Mitä tekisit ilman av-palstaa?
Mun elämän illat olis aika paljon tyhjempiä .. katsoisin ehkä telkkaria tai lukisin. Tai jos olisin fiksu, menisin nukkumaan, muta tää ilta on ainoaa omaa aikaa.
Kommentit (9)
Kirjoittaisin, kutoisin, kuntoilisin. AV on lähinnä pois kodinhoidosta. Tulen tänne, kun ei huvita siivota. Illalla varmaan lukisin.
katsoisin telkkaria, lukisin lehtiä, kodinhoitohuone varmasti kiiltäisi, kun puunaisin sitä tylsyyksissäni :D Voi olla että menisin jopa nukkumaankin aikaisemmin.
Päiväsaikaan myöskin siivoaisin enemmän ja olisi varmaan enemmän tiptop vaikkei kämppä nytkään mitään rytökärpän pesä ole
Av:lta on niin helppo tulla kyselemään hölmöjäkin kysymyksiä ja vittuilemaan/pätemään jos itsellä on ollut huono päivä.
Oikeasti olen hirveän mukava ja kilttikin neljän lapsen äiti, jonka ainoa kanava itsensä ja mielensä tuulettamiseen on tämä av.
Av:lta on niin helppo tulla kyselemään hölmöjäkin kysymyksiä ja vittuilemaan/pätemään jos itsellä on ollut huono päivä. Oikeasti olen hirveän mukava ja kilttikin neljän lapsen äiti, jonka ainoa kanava itsensä ja mielensä tuulettamiseen on tämä av.
Henkireikä minullekin, välillä kun vituttaa.
t. kahden pienen lapsen isä
Kaipaan entisaikoja...
Siis yleisesti vai omalla kohdallasi? Jos tarkoitat itseäsi, niin mikä estää muuttamasta arjen rytmiä?
Kaipaan entisaikoja...