Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lisätyötä sellaiselle, jolla on todella epäsäännöllinen vuorotyö?

Vierailija
18.01.2011 |

Mun työvuorot on mitä vaan ajalla 8-22 arkena ja viikonloppuna, keskimäärin 7 h /päivä mutta matkoihin menee reilu tunti yhteen suuntaan.

Mitä työtä tällainen voisi ajatella, mikä ei olisi tiettyyn kellonaikaan sitoutunutta? Tai edes tiettyyn päivään?

Hyväntekeväisyyttä en tee eli alle 10 euron en lähtisi ja ilta- ja viikonloppulisätkin pitäisi olla :)

Taidan tyytyä vaan nykyiseen työhön ja ruinata enemmän tunteja, alkaa oma vaadelista olla niin pitkä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista, että on urakka, jolla on määräaika. Sitten vaan teet yöt tai päivät riippuen siitä, miten olet tietokoneen äärellä kotosalla.

Myös jotain käsityötä voi valmistaa esim. matkamuistoja. Tai jokin taiteellinen työ, kirjoita kirjaa, maalaa tauluja.

Myös jokin ennustajan homma tai muu, jossa vastailet s-posteihin sitä mukaan kuin olet paikalla.

Mutta tosiaan koska näissä hommissa työnantaja ei voi määrätä sun työhöntuloaikaa ja sijoittaa sopivimpaan vuorokaudenaikaan sun työtuntejasi, päätösvaltaa siis ei ole työnantajalla, niin ei nämä normaalilla työsuhteella hoidu. Itse on siten hankittava vaikkapa toiminimi.

Vierailija
2/2 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkka saattaa nousta 30 euroon ja paljon paljon ylemmäksikin. Ihan sen mukaan miten paljon myyt. Tuohon tuntipalkkaan olen laskenut valmistelun ja jälkihomman enkä vain pelkkää esittelyn pitämistä.

Mutta ei se raha ilmaiseksi tule. Niitä on useita, jotka ovat kokeilleet ja harvat jotka menestyvät. Mutta menestyvätkin sitten kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän