Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on ihan kusipää mutsi

Vierailija
27.02.2011 |

onko muilla? miten selviätte äitinne kanssa?

mun äiti on sellainen kakara, mä olen meistä se aikuisempi, se alkaa aina haistattelemaan ja sillä on aina joku asia niin huonosti ja se on aina kaikkien muiden ayytä. olen joutunut käymään sen takia terapiassakin. omasta mielestään se on lähestulkoon pyhimys. tehnyt KAIKKENSA lastensa hyvinvoinnin eteen vaikka jättänyt meille erotessa isälle.. vihaan sitä. :'(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän ollaan tekemisissä sen parempi. Sen kanssa ei vaan kertakaikkiaan voi olla väleissä.

Vierailija
2/4 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kykene toimimaan kuten normaalit ihmiset (kannattaa tutustua esim. narsistiseen persoonallisuushäiriöön).

Kunhan ymmärrät, että ei ole sinun syysi, että äitisi on tuollainen, eikä ole sinun velvollisuutesi sitä sietää, vedä itse rajat siihen, mitä siedät ja mitä et, ja pidä niistä tiukasti kiinni, niin pärjäät kyllä. Äitisi eläköön omaa elämääsi, sinulla on ihan oma, toivottavasti hyvä elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy antaa sille anteeksi ja ottaa asia niin kuin se on.

Vierailija
4/4 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään kokeisiin vrm 2 tuntii putkeen ja olin menossa pelaamaan hetkeksi ja sen jälkeen olisin mennyt kaverille, mutta en peliä ehtinyt edes pelata, kun se tulee huutamaan mulle, että "JUMALAUTA LUKEMAAN NIIHIN KOKEISIIN TAI MÄ OTAN NOI PELIT JA VEHKEET SILTA POIS", eiks se niinku tajuu, että ei koko päivää pidä lukee kokeisiin, koska pitää pitää myös taukoja :( Et meidän äiti on kyllä kusipää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä