Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hormonikierukka

Vierailija
20.01.2011 |

tiedossa on että vuotoa/tiputtelua voi olla jopa 6 kk laiton jälkeen.

mitä tuo tiputtelu on? Pisara silloin toinen tällöin?

oletteko viettäneet selibaatissa mahdollisen puoli vuotta kierukan laiton jälkeen, jos ei satu kuulumaan niihin onnellisiin joilla ei tule mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset oikeastaan kokonaan hormonikierukan laiton jälkeen. Laiton jälkeen tiputteli pari päivää, pikkuhousunsuojalla pärjäsin.

Mitään selibaattia en viettänyt, taisi muutama päivä sen kierukan laiton jälkeen kulua ilman seksiä.

Vierailija
2/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli pientä vuotoa noin kuukauden, mutta en kyllä tosiaankaan joutunut selibaatissa olemaan kuukautta :D Kyllä sitä seksiä silti voi harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli sellaista ruskea tuhrua, josta selvittiin pikkuhousunsuojaa käyttämällä. Sen jälkeen ei ole tiputellut, eikä menkkoja näkynyt. Mutta eipä tuota tiputtelu mitään selibaattia vaatinut, kuten ei menkatkaan aikoinaan.

Vierailija
4/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kesti tiputteluvuoto pari vuotta ja kunnon menkatkin tulijoka kuukausi. Vuosin siis päivittäin, kunnes poistatin kapistuksen ja olen päätökseen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei kuulu tapoihin seksi menkkojen aikana. onko se tuon tiputtelun aikana sitten ihan törkeetä sotkemista?

Vierailija
6/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni tiputtelu oli oikeasti niin vähäistä, että sitä tuskin huomasi. Paitsi kesäisin, jos sattui olemaan valkoiset housut jalassa ja se tippa tuli just :)

Seksin aikana tai siis lähinnä sen jälkeen saattoi huomata, että ne "normaalit" nesteet olivat vähän värillisiä, mutta mitään lakananvaihto ja -pesuoperaatioita ei ollut tarve välittömästi suorittaa. Itse tosin kuulun siihen porukkaan, että seksiä voi harjoittaa myös menkkojen aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi