Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani 11kk on niin kiinnostunut rinnoista! :D

Vierailija
20.01.2011 |

Meillä on käynyt kylässä kavereitamme (pariskuntia) ja pojallamme alkaa kauhea esiintymisen tarve. Röhkii lattialla kontaten, ottaa askelia, hymyilee leveästi vaan naispuolisille vieraille ja pikkuhiljaa lähestyy, menee karkuun, lähestyy enemmän kunnes on sylissä ja lopussa kiinni rinnoissa! Tekee kaikille naispuolisille kavereillemme näin ja kun kotona ollaan kahdestaan niin kiinni äidin tisseissä.. mistähän tämä johtuu.. :D

Tissimiehiä..isäänsä tullut :D

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään tavalla seksuaalisesti suuntautuneena. En ikinä päästäisi suustani mitään, että "hyi olkoon, miehistä sinun (11kk) tulee olla kiinnostunut".

Ei vaan pysty kuvitteleemaan.

heteroina, näin normaalielämässä. Enkä arkielämässä koko ajan muistuttele itseäni, etten vaan saa kuvitella lapseni olevan hetero enkä vain saa moista ajatusta päästää suustani lapsen kuulleen ettei tämä nyt jo 11kk saa traumoja kun äiti pitää häntä heterona. Ja kuten ap voisin itsekin nauraa tytölleni hyväntahtoisesti ettei sitä naisten tissejä pitäis kaivaa.

Vierailija
2/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin hän räplää vain minun tissejäni. Ikääkin on jo 4v, mutta hänet imetinkin lähes 2v. ikäiseksi. Usein nukahtaessaan tai läheisyyttä hakiessa hänen käsi menee paitani alla. Silloinkin vain kotona ollessa.

Toisaalta hän on myös "peppumiehiä" :D

Pari päivää sitten, kun olin pukeutumassa aamulla, hän työnsi naamansa kiinni minun perskannikoihini ja hihkaisi: "Ihana pylly!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi tuleva lesbo?

Vierailija
4/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tää sama hauskaa, jos röhkijä olisi tyttövauva? Ihan selvästi tuleva lesbo?

Vierailija
5/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin vieraidemme ja mieheni mielestä myös.

En tosin tiennytkään että tämä paikka on vaan tosikkoja täynnä tai sitten itse olen vaan liian hauska ihminen käsittämään että tämä voisi olla totinen asia :D

Vierailija
6/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin vieraidemme ja mieheni mielestä myös. En tosin tiennytkään että tämä paikka on vaan tosikkoja täynnä tai sitten itse olen vaan liian hauska ihminen käsittämään että tämä voisi olla totinen asia :D

Vierailija
7/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis kamalaa jos jonkun lapsi tulis roikkumaan mun tisseihin kiinni !

Siit olis kyl hauskuus kaukana,

oli ihminen minkä ikäinen tahansa,

niin pitäs joku raja olla. Huhhuh.

Vierailija
8/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis kamalaa jos jonkun lapsi tulis roikkumaan mun tisseihin kiinni !

Mietihän nyt vähän.

Vierailija
9/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeltä mainitsematon henkilö oli toisen henkilön kanssa hienossa ravintolassa syömässä.

Viereisessä pöydässä oli pariskunta joilla pieni tyttö joka huuteli kaikkea epämääräistä.

Sitten tuli kauhea hiljaisuus, jonka jälkeen lapsestä pääsi ääni (niinkuin torveen olisi puhallettu) TRÖÖT/PRÖÖT.

Vieraspöydässä olevat ihmiset alkoivat nauramaan vain koska lapsesta pääsi hauska ääni.

No nainen alkaa pukea lastansa mulkkaillen paheksuvasti ihmisiä jotka nauroivat hänen lapselleen ja lähtevät pois.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Saman kuin tämä nainen?

Itse olisin tapahtuneeseen nauranut itsekin että olipas lapseni hauska.

Vierailija
10/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla raportoimisen arvoinen asia. Totta kai pientä kiinnostaa rinnat, etenkin jos se on se ainoa ruoanlähde.

Vierailija
11/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa... menköön nyt hormonien piikkiin vielä...

niinkuin vieraidemme ja mieheni mielestä myös. En tosin tiennytkään että tämä paikka on vaan tosikkoja täynnä tai sitten itse olen vaan liian hauska ihminen käsittämään että tämä voisi olla totinen asia :D

Onko täällä ihmiset naimisissa olevia ja stressaantuneita jostain?

En sekoittaisi hormoneja tähän. Olen aina ollut hauska ihminen ja saanut naurut pienimmistäkin asioista olin sitten raskaana tai en :)

ap

Vierailija
12/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla raportoimisen arvoinen asia. Totta kai pientä kiinnostaa rinnat, etenkin jos se on se ainoa ruoanlähde.

Sairaalassa eivät osanneet auttaaa asiaa eikä kotonakaan onnistunut niin pumppasin ja pullosta antanut ruoat pienestä pitäen ja tämä on tullut ihan parin kuukauden aikana tämä tissi villitys.

ap

Vierailija
13/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole tosikoita. Siis ihmettelin todella vaan sitä, että miten jaksoit tulla kirjoittamaan tuollaisen aloituksen tänne. Ja sitten tuli mieleeni, että mitä jos vauvanne olisikin tyttö ja tekisi samaa. Olisko se yhtä söpöä ja hassua? Niin kuin ihan aidosti olen kiinnostunut.

Olen kyllä oikein hurjan hassu ja huumorintajuinen tyyppi, mutta liian typerät ja "ilmiselvät" jutut nyt ei vaan naurata. Olen ehkä huumorintajun lisäksi vähän turhan älykäs sun makuusi.

