Oletko ylipainoinen, entä miehesi?
Kummastuttaa miesten haukkuminen palstoilla ja irl naisten ylipainosta ja ulkonäöstä. Minä tunnen useimmin sellaisia pareja joissa mies on se plösö ja nainen itsestään huolehtiva ja sirpsakka.
Kommentit (32)
Hieman on päässyt ylimääräistä vyötärölle kertymään, kun taas puolisoni on ihannepainossa ellei vähän hoikan puolelle kallellaan. Yritän kyllä pudottaa painoani.
Nyt mies laihduttaa, kun pystyy taas liikkumaan toivuttuaan ohitusleikkauksesta. Se lihoikin vasta leikkauksen jälkeen. Lapset ovat hoikkia.
ylipainoisia miehiä ja vaimot ovat hoikkia.
Oma mies ylipainoinen ja minä olen normaali.
Yksi ylipainoinen ystävätär löytyy ja hänen miehensä on kukkakeppi eli alipainoinen :)
mies laiha ja timmi. Lapset tulleet isäänsä.
mieheni erittäin ylipainoinen. Lapsi myös valitettavasti pullea.
noh,jos siltä kaikki muu loppuu,niin emäntä ei ainakaan..
Mulla BMI n. 20, miehellä n. 21. Lapsikin hoikka.
mä olen ja mies ei. mies plösöytyi ja lihoi varmaan jotain parikyt kiloa mut alkoi syömään fiksusti ja urheileen ja painaa jotain 70 kiloa nykyisin. mä taas lihoin 30 kiloa enkä ole vielä jaksanut laihuttaa
kuin naiset. Että sikäli ap olet oikeassa.
Meillä sekä minä että mies olemme lievästi ylipainoisia BMI:n mukaan (BMI 26-27).
mies noin 20-30kg ylipainoinen. Mulla taasen BMI 23 eli ihan normaalimitoissa olen (paitsi av-mammojen mielestä =D)
Mulla on ylipainoa jonkin verran. Itse painan 78 kg ja olen 170 cm. Mies taas on 174 cm ja painaa 70 kg. Raskaudesta jäi muutama kilo ylimäärästä.
Mielenkiintoinen huomio. En keksi omasta tuttavapiiristä yhtään pariskuntaa, jossa vain nainen olisi ylipainoinen. Ylipainoisten naistuttujen miehetkin on isoja tai sitten pelkästään miehet.
minä olen normaalipainoinen, mutta miehen BMI on lievän ylipainon puolella, MUTTA suurimmaksi osaksi lihasmassan takia.
Tuttavaperheissä on niitä, joissa joko molemmat on ylipainoisia tai normaalipainoisia tai sitten on pari sellaista, joissa mies on normaalipainoinen ja nainen on ylipainoinen.
Mies ei enää, laihdutti tuossa. Minulla viimeisimmästä raskaudesta 8vko aikaa, eiköhän tämä ylipaino tästä ala sit laskehtimaan. :) Huolehdin kyllä muuten ulkonäöstä.
mies on ehkä hieman alipainoinen.
voisi kyllä karistaa viitisen kiloa.
liikuntaa harrastetaan molemmat, mies lisäksi käy salilla. t: n bmi19 ja m bmi22
Varaa olisi kyllä muutamia kiloja tiputtaa...
ei ole mieskään, kuopus on hieman pullero.