kuuluisiko tuon 14-v mallitytön asia jo lastensuojelulle???
järkyttävää että lapsesta otetaan tuollaisia kuvia kuin oli yhden ketjun linkissä. vai saako Malli-nimikkeellä tosiaan erivapauksia?????Ihmettelen!
Kommentit (127)
Jo 14-vuotiaan kroppa on kypsä esittelyyn, niin miksi ei sitä voisi näyttää? Uskon, että kysyntä olisi kova mallimaailmassa! Rohkeasti eteen päin ei saa jäädä paikoilleen makaamaan.
entä siinä kuvassa missä Linda istuu alasti ja käsi rinnan edessä??
entä siinä kuvassa missä Linda istuu alasti ja käsi rinnan edessä??
Esim. hajuvesimainoksissa on monesti alaston henkilö. Enkä nyt väitä, että hyväksyisin alaikäisen alastonkuvat.
mulla on kaksi poikaa, kun ei niistä pojista voi olla iloinen, kun kaikki kuulemma haluaa tyttöjä.
mainostetaan hyvää hajuvettä missä tämä tyttö mainostaa sitä nakuna ja äiti hehkuttaa kyllä mun tyttö on seksikäs:))))
Kukkahattutädit taas vauhdissa :DDDDDDDDDDDDDD
Tai kuvitelkaa et se on 18v niin ei tarvi enää mäkättää koko asiasta!.
http://www.paparazzi.fi/files/pprz/LindaVainio/lindav2.jpg Nuori nainen Linda on jo eikä mikään pikkutyttö, fyysisesti kehittynyt ja ikäisekseen paljon maailmaa nähnyt. Henkinen puoli ei ehkä ole aikuisen tasolla mut eipä se ole kaikilla 20vuotiaillakaan.
Malli myy vaatteita, ei itseään mut laittaa kykynsä ja taitonsa esille myydäkseen vaatteita hyvin ja siihen liittyy myös osin seksuaaliisuus ja flirtti.
Kyllä 14v tietää mitä seksi, seksuaalisuus ja seksikäs on, mut ei se sitä tarkoita et se itse harrastaisi seksiä vaikka moni 13-14v on jo neitsyytensä menettäny.
Herätkää todellisuuteen, nykyään teinit meikkaa ja pukeutuu aikuimaisemmin kuin ennen.