Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani 11kk on niin kiinnostunut rinnoista! :D

Vierailija
20.01.2011 |

Meillä on käynyt kylässä kavereitamme (pariskuntia) ja pojallamme alkaa kauhea esiintymisen tarve. Röhkii lattialla kontaten, ottaa askelia, hymyilee leveästi vaan naispuolisille vieraille ja pikkuhiljaa lähestyy, menee karkuun, lähestyy enemmän kunnes on sylissä ja lopussa kiinni rinnoissa! Tekee kaikille naispuolisille kavereillemme näin ja kun kotona ollaan kahdestaan niin kiinni äidin tisseissä.. mistähän tämä johtuu.. :D

Tissimiehiä..isäänsä tullut :D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jopa mietti pitkään minun raskauteni aikana että miten hänelle riittää nyt tulevaisuudessa tissit jos lapsi saakin toisen :D

No eipäs silloin lapselle kelvannut, joten olihan tuo mies aika innoissaan kun sai pitää molemmat :)

ap

Itse olen jo 40 mies ja edelleenkin kiinni rinnoissa niin paljon kuin vain saa :)

Vierailija
22/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan sanaton, kun useimpien mielestä tämä oli ok :))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon ikäinen niinkään vielä tajua mitä tekee ja mitä ei, joten kyllä olisin naureskellut asialle niinkuin muutkin tuttavapiirissä. Jos lapsi olisi siis tyttö ja kävelisi ja puhuisi ja ymmärtäisi ja tällöin tekisi saman niin reaktioni ei olisi iloista huumoria milläänlailla.

ap

Siis olisitko TODELLA OIKEASTI sanonut tyttövauvalle näin: "hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut."

Ei kykene ymmärtämään, ei...

Enkä minä nyt väkisin tyrkytä lastani toisten tissivakoon milläänlailla! Ensin lapsi esittää kauheana, sitten lähestyy pikkuhiljaa, antaa valloittavia hymyjä ja kun syliin pääsee, kun kaverimme syliin ottavat niin alkaa rintojen tutkiminen. Kaverimme naureskelevat ja sanovat että "nythän tuo on vielä sallittua mutta odotas kun olet vanhempi niin ei sitä noin vaan varattuja naisia tulla kourimaan."

Vierailija
24/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se 11kk ikäinen tyttövauva sitten kävisi kiinni kaikkien miespuolisten vieraiden haaroväliin? Ja olisi "selvä miestennielijä".

Ja jos minulla tyttö olisi joka näin tekisi niin nauraisin ja sanoisin miehen kanssa varmaan hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut." :)

ei taitais aapeeta enää huvittaa..

Vierailija
25/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan AP:n mielestä hauskaa.

Olin ihan sanaton, kun useimpien mielestä tämä oli ok :))))

Vierailija
26/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko yhtä hassua ja ihanaa, jos se 11kk ikäinen tyttövauva sitten kävisi kiinni kaikkien miespuolisten vieraiden haaroväliin? Ja olisi "selvä miestennielijä".

Ja jos minulla tyttö olisi joka näin tekisi niin nauraisin ja sanoisin miehen kanssa varmaan hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut." :)

Vierailija
27/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin omasta mielestä tuo asia jo.

Eli en tuossa tilanteessa nyt enää nauraisikaan.

ap

jos se 11kk ikäinen tyttövauva sitten kävisi kiinni kaikkien miespuolisten vieraiden haaroväliin? Ja olisi "selvä miestennielijä".

ei taitais aapeeta enää huvittaa..

Vierailija
28/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon ikäinen niinkään vielä tajua mitä tekee ja mitä ei, joten kyllä olisin naureskellut asialle niinkuin muutkin tuttavapiirissä. Jos lapsi olisi siis tyttö ja kävelisi ja puhuisi ja ymmärtäisi ja tällöin tekisi saman niin reaktioni ei olisi iloista huumoria milläänlailla. ap

Siis olisitko TODELLA OIKEASTI sanonut tyttövauvalle näin: "hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut." Ei kykene ymmärtämään, ei...

Enkä minä nyt väkisin tyrkytä lastani toisten tissivakoon milläänlailla! Ensin lapsi esittää kauheana, sitten lähestyy pikkuhiljaa, antaa valloittavia hymyjä ja kun syliin pääsee, kun kaverimme syliin ottavat niin alkaa rintojen tutkiminen. Kaverimme naureskelevat ja sanovat että "nythän tuo on vielä sallittua mutta odotas kun olet vanhempi niin ei sitä noin vaan varattuja naisia tulla kourimaan."

Eiköhän tuon kysyjän pointti ollut se että näin sitä vauvasta lähtien vahvistetaan lapsen heteroidentiteettia, vaikka ei voida tietää, kumpaa suuntausta lapsi tulee edustamaan. Minä en sanoisi omalle pojalleni missään tilanteessa, että tyttöjähän sun pitää katsella.

Vierailija
29/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis AP:n mielestä on ok, että poikavauva on naistenmies ja tarraa kiinni naisten tisseihin. Ei kuitenkaan ole ok, ettö tyttövauva tarraa naisten tisseihin eikä myöskään että tarraa miesten haaroihin.

AP:n mielestä 11kk ikäinen "ei ymmärrä puhetta" eli esim. sitä kun AP sanoo vauvalle "hyi olkoon!". AP:n mielestä on ihan ok syöttää vauvalle soopaa siitä, että poikavauva saa (ja on hienoa!) tarrata tisseihin, tyttövauva ei.

Mä en voi käsittää tätä koko juttua.

Vierailija
30/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä minä omalle tyttövauvalleni itse sanoisin jos se menisi vieraiden naisten tissejen väliin että "ei kai sitä tuollaista tai hyi että"

En sano sitä napakasti, en kovasti vaan vitsinä eli miten sen nyt sanoisin tässä...hauskalla äänellä niinkuin teen aina :)

ap

Vierailija
31/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis AP:n mielestä on ok, että poikavauva on naistenmies ja tarraa kiinni naisten tisseihin. Ei kuitenkaan ole ok, ettö tyttövauva tarraa naisten tisseihin eikä myöskään että tarraa miesten haaroihin. AP:n mielestä 11kk ikäinen "ei ymmärrä puhetta" eli esim. sitä kun AP sanoo vauvalle "hyi olkoon!". AP:n mielestä on ihan ok syöttää vauvalle soopaa siitä, että poikavauva saa (ja on hienoa!) tarrata tisseihin, tyttövauva ei. Mä en voi käsittää tätä koko juttua.

ja aika kiusallista olisi,jos minun tisseihin käytäs kiinni,vaikka on kuinka vauva..

Vierailija
32/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis AP:n mielestä on ok, että poikavauva on naistenmies ja tarraa kiinni naisten tisseihin. Ei kuitenkaan ole ok, ettö tyttövauva tarraa naisten tisseihin eikä myöskään että tarraa miesten haaroihin.

AP:n mielestä 11kk ikäinen "ei ymmärrä puhetta" eli esim. sitä kun AP sanoo vauvalle "hyi olkoon!". AP:n mielestä on ihan ok syöttää vauvalle soopaa siitä, että poikavauva saa (ja on hienoa!) tarrata tisseihin, tyttövauva ei.

Mä en voi käsittää tätä koko juttua.

Vaan jos naispuoliset kaverit ottaa syliin ja poika tarraa tisseihin niin en minä siitä mene sitä kiskomaan poiskaan :D

Saa tämä naispuolinen kaveri laskea maahan vauvan jos se niin häiristee.

ap

Vierailija
33/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mahdu ajatusmaailmaani, että tyttövauva edes leikillään nauraen "nolataan" jonkin tuollaisen asian takia. Ja ihan oikeasti, et sinä voi tietää muutenkaan vauvastasti alkaako häntä kiinnostaa naiset vai miehet. Kyllä samat asiat on sallittuja ihan molemmille sukupuolille, kun vauvoista puhutaan.

