Kummasta luopuisit pakolla: karkki (sis. suklaa) vai alkoholi?
Kommentit (44)
Olen muutenkin ajatellut, että lopettaisin kokonaan alkoholin käytön ja antaisin itseni hyvällä omallatunnolla viikonloppuisin syödä karkkia..
siitä en varmaan voi luopua. Ei kai voi luopua (varsinkaan pakolla) sellaisesta, mitä ei käytä...
Joten karkista kai, mutta lujaa pitäisi uhkailla. :)
niin karkki. Ennen olin toista mieltä kun olin karkkinarkki, mutta nyttemmin vierottunut, joten alkoholi.
En ole doku, mutta tykkään monista alkoholijuomista, ja olisi kurjaa luopua onnittelusamppanjasta, oopperan väliajalla nautitusta kuplivasta...tällaisista erikoisemmista alkoholiannoksista.
Alkoholistakin pystyisin luopumaan, mutta kulinaristina harmittaisi, jos ei voisi juoda hyvn valittua viiniä ravintolassa tai juhla-aterialla.
en kauheasti tykkää. Punkku ja olut maistuu paremmalta. En juo kovin paljon, mutta enemmän mä niistä nautin kuin karkista.
ei tekis ees tiukkaa... jostain sipsistä tms suolasesta vois ollakin vaikee luopuu
mutta suklaa jäis enemmin kuin alko. Harvoin otan kumpaakaan, useammin näistä kahdesta kyllä suklaata, mutta kyllä se satunnainen olut mulle tärkeämpi on, paha myöntää. Humalassa olin viimeksi noin kuukausi sitten, sitä edellisestä kerrasta vuosia. Mutta kyllä keskimäärin yksi olut viikossa kuluu, toisinaan kaksikin. Lohdukkeeksi/rentoutukseen/stressiin "tissuttelen". Samasta syystä kai sitä suklaatakin.
vaikka parempi mulle ois karkista luopuminen
t. sokerihiiri
pidän alkoholista ja sen vaikutuksesta enemmän kuin karkin:)
Ilman hyvää viiniä ei ole mitään..
Eli vastaus:karkki
karkki tietysti, kun en sitä muutenkaan syö, paitsi tummaa suklaata joskus.
Viiniä en kyllä haluaisi jättää oikein mistään hinnasta:)
alkoholi on muutenkin helpompi pitää kurissa
Sitä ei tarvi mihinkään, lähes kaikki alkoholit on erittäin pahan makuisia, ja ne jotka maistuu hyvältä, on ihan sama ku jois mehua:)
koska alkoo käytän niin harvoin...
koska en halua luopua suklaasta. Jos se ei tolisi tuossa "karkissa" mukana, niin vastaus saattaisi olla erilainen.
En usko, että alkoholista luopuminen olisi kovinkaan vaikeaa.
ei himota mitenkään, juon ehkä yhden siiderin kuukaudessa