Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahdin, nyt on tooosi huono äiti -olo

Vierailija
19.01.2011 |

Lapsi (2,5 v) on muutenkin huono nukkuja, ja viime aikoina valvottanut erityisen paljon, ja olen nuokkunut päivät töissä. Tänään olen lapsen kanssa kotona (teen 3-päiväistä työviikkoa).

Koetin saada lasta nukkumaan päiväunia, epätoivoista taistelua. Menin lopulta sängylle lapsen uninallen kanssa, ja pyysin tulemaan äidin kainaloon. Sama taistelu jatkui; lapsi vaan pomppi ympäri sänkyä.

Heräsin. Olin nukahtanut itse, vaikka en tajunnut sitä lainkaan. Lapselle ei ollut käynyt kuinkaan, hän oli ilmeisesti jossain vaiheessa havainnut olevansa väsynyt ja kömpinyt viereeni.

Mutta pelottaa mitä kaikkea olisi voinut käydä... ja mietin, uskallanko kertoa tästä miehelle. Mies luultavasti suuttuu, että miten olen voinut nukahtaa. No en tiedä itsekään. Toisaalta olen valittanut väsymystäni miehelle aika pitkään, joten mielestäni hänkin on tästä osavastuussa.

Mitä tekisit?

Ja kiitos, en kaipaa haukkumista. On jo tarpeeksi kurja olo muutenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu äideillekin ja onneksi lapselle ei sattunut mitään :) Mutta ITSE en kyllä jättäisi 2,5-vuotiasta varta vasten vahtimatta että pääsisin nukkumaan. En ikinä voisi antaa itselleni anteeksi jos lapsi esim. tukehtuisi sillä välin. Ja kyllä, lapsi voi tukehtua myös äidin ollessa hereillä, mutta hereillä ollessa olen kuitenkin kuuloetäisyydellä ja valmiina auttamaan. 2,5-vuotias on kuitenkin aika pieni ja mitä vaan voi pälkähtää pienen lapsen mieleen.

sitä ookoona pitänyt,vaan että vahinkoja nyt vaan käy joskus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi