Oletko ylipainoinen, entä miehesi?
Kummastuttaa miesten haukkuminen palstoilla ja irl naisten ylipainosta ja ulkonäöstä. Minä tunnen useimmin sellaisia pareja joissa mies on se plösö ja nainen itsestään huolehtiva ja sirpsakka.
Kommentit (32)
Aika lailla eroja on tietenkin, mutta kiinnostamaan alkoi tuo tutkimus mistä joku kirjoitti. Eli että miehet Suomessa ylipainoisempia kuin naiset :)
Sitä olen kyllä vähän katsellutkin :D
Ja nyt tämäkin pisti silmääni
http://iltalehti.fi/uutiset/2011011713017772_uu.shtml
mun BMI on 27 ja miehen 28. Mielestäni mä olen jotenkin tukevamman oloinen kuin mieheni, joka on (ainakin mun silmään) vain sellainen roteva ja miehekäs.
lapset hoikkia, yksi liian hoikka.
ja mun mies on hoikka, mutta luonnollisesti lihaksikas. Oikea namipala.
En ymmärrä miten tuo minut huolinut, RAKASTAN!
molemmat normaalipainoisia, mun BMI n 23 ja miehen n 24.
miehen painoindeksi on 22, oma 21
vaimolla pituutta 161cm/89kg, mies 196cm/86kg
Joko niin, että mies on ylipainoinen ja nainen hoikka tai normaalipainoinen, tai sitten molemmat on normaalipainoisia. Yhtään sellaista pariskuntaa ei nyt tule mieleen, jossa nainen olisi ylipainoinen ja mies ei. Sinkkuna elelevistä ystävistä/tuttavista miehet on useammin ylipainoisia kuin naiset.
Meillä molemmat ollaan alipainoisia, joskin mies enemmän kuin minä. Miehen BMI on 17,5 ja mun on 18.
vaimolla pituutta 161cm/89kg, mies 196cm/86kg
Mitat on melkein kuin meidän perheestä. Minä painan muutaman kilon vähemmän ja mieheni on muutaman sentin lyhyempi. Miehen paino varmaan aika lähellä samoja lukemia, paino kertyy lihaksista. Oikeasti meinaa joskus alkaa itseä hävettämään, mutta mikäs siinä.
itse olen hoikka, mies on myös ihan hoikan näköinen, mahaa vaan kertynyt hieman. Nyt onkin alkanut syömään terveellisemmin ja aloittanut kuntoilun. Kiva juttu, vaikka tykkäisin muutenkin:)
mies ei ole. Eivätkä lapset. Samaa moskaa miehen kanssa syödään, eikä kumpikaan liiku kovin paljoa. Taidan vaan ottaa isompia annoksia.