Kummasta luopuisit pakolla: karkki (sis. suklaa) vai alkoholi?
Kommentit (44)
Vaikka joskus onkin kiva ottaa vähän ja joskus vähän enemmänkin ni karkki ja varsinkin suklaa on se jota alkaa oikeesti tekee mieli jos ei vähään aikaan saa.
En osta ikinä karkkia ja suklaatakin syön vain jos sitä sattuu jossain tarjolla olemaan.
Alkoholista tykkään kyllä :D
Sitä ilman pärjää vaikka loppuelämän.
Olen viinin ystävä. Valinta olisi vieläkin helpompi, jos ei tarvitsisi luopua suklaasta, mutta toisaalta makeapuoli tarkoittaa minulle muutenkin enemmän jälkiruokia ja leivonnaisia. Pärjäisin niillä oikein hyvin.
niin ei olisi helppo valinta.
Tällä hetkellä valitsisin noista alkoholin. Mutta koska karkit on alkaneet mua ällöttää koko ajan enemmän, niin voi olla mahdollista, että tulee vaihe, jolloin mun tekee enemmän mieli viiniä kuin karkkia. Sillä rehellisesti sanottuna kyllä mun kuitenkin välillä tekee mieli viiniä tai lonkeroa, vaikka vain vähän niitä käytänkin.
Suklaata en oo koskaan erityisemmin himoinnut, joten se ei ole mikään kynnyskysymys.
lopun elämääni. Tai edes lyhyttä aikaa :) Karkkia menee nytkin tosi vähän, joten siitä olis ihan helppo luopua.
vuoden ensimmäinen...
Karkit vosin tällä hetkellä heittää pois.
Mutta ei olis paha luopua molemmistakaan
Ne on mulle se suurempi paha. Ja voisin kuvitella eläväni ihan onnellisena ilman karkkiakin, mutta silloin tällöin on mukava saada vähän alkoholia ;)
Luopuisin alkoholista.
Ikävä tulisi saunasiideriä jonka voi korvata myös kivennäisvedellä tai limsalla.
Ja korvaamattomin ikävä jäisi punaviiniin... mutta ilmankin voisi elää.
alkoholi. En tarvitse sitä mihinkään, sen sijaan ilman karkkia on vaikeampi olla :) Suklaata en juurikaan syö.