Haluaisin myös eroon tupakasta, mutta mua oikeasti
pelottaa, että LIHON jos lopetan! Luin jostain lopetus sivuilta että naiset saattavat lihoa jopa 13 kig ekan vuoden aikana!!!! keskimääräinen lihoaminen oli vajaa 4kg vuodessa, hemmetti!! Kertokaa lopettaneet nyt rehellisesti miten kävi vaakalukemien???
Kommentit (4)
Sinun ei ole pakko tunkea tupakkaakaan suuhusi. Ei se tupakka kovin terveellinen laihdutuskeino ole pitemmän päälle.
Makuaisti palaa ja pystyt jälleen nauttimaan ruoasta. Kiloja tulee kun syö. Ja siihenhän voi sitten itse vaikuttaa kuinka paljon kiloja tulee, ellei sitten ole sellaista sorttia että jää koukkuun erilaisiin paheisiin, mutta harva tupakoitsijahan on.
Ja kun sen lopettaa, aineenvaihdunta hidastuu ja ihminen lihoo. Vaikka söisi samalla tavalla kuin ennen lopettamistaan.
Joten vähempi syöminen tai vähän liikuntaa lisää.
Lähes 10kg itse sain pari vuotta sitten kun en liikkunut enkä katsonut syömisiäni. Puoli vuotta niitä kiloja sitten hiljalleen pudottelin, nyt paino pysynyt 4kk samoissa.
Makuaisti palaa ja pystyt jälleen nauttimaan ruoasta. Kiloja tulee kun syö. Ja siihenhän voi sitten itse vaikuttaa kuinka paljon kiloja tulee, ellei sitten ole sellaista sorttia että jää koukkuun erilaisiin paheisiin, mutta harva tupakoitsijahan on.