Häiritseekö sua fb-päivitykset joissa avoimesti kerrotaan köyhyydestä?
Esim. työkkärinrahat tulossa viikon päästä, tililläni 7€-tyyppiset avautumiset?
Kommentit (8)
lähettelemään köyhyydestään kertovia päivityksiä?
mutta kieltämättä kuulun niihin ihmisiin joiden mielestä rahasta puhuminen on aina jotenkin kiusallista.
"uusi mersu alla, paloi taas 70 tonnia tuosta vaan, mut hei elämä on" -tyyliset päivitykset. Itse en talouteeni liittyvistä asioista huutele missään Facebookissa.
En itse laittaisi koskaan rahatilanteestani mitään päivityksiä, en ilkeäisi. Ja todellakin saattaa olla tiukkoja tilanteita rahan suhteen. En vaan niistä kailota kellekään. Pärjätään silti ja aina on ruokaa pöydässä jne.
Toinen muuten mikä häiritsee on eräs jo vähän vanhempi naissukulainen, sinkku joka välillä haaveilee ulkomaanlomista ja mökkeilyistä sun muusta. Sitten samaan syssyyn kommentoi omia juttujaan, että pitäisi se rikas mies löytää...Joopa joo, että miehen siivellä vaan heti jos on mahdollisuus.
Ne on mun ystäviä, kirjotti ne sinne mitä tahansa. Ja tietääpähän ainakin jos kylään menee niin vie ainakin sen kahvipaketin mukana.
yks "kaveri" aina kirjottaa kuin on niiiin rahat vähissä ja taas meni kaikki laskuihin... ei kukaan lainais rahaa et sais muksuille maitoo..
sit väilillä se hehkuttaa, kun on taas ostaunu uuden käärmeeen, kengät tms..
Enkä ole poistanutkaan, mutta kyllä välillä ihmettelen niitä rahapulastaan kirjoittelevia. Tulee vähän tunne, että vihjaileeko jollekin (esim. sukulaisilleen) ja odottaa saavansa rahalahjoituksia.
fb-kaveria eikä kukaan muutenkaan kirjoita tuollaisia.