Kreikkaan taas, ihanaa!!
Päästään elokuussa lomalle viikoksi jee! Arvatkaa olenko innoissani kun pääsen perheeni kanssa aurinkoon ja uima-altaalle. Ihan huippufiilis!!
Ketään täällä ei kiinnosta, korkeintaan kateelliset panettelee mua nyt, enkä enää osaa facebookissakaan tästä riemuita kun ketään muuta ei tunnu matkustus kiinnostavan. Oli vaan pakko päästä riemuamaan johonkin!!! Jippii :D
Kommentit (14)
Kreikka tosiaan on parhaimmillaan elo-syyskuussa, kun Välimeri on lämmennyt koko kesän ja siellä on vielä ihanan kuumaa muutenkin. Oon kade :-)
päästä taas pian. Lapset lähtevät tänä keväänä mukaan, paikka vielä avoin.... Koskakohan Kreikassa (esim. Rodos) aikasintaan keväällä tarkenis?
Haniaan varasin matkan, matkamessujen ansiosta sai kiva lisäalen vielä Aurinkomatkoilta. Ison porukan kanssa tuo on helppo ja varma valinta. Fiilistellään :)
ap
Me mennään kesäkuun puolessa välissä pariksi viikoksi Portugaliin.
Viime kesäkuussa oltiin kaksi viikkoa Kyproksella.
Ollaan oltu toukokuun lopussa Kreetalla vuonna 2005. Silloin oli kivan lämmin, ei liian kuuma, mutta okei sää. Altaan vesi kyllä oli hieman viileää, meressä en käynyt. Parina yönä tuli tooosi rankasti vettä, mutta paljon tuota aikaisemmin en lähtisi Kreikkaan. Kyproksella on lämmintä aikaisemmin.
päästä taas pian. Lapset lähtevät tänä keväänä mukaan, paikka vielä avoin.... Koskakohan Kreikassa (esim. Rodos) aikasintaan keväällä tarkenis?
että toukokuun alussa Kreikassa on jo tosi lämmintä, illalla puin villatakkia päälle. Kevät alkaa aina idästä Välimerellä, musta.
olin viime elokuussa rodoksella ja täytyy sanoa että hiki virtasi ! lämpöä ainakin piisaa!
tänä vuonna lähetään talvella lomalle lämpimään ja kesä pysytään kotimaassa.
Ihanaa kun pääset matkalle. Mun on pakko vaan tyytyä haaveilemaan, perhetilanne meillä nyt sellainen, että ei pienintäkään järjen hiventä yrittää lähteä matkalle ... olen raskaana, enkä psytyisi nauttimaan kuumuudesta kun uimaan en uskaltaisi mennä. ja sitten ihan pienen vauvan tai taaperon kanssakaan en reissuun halua, joten plaah, täällä on Suomen loskassa ja viimassa pysyteltävä.
alkukesästä. Elokuussa mielestäni siellä on ehkä jo liiankin kuuma.
Itse varasin matkan koko perheelle Thaimaaseen 3 viikoksi =))
kahdeksi viikoksi. Täytyy vaan toivoa, että kevät on siellä jo siinä vaiheessa sen verran pitkällä, että tarkenee ilman villahousuja :)
Me olemme olleet lasten kanssa sekä toukokuussa että syyskuussa Kreikassa. Toukokuu oli yes mutta allasvedet olivat huisin kylmät. Matalassa merivedessä oli lämpöisempää! Syyskuussa oli ihanaa. Merivesi taivaallisen lämmintä ja ilma +30 mutta ei liian kuuma.
Nyt mekin olemme kesän koto-Suomessa (jos vaikka tulisi viime kesän kaltainen helle) ja ensi talvena sitten Thaimaahan. Juuri varasin ennakkomyynnistä matkan...:)
ja silloin se on parhaimmillaan. Luonto on vielä vehreää ja palveluammateissa toimivat ihmiset hyvällä tuulella. Meri ei tietysti ole vielä kovin lämmin, mutta minua se ei haittaa.
Me ei mennä tänä kesänä mihinkään ulkomaille, mutta lokakuussa mennään pariksi viikoksi Egyptiin.
Meillä on myös varattuna matka elokuulle! Eikä malttais odottaa :)
toukokuun eka viikko rodoksella ja se oli ensimmäinen lämmin viikko. eka päivä oli vissiin 19 astetta mutta ei haitannut kun kierreltiin lähiympäristössä.
Seuraavana päivänä kipusi yli 20 asteeseen loput 5 päivää olikin 25-26 astetta eli just hyvä.
Meillä reissu suunnitteilla kesäkuun alussa ja innoissaan ollaan täälläkin :)