Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin myös eroon tupakasta, mutta mua oikeasti

Vierailija
18.01.2011 |

pelottaa, että LIHON jos lopetan! Luin jostain lopetus sivuilta että naiset saattavat lihoa jopa 13 kig ekan vuoden aikana!!!! keskimääräinen lihoaminen oli vajaa 4kg vuodessa, hemmetti!! Kertokaa lopettaneet nyt rehellisesti miten kävi vaakalukemien???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaisti palaa ja pystyt jälleen nauttimaan ruoasta. Kiloja tulee kun syö. Ja siihenhän voi sitten itse vaikuttaa kuinka paljon kiloja tulee, ellei sitten ole sellaista sorttia että jää koukkuun erilaisiin paheisiin, mutta harva tupakoitsijahan on.

Vierailija
2/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ole pakko tunkea tupakkaakaan suuhusi. Ei se tupakka kovin terveellinen laihdutuskeino ole pitemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaisti palaa ja pystyt jälleen nauttimaan ruoasta. Kiloja tulee kun syö. Ja siihenhän voi sitten itse vaikuttaa kuinka paljon kiloja tulee, ellei sitten ole sellaista sorttia että jää koukkuun erilaisiin paheisiin, mutta harva tupakoitsijahan on.

Ja kun sen lopettaa, aineenvaihdunta hidastuu ja ihminen lihoo. Vaikka söisi samalla tavalla kuin ennen lopettamistaan.

Vierailija
4/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vähempi syöminen tai vähän liikuntaa lisää.

Lähes 10kg itse sain pari vuotta sitten kun en liikkunut enkä katsonut syömisiäni. Puoli vuotta niitä kiloja sitten hiljalleen pudottelin, nyt paino pysynyt 4kk samoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan