Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi jännä, että vaikka olen tohtori ja tieteen parissa töissä

Vierailija
26.02.2011 |

yliopistolla, minun lapseni eivät siis tule akateemisesta perheestä, jos tuota toista ketjua on uskominen.

Mieheni nimittäin ei ole akateeminen.

Enpä olisi tällaisia tullut itse koskaan ajatelleeksikaan, mutta omalta kohdaltani jännä juttu. Eli esim. päiväkodeissa lapsieni ei katsota tulevan akateemisesta perheestä. ihan sama mulle nuo määrittelyt, hauska oivallus vaan, kun minua enemmän akateeminen on aika vaikea olla :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidetä akateemisena perheenä

Vierailija
2/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokittelee? Tuohan on ihan huumoriketju tuo akateeminen perhe-ketju, älä ota niin vakavasti. Sinulla on hyvä koulutus, ja varmasti sitä arvostetaan. Ja lapsesi ovat akateemisen vanhemman lapsia, jos sillä nyt päiväkodissa muka oikeasti on merkitystä. Meillä on lapsilla tohtori- ja maisterivanhemmat, enkä ikinä ole päiväkodissa ajatellut, että meitä sen perusteella luokiteltaisiin. Tai että noista tutkinnoista, siis ainakaan tohtorintutkinnosta kukaan edes tietää, sehän ei näy ammattinimikkeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa :)

Minustakin tulee tohtori. Ei ole sitten minunkaan lapset akateemisesta perheestä. Vaikka ei sillä ole mitään väliä, jos olisi, olisin kai valinnut akateemisen miehenkin. Minullekaan tittelit eivät merkite mitään, minusta tulee tohtori koska satuin keksimään mielenkiintoisen aiheen tutkittavaksi, ei siksi että kaipaisin titteleitä elämääni.

Vierailija
4/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan ollut titteleiden perään vaan rakastan työtäni ja koko aikuiselämä yliopistolla ihan puhtaasta rakkaudesta tutkimaani alaan:)

Ja ei, en tosiaan ota vakavasti enkä ole huomannut päiväkodissa mitään luokituksia... kunhan vaan oivalsin, että virallisten määrittelyjen mukaan lapseni eivät kasva akateemisessa perheessä.

Miehenikin tosin on töissä yliopistolla, vaikkei akateemista tutkintoa ole koskaan suorittanut.

Vierailija
5/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitte niin mitään väliä mitä lapsistamme (tällaisessa yhteydessä) ajatellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi