Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko kukaan laihaa karppaajaa?

Vierailija
18.01.2011 |

kaikki mun tutut ja FB-kaverit,jotka hehkuttaa karppausta on aivan valtavia. Mä voisin vähän edes uskoa karppaukseen, jos edes kuulisin jonkun olevan laiha ja karppaaja...

Kommentit (254)

Vierailija
201/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v nainen laihtui vuosia sitten karppamalla varmaan 20 kiloa ja on edelleen aivan upeakroppainen nainen, just näin hänet yhdessä tilaiisuudessa. Kuvioon kuuluu tosin myös intohimoinen liikuntaharrastus joka tuli karppauksen myötä.

Karppaa siis ihan perinteisesti, eli vetää voita ja rasvaisia juustoja ja lihaa. Hiilarit pääsääntöisesti vain kasviksista ja tyyliin pappa-jugurtista. Leuhkii myös hyvillä kolesteroli yms. arvoilla jotka nekin olivat metsässä ennen karppausta.

Itse en ole kovin innostunut, koska karppaus lapsiperheessä on oman kokemukseni mukaan vähän hankalaa ja kallistakin. Tehokasta se kyllä laihtumisen kannalta on. Itse suosin vähän sellaista kultaista keskitietä, että välttelen kaikkia "turhia" hiilareita ja syön hyvin vähän leipää, pastaa, riisiä ja perunaa. Mutta en mätä rasvaakaan ylenmäärin. Silti juuston ostan nykyisin täysrasvaisena ja käytän sitä vaan vähemmän.

Vierailija
202/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte kai, että karppauksessa proteiinin määrä ruokavaliossa ei juuri kasva, vaan hiilarit vaihdetaan rasvaan. :)

Monet karppaajat ovat myös ns. hyväkarppeja eli syövät vapaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillähän ei ole tarkoituksena laihtuminen vaan karppaukselle on ihan muut perusteet.

Itselle pelkästään se, että tällä ruokavaliolla on paljon parempi olo koko ajan.

Vierailija
204/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuvat koville kun elimistö lähenee ketoosia. Pidempään jatkuessa jokin paikka pettää

karpatessa ei tarvitse lähestyä ketoosia.

Vierailija
205/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja BMI 35 ollut jo vuosia. Facebookissa on joka päivä kuvia ruuasta mitä se on syönyt ja niin se hehkuttaa täpöllä, kuinka on hyvä ja kevyt olo. MÄ en kestä enää sen jokapäiväisiä linkkejä kaikkiin huuhaa anttiheikkilä ja karppaus.info sivuille.

Läski mikä läski ja läskinä tuntuu pysyvän kovasta vaivasta huolimatta.

Turhauttavinta on se, että sen mielestä me laihat normisyöjät, jotka syö virallisterveellisesti on aivopestyjä ja sillä on velvollisuus valistaa meitä terveitä ihmisiä.

Vierailija
206/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kuitenkin laihoja jo ennen kuin aloittivat karppauksen.

Muut tuntemani karppaajat ovat lihavia. Ovat karpanneet jo muutamia vuosia, joten todennäköisesti eivät tule laihtumaan ruokavaliollaan.

Vierailija
207/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ovat ylipainoisia ja aikovat laihtua! Harvoin normaalipainoinen saa kimmoketta edes aloittaa.

Itse olen suorastaan laiha, mutta raskauden jälkeisen pömppövatsan sain pois karppaamalla, ja kun huomasin että olo parantui huomattavasti ruokavaliolla, niin siitä tuli elämäntapa.

Olen sanut mukaan myös monta kaveria, jotka olivat vaan ehkä hiukan pullukoita, mutta nyt normipainoisia ja jatkoivat myös karppausta kun huomasivat sen hyvät vaikutukset.

Enää en mainosta karppaustani kun se on osa elämääni, mutta kieltämättä alussa tuli pidettyä muutamia luentoja ;)

Vierailija
208/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti se on neuroottinen, anorektinen ruualla ronklaaja, joka syö käytännöllisesti katsoen porkkanan päivässä ja jakaa myös ruokavalioneuvontaa 24/7 niin, että juoksen yleensä sitä pakoon tai vaihdan kadunpuolta.

Vierailija
209/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt laihaa laihduttajaa? Tai oikein viisasta miestä? Entä hoikkaa painonvartijaa? Sutjakkaa nutraajaa? Solakkaa rasvankarttajaa? Kaikki karpit ei laihduta, ne tykkää vain syödä terveellisesti.

Vierailija
210/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ensimmäinen karppaaja on lihavin ihminen, jonka olen ikinä tuntenut. Todellakin hyvin hyvin ylipainoinen, ja karpannut ainakin 5 vuotta. Ja toinen on myös varsin pyöreä. Nyt vasta tulin ajatelleeksi tätä.

Vierailija
211/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani karppaajat ovat niitä, jotka ovat aikaisemmin sairastaneet hiivasyndroomaa ja kun se on mennyt pois muodista, on kokeiltu ties mitä zonedieettejä, lentoemännän dieettejä ja nyt sitten karppausta. Joillekin ihmisille hörhömeininkiin lankeaminen on ilmeisesti geeneissä.

Vierailija
212/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellinenkään olla, jos pääsääntöisesti karppajat ovat ylipainoisia vuosien karppauksen jälkeen.

Oletko nähnyt laihaa laihduttajaa? Tai oikein viisasta miestä? Entä hoikkaa painonvartijaa? Sutjakkaa nutraajaa? Solakkaa rasvankarttajaa? Kaikki karpit ei laihduta, ne tykkää vain syödä terveellisesti.

Vierailija
213/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pudottivat painoaan 5-25 kg karppaamisella (ei atkinsilla) ja ovat siinä painossa pysyneitä. Ovat nyt laihoja, ennen läskejä. Karppaaminen toimii, mutta mistäs te tiedätte pysyvätkö nämä niin tarkasti siinä karppaamisessa jos eivät ollenkaan laihdu.. Ja karppauksella se painon pudotus on nopeampaa, jos energiamäärät ovat kuitenkin ns normaalin sallitun rajoissa - jos karppaa ja syö silti vaikka tuplakalorit per päivä sohvalla istuen niin kyllähän järkikin sen sanoo ettei siinä läskit mihinkään katoa.

Vierailija
214/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mun tutut ja FB-kaverit,jotka hehkuttaa karppausta on aivan valtavia. Mä voisin vähän edes uskoa karppaukseen, jos edes kuulisin jonkun olevan laiha ja karppaaja...

Kaikki mun tuntemat karppaajat ovat ylipainoisia, huonoihoisia ja vatsantoiminnassa on jotain ongelmia (mä en nykyään enää uskalla mennä vessaan mun karppaavan työkaverin jälkeen).

Mä en keksi yhtäkään syytä, miksi mun pitäisi uskoa niiden paatosta! Kohta ehdotan, että mennään vierekkäin peilin eteen seisomaan ja verrataan, kumpaa peilikuvaa halutaan muistuttaa.

Mä alan olla muutenkin olla jaksamisen rajalla: joka hemmetin työpäivä saadaan ongelma siitä, mihin voidaan mennä lounaalle. Ja koko lounas kuluu valittaessa siitä, miksi ei ole tarjolla juuri heille sopivaa, hyvää karppiruokaa

Vierailija
215/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellinenkään olla, jos pääsääntöisesti karppajat ovat ylipainoisia vuosien karppauksen jälkeen.

pääsääntöisesti? kyllähän ihmiset aika todennäköisesti laihtuvat karppauksella, sitten jos laihtumisen jälkeen alkaa mässyttämään mitä sattuu niin takuulla tulee kilot takas.

Jos vuosia karppaa eikä laihdu, niin sanoisin että ruokavalio ei ehkä olekaan niin karppia kuin ko. tyyppi kuvittelee...

Vierailija
216/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla muutenkin olla jaksamisen rajalla: joka hemmetin työpäivä saadaan ongelma siitä, mihin voidaan mennä lounaalle. Ja koko lounas kuluu valittaessa siitä, miksi ei ole tarjolla juuri heille sopivaa, hyvää karppiruokaa

Lopettaisitte sen rasittavan ja etäännyttävän vouhkauksen ja laihtuisitte!

nimim. se laiha painonvartija, jo vuodesta 2002

Vierailija
217/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä joku jo kirjoitti. Eli sen lisäksi että lihavin tuntemani ihminen on ollut karppaaja jo yli 5 vuotta (ja jaksaa edelleen puhua omasta ja toisten syömisistä joka ikinen päivä työpaikallamme) niin hänen jälkeensä on todellakin karmivaa joutua menemään vessaan, vaikka kuinka yrittäisi pitää tunninkin väliä ja menisi itse vasta kun meinaa räjähtää. Aargh... Johtuukohan ruokailutavoista vai onko tämä vain sattumaa, kun joku muukin kirjoitti aiheesta?

Vierailija
218/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pulleroa karppaajaa

1 todella mahtavan kokoinen karppaaja

Vierailija
219/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu "karppaamisesta", vaan yksinkertaisesti vain syövät tietyllä tavalla, vain vähän hiilihydraatteja. Ovat kumpikin hoikkia ja liikunnallisia ihmisiä.

Vierailija
220/254 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, puit sanoiksi ajatukseni.

Ehkä omaa tärkeyttä pitää korostaa tekemällä elämästä mahdollisimman vaikeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi