelimeni ihan itse, kun en kumminkaan kellekään edes soita.

Huonekaluja en asuntooni tartte, patja riittää, sen tilaan hobbyhallista sitten kun päädyn Tampereelle.

Vierailija
10/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sossu anna sen mukaan,mitä raja on,ja loput ylimenevät rahoitat ihan itse?

Vierailija
11/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-varoitus; siellä on aika hyvin toimiva lastensuojelu...

Vierailija
12/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-varoitus; siellä on aika hyvin toimiva lastensuojelu...

Vierailija
13/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksiossa hyvällä alueella. Vuokra on jotain 700 Euroa. Ja sossu maksaa... mies meinasi jäädä kodittomaksi ja lopulta sossu taipui hyväksymään noin kalliin kämpän. Ajatelkaa, tuo vuokra + toimeentulotuki + harkinanvaraiset. Sitä voi miettiä, että tuohan elää leveämmin kuin vaikka joku siivooja.

Vierailija
14/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jäävät isälle. Ja mahdollisimman halvan luukun Mansesta haluan, jää enemmän rahaa hauskanpitoon. Ja ainahan sitä voi yöpyä jonkun ihqun pitkätukka-farkkuliivi-ikirokkarin luona jos oma kämppä kyllästyttää.

Vierailija
15/15 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Oulun sossu kohdellut kaltoin? Eikö sua inhottaisi asua niin kaukana lapsistasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi