HAHHAH! RUOTSIN MILJONÄÄRIÄIRDIT NYT
ei voi olla todellista, siis toi Ankan vaimohan on täysin kilahtanut?!!! Aika kivasti kertoilee "jos mies haluaa että nainen ottaa häneltä suihin joka aamu, on naisen se tehtävä pitääkseen mies tyytyväisenä"...... Aika korkea itsekunnioitus naisella. Huh.
Kommentit (27)
oli ainoa inhimillinen kohta tässä ohjelmassa. Maria halusi ilahduttaa perhettään ja osti herkkujääkaapin lapsille. Olisi tosiaan voinut ostaa Vuittonin käsilaukun itselleen.
Ei jaakappirahoilla saa luittonia :)
Ei jaakappirahoilla saa luittonia :)Palstamamma tietää tämän asian paremmin kuin tämä ohjelman henkilö itse? Maria sanoi itse tässä ohjelmassa, että hän olisi voinut ostaa Vuittonin laukun itselleen palkkarahoillaan, mutta päättikin käyttää rahansa perheen yhteiseen iloon.
Nettihinnaston mukaan Vuittonia saa useammankin laukun 600 dollarilla jos tahtoo.
oli eilisessä jaksossa jopa hieman inhimillisemmän oloinen kuin aikaisemmin, vaikka kalsea yhä. mutta antoi vähän paremman kuvan ku ne kaksi joilla on todellisuudentaju hukassa.
Se jankkaaminen omista rahoista oli ihan kahjoa ja varsinkin se miten ne omat rahat oli tienattu. pari tuntia "stailausta" jonka ois 3v osannut tehdä, 400dollaria. Huippulääkärikään ei tienaa niin paljoa. Ja palkna maksoi oma mies.Itse tekisin tommoset stailaukset ilmaiseksi, enkä ois kehdannu ees hehkuttaa, huh. Lapsellisen oloinen nainen se Maria, mutta ihan kerttainen. No sit se joka luulee olevasna tähti. ois se tullut jo nuorempana ja kauniimpana tähdeksi jos ois ainesta. ei hollywoodissa hevillä 50v rupsu pääse pinnalle, kun on kauniimpia, nuorempia ja taitavampiakin.
Tuntuu ettei se suhtaudu mieheensä tasa-arvoisena miehenä, vaan työnantajana ja esimiehenään. Koska palkka ja edut ovat hyvät, niin hän on valmis hyväksymään roolinsa ja tekemään työnsä kunnolla vimpan päälle ja käyttämään aikaa ja vaivaa siihen. Ilmeisesti raha ja glamour ovat hänelle tärkeämpiä kuin se, sattuuko asetelma suhteessa mieheensä olemaan jotenkin 50-lukulainen tms.
Musta siinä on ihailtavaa miten tyylillä sitten myös tekee sen. On timmissä treenatussa kunnossa ja miettii matkat, vaatteet ja korut perusteellisesti ja aina sitä kulissia ja ulospäin annettavaa vaikutelmaa. Typerää sinänsä joo, mutta jos on tuohon lähtenyt niin sata lasissa ja kunnolla sitten :)
Ne pari mutua böönaa nyt tuntuivat niin turhilta ja älyrajoitteisilta.
Anna Ankan kulissit ovat jo kaatuneet. ei tuo pitemmän päälle kannatakkaan, tommonen suhde. Olihan se paukassu jääkalikalla tai jollain päähän sitä miestään. Seki vissiin kuuluu tuohon edustuvaimon hommaan.
Mutta tosiaan eilen se oli suht okei se anka ku vertaa aikaisempiin jaksoihin.
oli hirveän surullista ja säälittävää. Nainen näyttää kärsivän siitä itsekin, että loisii miehensä rahoilla ja yrittää tyhjänpäiväisillä ostoilla parantaa (kenties omaa) käsitystä itsestään.
Minusta tuntuisi myös pahalta elää mieheni rahoilla. Oma palkka on itse tienattu, olkoonkin se palkka kuinka pieni tahansa.