Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällaiset hulppeat häät Irlannin "mustalaisilla", trailerkiertolaisilla, jotka siis WT

Vierailija
19.01.2011 |





täällä on noista mustalaishäistä paljon matskua ja ompa mielenkiintoista kyllä. mistäköhän en rahat tulee tommosiin kauheisiin pukuihin yms. ne lopettaa koulunki kesken jne, joten ei ainakaan töiden teolla rikastuneita.



ne on vasta white trashia pahimmillaan. pikeys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 6.48 on av-mamma. eiks ookki... päässy häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolon näköistä kun sen puvun kanssa ei mahtunut ees kirkon käytävälle.



muutenhan nuo ei ollu phimmatkaan pikey-häät, joita tuolla vietetään. nehän asui jopa talossa ja naimisiin meni aikuinen, ku yleensä ne on 15-16 vuotiaita.

Vierailija
4/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, yhteiskunnalla menee rahaa kyllä turhuuksiin...

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:irkku-ulkkis

Vierailija
6/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se erosi myöhemmin, ollessaan viimeisillään raskaana. Tää on ilmeisesti hyvin harvinaista travellerien keskuudessa. Ja toi oli myös poikkeuksellisen vanha (muistaakseni 23) traveller-morsiameksi. Oli myös työssäkäyvä nainen ja aikoi palata töihin lapsen saatuaan.