Mutta kyllä minä omalle tyttövauvalleni itse sanoisin jos se menisi vieraiden naisten tissejen väliin että "ei kai sitä tuollaista tai hyi että" En sano sitä napakasti, en kovasti vaan vitsinä eli miten sen nyt sanoisin tässä...hauskalla äänellä niinkuin teen aina :) ap

Vierailija
34/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden kieppeillä tisseissä kokoajan kiinni. Ja kävivät myös muiden tisseihin kiinni. Molemmat söi tissiä 1v3kk asti ja kiinnostus tisseihin kesti vielä hetken sen jälkeen kun imetys loppui. Nykyään jättävät muiden tissit rauhaan, mutta mun tissejä ne kyllä vielä joskus räplää. Aika luonnollista minusta, olihan ne tissit niille aika tärkeitä ravinnonsaannin kannalta. Antoivat ruokaa, lohtua ja läheisyyttä.

Ja mä en tosiaan ota mitään pulttia siitä jos joku vauva iskee mun tisseihin kiinni (oma tai vieras, tyttö tai poika), ei se niitä sillä silmällä ajattele. Lapselle ne on ihan luonnolliset ja varsinkin imetetylle lapselle tutut ja tärkeät. Ja sille lapselle voi ihan nätisti opettaa pikkuhiljaa ettei toisten tisseihin ilman lupia kosketa. Tosin 11kk ei sitä ihan hetkessä sisäistä :)

Ja mulla on myös tyttö, mutta ei se minusta koskaan ollut tisseistä niin kiinnostunut kuin pojat. Tiedä sitten onko enemmän luonnekysymys, pojat on muutenkin enemmän sylittelijöitä ja hellyydenkipeitä. Sellaisia mammanpoikia :)

Vierailija
35/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallalailla heitetään herjaa mieheni minusta ja minä hänestä ja kaverit keskenään kun ollaan porukassa jos se on toisten nolaamista tuo niin on sitten meidänkin nolaamista samalla.

Enkä tietenkään voi tulevaisuudessa tietää ihastuuko poikani tyttöön vai poikaan :D

Enhän minä nyt näitä edes aja takaa vaan sitä että mielestäni on HAUSKAA kun poikani vouhottaa heti vieraiden tullen ja alkaa "iskemään" näitä naispuolisia vieraita, lähestymis tavalla, hymyillä, halaamisella, tissien puristelulla.

ap

Ei vaan mahdu ajatusmaailmaani, että tyttövauva edes leikillään nauraen "nolataan" jonkin tuollaisen asian takia. Ja ihan oikeasti, et sinä voi tietää muutenkaan vauvastasti alkaako häntä kiinnostaa naiset vai miehet. Kyllä samat asiat on sallittuja ihan molemmille sukupuolille, kun vauvoista puhutaan.

Mutta kyllä minä omalle tyttövauvalleni itse sanoisin jos se menisi vieraiden naisten tissejen väliin että "ei kai sitä tuollaista tai hyi että" En sano sitä napakasti, en kovasti vaan vitsinä eli miten sen nyt sanoisin tässä...hauskalla äänellä niinkuin teen aina :) ap

Vierailija
36/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona kaksi tissipoikaa. Molemmat oli siinä vuoden kieppeillä tisseissä kokoajan kiinni. Ja kävivät myös muiden tisseihin kiinni. Molemmat söi tissiä 1v3kk asti ja kiinnostus tisseihin kesti vielä hetken sen jälkeen kun imetys loppui. Nykyään jättävät muiden tissit rauhaan, mutta mun tissejä ne kyllä vielä joskus räplää. Aika luonnollista minusta, olihan ne tissit niille aika tärkeitä ravinnonsaannin kannalta. Antoivat ruokaa, lohtua ja läheisyyttä.

Ja mä en tosiaan ota mitään pulttia siitä jos joku vauva iskee mun tisseihin kiinni (oma tai vieras, tyttö tai poika), ei se niitä sillä silmällä ajattele. Lapselle ne on ihan luonnolliset ja varsinkin imetetylle lapselle tutut ja tärkeät. Ja sille lapselle voi ihan nätisti opettaa pikkuhiljaa ettei toisten tisseihin ilman lupia kosketa. Tosin 11kk ei sitä ihan hetkessä sisäistä :)

Ja mulla on myös tyttö, mutta ei se minusta koskaan ollut tisseistä niin kiinnostunut kuin pojat. Tiedä sitten onko enemmän luonnekysymys, pojat on muutenkin enemmän sylittelijöitä ja hellyydenkipeitä. Sellaisia mammanpoikia :)

Vierailija
37/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI poikavauva tissienpuristelu on ok etkä puutu siihen, kun vieraatkaan eivät tunnu häiriintyvän, mutta silti tytölle sanoisit "Hyi olkoon".

Siis MIKSI? En oikein ymmärrä.

Vierailija
38/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen hauskalla äänellä "hyi olkoon tissimies"...tms.

ap

MIKSI poikavauva tissienpuristelu on ok etkä puutu siihen, kun vieraatkaan eivät tunnu häiriintyvän, mutta silti tytölle sanoisit "Hyi olkoon".

Siis MIKSI? En oikein ymmärrä.

Vierailija
39/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteroina, näin normaalielämässä. Enkä arkielämässä koko ajan muistuttele itseäni, etten vaan saa kuvitella lapseni olevan hetero enkä vain saa moista ajatusta päästää suustani lapsen kuulleen ettei tämä nyt jo 11kk saa traumoja kun äiti pitää häntä heterona. Ja kuten ap voisin itsekin nauraa tytölleni hyväntahtoisesti ettei sitä naisten tissejä pitäis kaivaa. Eikä se olis mitenkään lapsen nolaamista. Nolaaminen on ihan jotain muuta.

Sitten jos lapseni vanhempana alkais osoittaa merkkejä siitä että olis lesbo niin asiasta juteltais ja osoittaisin todellakin, että lapsi saa olla kumpi tahansa ja on silti minulle äärettömän rakas.

Tää on niin tätä päivää kun ei mistään saa enää vitsailla eikä laskea leikkiä. Ja ennenkaikkea aina pitäis muistaa että voihan se lapsi lesbokin olla ja siksi ei saa mitenkään, ei edes leikillään kuvitellakaan että se vois ollakin hetero.

Varmaan eskarilaisellekaan ei saa kommentoida mitään kun tämä kertoo ihastuneensa vastakkaiseen sukupuoleen vai pitääkö kertoa vakavana ettei moinen vielä kannata kun lapsi voikin olla lesbo/homo, ei vaan ole itse vielä huomannut.

Pitää olla niin sukupuolineutraali ja seksuaalineutraali että... väitänpä että siitä ne lapset vasta traumoja saa kun eivät itsekään enää tiedä mitä ovat.

Vierailija
40/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muutkin välillä tekemässä aloituksia tyyliin "lapseni teki sitä ja tätä, oli tosi hassu juttu". Mitä pahaa ap:n aloituksessa muka oli? Ja miksi te nyt vedätte homo ja lesbo jutut tähän? Joo, ymmärrän että juttu ei kaikkien mielestä välttämättä ole niin hulvaton kuin ap:n mielestä mutta silti, ihmeen negatiivisia vastauksia on ap saanut. Ja tuo kun ap kommentoi aloituksessaan että lapsi on tissimiehiä ja isäänsä tullut niin varmastikin oli vitsillä ja huumorilla heitetty vai ettekö sitä tajunneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi