Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sun sisarus vielä lisääntyisi muutamalla lapsella,olisitko kade?

Vierailija
20.01.2011 |

Esim.sua lähes 10vuotta nuorempi veli kertoisi että heille tulee perheenlisäystä,olisko kova pala?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin sisarukseni on 64 v ja nuorin 55 v.

t. iltatähti

Vierailija
22/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole olleet kovin tärkeä osa elämänsuunnitelmaani eikä niin näytä olevan sisaruksillanikaan. Viidestä kolme on valitusti lapsettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan sinulle kosta olin samaa mieltä kuin 17.

Vaikka SINÄ et kaipaa jotain niin minusta on lapsellista julistaa miten ei kaipaa vauva- ja taaperoajan vaivoja ja hankaluuksia.

Niinkun olisit niitten yläpuolella.. ;)

Ymmärrätkö?

22

Vierailija
24/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mistä saattaisin olla hiukan kade olisi se, että omat lapseni eivät enää saisi isovanhempiensa jakamatonta huomiota. (hyyii miten itsekästä!)

Vierailija
25/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en toivo, et siskoni lisääntyy enää koska ei pysty nykyisistäkään huolehtiin. Juuri laitoin yli 500€ lapsiinsa.

Olisin todella iloinen jos veljeni saisi lapsia. Heidän kaksosraskautensa meni kesken, pääsivät melkein puoleen väliin raskautta.

Vierailija
26/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka SINÄ et kaipaa jotain niin minusta on lapsellista julistaa miten ei kaipaa vauva- ja taaperoajan vaivoja ja hankaluuksia.

Ymmärrätkö?

22

Minusta tuossa lauseessa ei ole mitään lapsellista. Elämä on paljon mukavampaa kun ei enää ole taapero- tai vauvaikäisiä lapsia. Kokemuksella.

Ymmärrän erittäin hyvin kun joku sellaista hehkuttaa.

Vierailija
27/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ymmärrä.

Ymmärrätkö?

22

Minusta tuossa lauseessa ei ole mitään lapsellista. Elämä on paljon mukavampaa kun ei enää ole taapero- tai vauvaikäisiä lapsia. Kokemuksella.

Ymmärrän erittäin hyvin kun joku sellaista hehkuttaa.

Voisin vastata samoin kuin 12. Olisin erittäin iloinen siskoni puolesta jos hän kertoisi että heille on tulossa (3.) lapsi. Vauvauutisia kuullessa kuitenkin tulee mieleen että onneksi meillä on tuo aika jo takanapäin. En todellakaan haluaisi siihen vauvarubaan uudestaan nyt kun omat lapset ovat jo koululaisia.

Vierailija
28/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni kertoisi tulevansa isäksi, mä varmaan alkaisin itkemään ilosta. Oma lapseni saisi serkun, minä pääsisin tädiksi ja saisin hemmotella veljen lasta mielin määrin. En ymmärrä, miksi olisi kateellinen - eihän heidän onnestaan mikään ois minulta pois, päin vastoin se rikastais meidänkin elämää, että lähisuvussa ois enemmän lapsia.

Vierailija
29/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut siskoni on tosin minua vanhempi. Hänellä on jo neljä lasta ja olisin varmaan kateellinen, jos saisi lisää. Niin kuin olen ollut kateellinen kaikista muistakin hänen lapsistaan, paitsi toisesta, jonka syntyessä minulla oli vauva itsellänikin. Mutta se, että olen kateellinen vauvauutisesta, ei tarkoita, että en olisi onnellinen, kun vauva lopulta maailmassa on.

Meillä on kolme lasta, eikä enempää taideta saada, vaikka haluttaisiinkin.

Vierailija
30/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yhtään lasta lisää. Nämä kaksi riittävät, ei kiitos lapsia enempää.

Vierailija
31/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän 5 ole jo ihan tarpeeksi hänelle! ;) Mieheni sisko sen sijaan tuntuu olevan kateellinen aina kun meille on vauva tulossa... Toisaalta ymmärrän (hänellä lapsia, mutta haluaisi lisää) mutta toisaalta tulee itselle tosi paha mieli kun toinen osoittaakin sen niin selvästi.

Vierailija
32/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi vielä muutama lapsi lisää sillä meillä molemmilla on jo liuta lapsia.

Vierailija
33/33 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kade, minullahan on jo perhe!