Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko tunnistanut jonkun Tomek Valtosen, jos olisi vastaan tullut?

Vierailija
19.01.2011 |

Mulle edes nimi ei sano mitään. Suomi on niiin täynnä jotain vanhoja ja nykyisiä lätkänpelaajia.

Itse rehellisesti sanoen tunnistaisin ehkä vain kolme heistä (Selänne, Kurri, Koivu), jos kadulla törmäisin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta kiitos tuon lehtijutun perusteella tiedän nyt, että senniminen ihminen on ylipäätään olemassa ja että hän saa pysäköidä autonsa minne tahtoo, koska "kaikki" tuntevat ja tietävät hänet, kun hän osuu kohdalle. Hmm...taidanpa etsiä hieman paperia syötäväksi... =P Moi!

Vierailija
2/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänne ja Koivu varmaan ainoat jotka tunnistaisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naamaa en olisi tunnistanut. Lätkänpelaajillahan on se kypäräkin aina päässä, miten ne edes tunnistaisi (paitsi nämä jotka näyttävät naamaansa naistenlehdissä silloin tällöin). Mutta onhan se hienoa, että itse kuvittelee kaikkien muiden ihmisten tietävän kuka hän on :). Minä olen muutenkin "sokea" mitä tulee muihin ihmisiin mitkä tulevat jossain kadulla vastaan. Joku Halonenkin saattaisi pyyhältää turvamiestensä kanssa ohi ja minä en tajuaisi mitään...

Vierailija
4/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltä en olis tunnistanut lainkaan.

Vierailija
5/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei hajuakaan minkänäkönen kaveri

Vierailija
6/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pyytänyt nimmaria ja tarjoutunut siirtämään autoani että pääsisi parkkiin.

Vierailija
7/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole telkkaria eikä jääkiekko kiinnosta. Tunnistaisin ehkä just ja just noi 3 samaa lätkäpelaajaa.

Olen myös autuaan pihalla lähes kaikista muistakin urheiluammattilaisista, tv-julkkiksista, iskelmätähdistä ja kaikista tositv-julkuista. Varmana kuuluisi yleissivistykseen tietää edes osa näistä, mutta olen ihan mieluusti yleissivistymätön näiden kohdalla :)

Mulle edes nimi ei sano mitään. Suomi on niiin täynnä jotain vanhoja ja nykyisiä lätkänpelaajia.

Itse rehellisesti sanoen tunnistaisin ehkä vain kolme heistä (Selänne, Kurri, Koivu), jos kadulla törmäisin.

Vierailija
8/9 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo seuraan jääkiekkoa. Joku C luokan pelaaja varmaan.

Vierailija
9/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin onse sentään voittanu jokereisa suomenmetaruuden