Mutta siis kysymykseesi... Olisin varmaan nauranut lapsen kanssa ja jutellut jotain, "että olipas hassu ääni, mistäs se oikein tuli".

Nimeltä mainitsematon henkilö oli toisen henkilön kanssa hienossa ravintolassa syömässä. Viereisessä pöydässä oli pariskunta joilla pieni tyttö joka huuteli kaikkea epämääräistä. Sitten tuli kauhea hiljaisuus, jonka jälkeen lapsestä pääsi ääni (niinkuin torveen olisi puhallettu) TRÖÖT/PRÖÖT. Vieraspöydässä olevat ihmiset alkoivat nauramaan vain koska lapsesta pääsi hauska ääni. No nainen alkaa pukea lastansa mulkkaillen paheksuvasti ihmisiä jotka nauroivat hänen lapselleen ja lähtevät pois. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Saman kuin tämä nainen? Itse olisin tapahtuneeseen nauranut itsekin että olipas lapseni hauska.

Vierailija
14/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kun ei ole montaa lasta niin en tiedä miten muut lapset tekee mutta en tosiaankaan ole koskaan nähnyt siis pientä lasta joka vieraidenkin tisseissä olisi kiinni ja siis olisi selvää "naisten mies" jo pienestä pitäen :)

Ja jos minulla tyttö olisi joka näin tekisi niin nauraisin ja sanoisin miehen kanssa varmaan hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut." :)

Mutta ylipäätään en ymmärrä miten se tyttö asia tähän edes heitettiin kun puhuin omasta pojastani :)

eivät ole tosikoita. Siis ihmettelin todella vaan sitä, että miten jaksoit tulla kirjoittamaan tuollaisen aloituksen tänne. Ja sitten tuli mieleeni, että mitä jos vauvanne olisikin tyttö ja tekisi samaa. Olisko se yhtä söpöä ja hassua? Niin kuin ihan aidosti olen kiinnostunut.

Olen kyllä oikein hurjan hassu ja huumorintajuinen tyyppi, mutta liian typerät ja "ilmiselvät" jutut nyt ei vaan naurata. Olen ehkä huumorintajun lisäksi vähän turhan älykäs sun makuusi.

Mutta siis kysymykseesi... Olisin varmaan nauranut lapsen kanssa ja jutellut jotain, "että olipas hassu ääni, mistäs se oikein tuli".

Nimeltä mainitsematon henkilö oli toisen henkilön kanssa hienossa ravintolassa syömässä. Viereisessä pöydässä oli pariskunta joilla pieni tyttö joka huuteli kaikkea epämääräistä. Sitten tuli kauhea hiljaisuus, jonka jälkeen lapsestä pääsi ääni (niinkuin torveen olisi puhallettu) TRÖÖT/PRÖÖT. Vieraspöydässä olevat ihmiset alkoivat nauramaan vain koska lapsesta pääsi hauska ääni. No nainen alkaa pukea lastansa mulkkaillen paheksuvasti ihmisiä jotka nauroivat hänen lapselleen ja lähtevät pois. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Saman kuin tämä nainen? Itse olisin tapahtuneeseen nauranut itsekin että olipas lapseni hauska.

Vierailija
15/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko ihan tosissasi?

Itsellä kun ei ole montaa lasta niin en tiedä miten muut lapset tekee mutta en tosiaankaan ole koskaan nähnyt siis pientä lasta joka vieraidenkin tisseissä olisi kiinni ja siis olisi selvää "naisten mies" jo pienestä pitäen :) Ja jos minulla tyttö olisi joka näin tekisi niin nauraisin ja sanoisin miehen kanssa varmaan hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut." :) Mutta ylipäätään en ymmärrä miten se tyttö asia tähän edes heitettiin kun puhuin omasta pojastani :)

Vierailija
16/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala tiukkis, mut ei kenelläkää oo lupaa mennä koskemaan toisen varustuksiin vaikka kuinka olis 11kk !

Vierailija
17/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 40 mies ja edelleenkin kiinni rinnoissa niin paljon kuin vain saa :)

Vierailija
18/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä nyt väkisin tyrkytä lastani toisten tissivakoon milläänlailla!

Ensin lapsi esittää kauheana, sitten lähestyy pikkuhiljaa, antaa valloittavia hymyjä ja kun syliin pääsee, kun kaverimme syliin ottavat niin alkaa rintojen tutkiminen.

Kaverimme naureskelevat ja sanovat että "nythän tuo on vielä sallittua mutta odotas kun olet vanhempi niin ei sitä noin vaan varattuja naisia tulla kourimaan."

Vierailija
19/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se 11kk ikäinen tyttövauva sitten kävisi kiinni kaikkien miespuolisten vieraiden haaroväliin? Ja olisi "selvä miestennielijä".

Ja jos minulla tyttö olisi joka näin tekisi niin nauraisin ja sanoisin miehen kanssa varmaan hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut." :)

Vierailija
20/42 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyi olkoon eihän sitä tuollaista tehdä, miehistähän sitä tulee olla kiinnostunut."

Ei kykene ymmärtämään, ei...

Enkä minä nyt väkisin tyrkytä lastani toisten tissivakoon milläänlailla! Ensin lapsi esittää kauheana, sitten lähestyy pikkuhiljaa, antaa valloittavia hymyjä ja kun syliin pääsee, kun kaverimme syliin ottavat niin alkaa rintojen tutkiminen. Kaverimme naureskelevat ja sanovat että "nythän tuo on vielä sallittua mutta odotas kun olet vanhempi niin ei sitä noin vaan varattuja naisia tulla kourimaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi