Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen jaksa mitään?

Vierailija
18.01.2011 |

Johtuuko se huonosta kunnosta (ylipaino ja ei juurikaan liikuntaa)? Kuinka muutan asian, kun en jaksa tehdä mitään? :( Olen ollut tällainen vuosikausia. Tahtoisin tehdä niin paljon kaikenlaista, mutta kun ei jaksa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin vitun läski?

Vierailija
2/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin vitun läski?

Olin tällainen jo silloin, kun olin normaalipainoinen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kuulemma normaalit. Eikä mulla ole hiustenlähtöä (vai onko sitä edes kaikilla, joilla kilpirauhasen vajaatoiminta?).

Ap

Vierailija
4/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja D-vitamiini

Vierailija
5/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitanko vaan tk:een ja sanon että voisitteko tarkastaa minun kilpirauhasarvoni? Vai varaanko ajan lääkärille väsymyksen vuoksi vai miten sinne tutkimukseen mennään? :D ei ap

Vierailija
6/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikutusta. Juon muutenkin niin paljon maitoa, että varmasti saan tarpeeksi D-vitamiinia. Ehkä mulla on jonkun muun aineen puutos...

Ap

Vierailija
7/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut.

Vierailija
8/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kokeile käydä illalla kävelylenkillä.

Vierailija
9/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitanko vaan tk:een ja sanon että voisitteko tarkastaa minun kilpirauhasarvoni? Vai varaanko ajan lääkärille väsymyksen vuoksi vai miten sinne tutkimukseen mennään? :D ei ap

nousi vaikka mitä teki ja väsymys oli jotain ihan kauheaa. Kilpirauasen vajaatoiminta todettiin. Tukkaa ei ole lähtenyt missään vaiheessa vaan eipä lähde nämä kilotkaan ;)

t.3

Vierailija
10/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, tylsyys tekee sellaiseksi, ettei jaksa.Joskus syy voi olla sairaus ja joskus se voi tosiaan olla se, ettei mikään kiinnosta, jolloin voi olla joko masentunut tai sitten elämä on vaan niin tylsää.

Eli miten olis uskallus uuteen harrastukseen?

Vierailija
11/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon muutenkin niin paljon maitoa

Ainakin minut maito saa vetämättömäksi ja suorastaan vie tajun kankaalle. D-vitamiinin takia sitä ei kyllä kannata juoda, sen saanti siitä on minimaalinen. Syö mieluummin kalaa tai ota suoraan purkista.

Vierailija
12/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasin ihan lääkäri ajankin, kun valitin että olen todella väsynyt fyysisesti koko ajan.. no labrat otti ja ainoo mikä oli koholla oli kolesteroli... mulle varattiin jollekki terkkarille aika johonki ihme terveysneuvontaan tms... mut en sit ikinä sinne päässyt kun oli duunit koko ajan iltavuoroo ja sit aloinki odottaa meijän iltatähteä...jne... nyt mulla tosin munuaisten vajaatoimintaa, mut tuskinpa tuokaan vaikuttaa tohon väsymykseen joka edelleen mulla on. pitäis kai saada tehtyy oikeesti joku elämän tapa muutos mut kun se ei vaan millään onnistu.. en tiiä mistä aloittaa.

Vierailija
13/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, tylsyys tekee sellaiseksi, ettei jaksa.Joskus syy voi olla sairaus ja joskus se voi tosiaan olla se, ettei mikään kiinnosta, jolloin voi olla joko masentunut tai sitten elämä on vaan niin tylsää.

Eli miten olis uskallus uuteen harrastukseen?

TSH: 0.3-4.5 ja t4v 10-21

Vierailija
14/20 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan oikein jaksanut mitään. En käynyt tarpeeksi ulkona. Raahustin töihin ja töistä kotiin. Olin vaan koko ajan tosi väsynyt. En harrastanut liikuntaa. Työ oli epämieluisaa.

Nyt olen hoitovapaalla. Olen aloittanut ulkoilun ja liikuntaharrastuksen ja tuntuu, että jaksan paljon enemmän kaikkea!

Eli voi olla epätyydyttävä elämä, ulkoilun puute, liikunnan puute, yksipuolinen ruokavalio.

Vierailija
15/20 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen rakastunut. :) Ja tahtoisin tehdä kaikenlaista ja yritänkin, mutta kun mistään ei tule mitään...

Kai se on se liikunnan/ulkoilun puute ja väärä ruokavalio. Myöskin unirytmi on normaalista poikkeava. Olen yrittänyt muuttaa näitä asioita siinä onnistumatta.

Ap

Vierailija
16/20 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hemoglobiini kans ok?

Vierailija
17/20 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vitamiinin puute..

tutustu

www.valkee.com ja piristy..

ehottomasti lenkkeilyä ja terveellisempää ruokaa!!

Vierailija
18/20 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsoa mitä suuhusi pistät!

Pakota itsesi liikkumaan, ulkoile!

Mene nukkumaan säännöllisesti!

Ota lisävitamiinia!

Kokeile näitä säännöllisesti ja päivittäin parin kk ajan, oletan että vireystasosi muuttuu. Jos ei muutu niin sen jälkeen lääkäriin.

Vierailija
19/20 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin syödä monivitamiinitabletteja päivittäin. Vieläkin jos jätän yhtenä päivänä pois, olo on aika vetämätön. En ole jaksanut selvittää, minkä vitamiinin puutosta se on, koska olen niin pieniruokainen, että tarvin kyllä niitä muitakin.

Ulkona liikkuminen voi myös oikeasti auttaa. Sellainen, että hengästyy vähän ja pukkaa vähän hikeä, vaikka reipas kävely, tekee tosi hyvän olon. :)

Vierailija
20/20 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsoa mitä suuhusi pistät!

Pakota itsesi liikkumaan, ulkoile!

Mene nukkumaan säännöllisesti!

Ota lisävitamiinia!

Kokeile näitä säännöllisesti ja päivittäin parin kk ajan, oletan että vireystasosi muuttuu. Jos ei muutu niin sen jälkeen lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän