Tapasin ihanan miehen, pelkäänpä että hänen kiinnostuksensa lopahti. Mikä avuksi?
Tapasin aivan mahtavan miehen, treffailimme kuukauden verran.
Viikonloppuna olimme sopineet jälleen tapaamisen ja olimme sopineet, että menemme käymään hänen ystävillään jne. Mies vei minut ensin jopa vanhemmilleen käymään!
Kun pääsimme miehen asunnolle, sanoin etten jaksaisi lähteä mihinkään ja onko meidän pakko lähteä ym.. (olin siis lupautunut toimimaan kuskina jos mies haluaa ottaa pari saunakaljaa..) olin itse jotenkin niin hermostunut, ja kello oli paljon joten avasin yhden siiderin, tässä vaiheessa mies sanoi että älä nyt ala juomaan kun piti sinne ystävällekin lähteä..minä siihen että en, en mut onko pakko lähteä jne..
Voiko mies todellakin noin pienestä pahoittaa mielensä, muuttui todella oudoksi episodin jälkeen. Oli paljon etäisempi kuin aiemmin ja muutenkin sellainen olo että kiinnostus lopahti kuin seinään.
Onko mitään keinoja millä saisin tilannetta enää korjattua??
Lisäyksenä vielä että soitin eilen miehelle ja hän oli hyvin vähäsanainen puhelimessa, jäi todella paha mieli.
Kommentit (38)
Jos on aidosti kiinnostunut ihmisestä parisuhdemielessä, niin ei kyllä tuollainen yhden illan väsähtäminen (anoppikokelaan tapaamisen jälkeen) ja siiderin aukaisu illalla pitäisi olla kovín suuri ongelma. Kerroit, että iltakin oli jo pitkällä ja olit hermostunut.
Pitää olla aika kireä mies, jos vetää herneet nenään siitä, että uusi naisystävä ei enää iltamyöhällä päivän sukuloituaan jaksa lähteä kyyditsemään miestä kavereiden luo ja tutustumaan taas uusiin ihmisiin. Kai nyt voi olettaa miehelläkin sen verran älyä olevan, että sallii naisenkin rentoutua yhden siiderin kanssa ja sitten mennä vaikka taksilla tapaamaan kavereita, jos se juuri sinä iltana naisen väsymyksestä huolimatta on välttämätöntä ja hyvä idea. Ja jos nyt mies tuollaisesta oikeasti on ihan hermona ja kylmänä, niin ei kyllä kovin hyvältä tyypiltä kuullosta. Miten sujuu lapsiperhearki, jos jo yksi ei-niin-suunnitelmien-mukaan mennyt ilta aiheuttaa moisen reaktion?
Itse en moista käppänää katselisi.
Jos on aidosti kiinnostunut ihmisestä parisuhdemielessä, niin ei kyllä tuollainen yhden illan väsähtäminen (anoppikokelaan tapaamisen jälkeen) ja siiderin aukaisu illalla pitäisi olla kovín suuri ongelma. Kerroit, että iltakin oli jo pitkällä ja olit hermostunut.
Pitää olla aika kireä mies, jos vetää herneet nenään siitä, että uusi naisystävä ei enää iltamyöhällä päivän sukuloituaan jaksa lähteä kyyditsemään miestä kavereiden luo ja tutustumaan taas uusiin ihmisiin. Kai nyt voi olettaa miehelläkin sen verran älyä olevan, että sallii naisenkin rentoutua yhden siiderin kanssa ja sitten mennä vaikka taksilla tapaamaan kavereita, jos se juuri sinä iltana naisen väsymyksestä huolimatta on välttämätöntä ja hyvä idea. Ja jos nyt mies tuollaisesta oikeasti on ihan hermona ja kylmänä, niin ei kyllä kovin hyvältä tyypiltä kuullosta. Miten sujuu lapsiperhearki, jos jo yksi ei-niin-suunnitelmien-mukaan mennyt ilta aiheuttaa moisen reaktion?
Itse en moista käppänää katselisi.
ehkäpä olikin vain ihan hyvä että lopahti näin alkuunsa, tiedä vaikka aina on kylmää kyytiä luvassa, kun et tee kuten hän haluaa.
Tosi törkeää. Olisit voinut perustella ennen sitä siideriä, että haluaisit mieluummin olla kahdestaan. Ja ajatella vähän pitkänäköisemmin, että jos yhtenä iltana ootte kavereilla ja sukulaisilla, niin toisena voitte olla kahdestaan.
No, vakka kantensa valitsee, eli tuo kansi ei sopinut tohon vakkaan.
ja oudosti minun mielestäni. Jos olisi päinvastainen tilanne, mulla olisi uusi (huom UUSI) suhde (silloin tekisi mitä vaan melkein toisen takia) ja oltaisi menossa mun kaverin luo kylään ja mies korkkaa oluen sanoen että ei jaksakaan....ööö??? Kyllä oikeesti mun kiinnostus lopahtaisi ku seinään, kertoo aika paljon sen ihmisen luonteesta. Valitan.
Jos minun uusi tuttavuuteni käyttäytyisi noin, en todellakaan katselisi pitkään. Jos siis oltaisiin sovittu johonkin menosta ja mies tulisi kotiini, istuisi sohvalle ja avaisi kaljan, eikä haluaisikaan lähteä. Jos jotain on sovittu, se myös toteutetaan, eikä varsinkaan aleta kyselemään moneen kertaan "Onko pakko". Ja jos joku on lupautunut olemaan kuskina, silloin ei avata edes sitä ensimmäistä juomaa. Vetäisin aika nopeasti johtopäätöksiä, että tässä on nyt sitten tämän uuden kumppanin tyypillinen viikonloppu: kotisohvalla kaljaa kitaten. Ei kiitos minulle.
ja suhde olisi edennyt siihen pisteeseen, että nainen vie miehen näytille vanhemmilleen ja sen jälkeen illanviettoon kavereiden luo ja sitten mies lähdön hetkellä avaa kaljapullon ja lösähtää sohvalle ja sanoo, ettei huvita lähteä, niin mitäköhän kommentteja tulisi...
En todellakaan ymmärtänyt kuinka tärkeä asia se oli miehelle tavata hänen ystävänsä (paitsi nyt ymmärrän!)
Jos mitenkään saisin asian korjattua tai toisen tilaisuuden en sitä menisi enää mokaamaan, mutta onko toivotonta uskoa että saisin vielä liekin syttymään uudelleen?
Antakaa jotain käytännön vinkkejä mitä tekisin?
T:Ap
Näin miehenä sanon että kuulostaa pahasti siltä että loukkasit häntä varsin syvästi ja se "muuttuminen" mitä kuvaat oli suuttumista/mököttämistä kun häneen iski suuri pettymys suunnitelmien kariutuessa. Ei tosin mitenkään erityisen hyvää pelisilmää miehenkään puolelta, ellei yrittänyt saada sinua ymmärtämään tilannetta, mutta ei sinultakaan kauniisti tehty.
Voithan vaikka ehdottaa että viettäisitte seuraavan viikonlopun aivan kahdestaan. Sipaiset miehelle ja itsellesi oikein maittavan illallisen kynttilänvalossa. Sovitte asiat ja ajankohdan milloin menette tapaamaan ystäviä, ja ehkä ihan eri ajankohdan milloin menette vanhemmille näytille.
Ei homma mielestäni karikossa ole, mutta se on ihan siitä kiinni missä tunnelmissa seuraava tapaaminen sujuu.
nyt pyytäisin mieheltä anteeksi seuraavalla kerralla kun soittelette, en oikein keksi muutakaan.
Kyllä munkin kiinnostus lopahtaisi jos olisin odottanut että uusi kumppani tapaa kaverini, mutta ilta päättyykin siihen ettei toinen enää haluakkaan.
mutta juotko liikaa / joka viikonloppu? semmoinen kuva sun käytös vähän antaa jos istahdat alas ja avaat pullon. Jotenkin (siis ihan pienen hetken) voisin ymmärtää että ei jaksaisi (vaikka en sanoisi sitä) mutta tuo alkoholipullo pilasi kaiken joka enää oli olemassa (jos mies ei oo samanlainen tietysti joka juo joka viikonloppu).
ja selittää, että olet idari... Etkä valitettavasti voi edes luvata, ettet ikinä tekisin mitään vastaavaa, sillä oletettavasti tekisit ja erittäin helpostikin. Jotenkin siis sain susta itsekkään kuvan.
pyytää anteeksi edelliskerran ajattelematonta käytöstäni ja ehdottaa myös että menisimme tällä kertaa ihan oikeasti tapaamaan ystäviä.
Kaduttaa niin paljon, en ikinä olisi tehnyt noin jos vaan olisin tajunnut kuinka väärin se oli!
Yrittänyttä ei laiteta, annan miehen ehkä sulatella asiaa pari päivää ja sitten soitan.
Ap
jos ottelet pari päivää, musta se vaikuttaa siltä, että ei asia kauhean tärkeä sulle ole...
miehen osalta siis, en sanonut mitään viikonlopusta kyselin vain kuulumisia mihin hän parilla sanalla vastaili ja kysyi voimmeko soitella myöhemmin uudestaan. Jäi todella huono mieli puhelun jälkeen, miehen kiinnostus selvästi nollassa.
Voinko edelleen siis soittaa, en haluaisi liikaa ahdistaa ja haluaisin antaa hänelle aikaa rauhoittua tuosta "episodista".
Ap
se siideri oli kiinnostavampaa seuraa kuin miehen ystävät.
Sano suoraan että sua jännitti se tapaaminen, siksi käyttäydyit tökerösti.
Nyt mies kenties kuvittelee että sulla on alkoholiongelma ja sua kiinnostaa vain kännien vetäminen kotisohvalla.
Yrittänyttä ei laiteta, annan miehen ehkä sulatella asiaa pari päivää ja sitten soitan.
Ap
viikonlopusta jo aikaa
noin teit, en. Olisin mennyt vaikka kiinaan jos olisi pyydetty ja olisin kiinnostunut.
on maarannyt kaikesta? Nyt on pettynyt kun sai huomata etta et aina tottelekaan kaikessa.